Професіоналізм — це не тільки вміння якісно виконувати складну роботу, виявляти майстерність, а й стан розуму. У професіонала образ цілісний, поведінка бездоганна, а ставлення до колег та клієнтів шанобливе.

Work.ua розповідає про 7 звичок, яких слід уникати кожному, хто не бажає псувати свій професійний імідж.

1. Лайка

Так, дійсно, багато хто лається на роботі. Люди найрізноманітніших професій вживають міцне слівце та вважають, що воно допомагає у певних ситуаціях, — тож під його мелодійний акомпанемент проходить не один виробничий процес :)

Можливо, в цьому немає нічого такого. Але, на нашу думку, послуговування лайливими словами видає в людині непрофесіонала. Особливо якщо вживати їх «для звʼязного мовлення» або, що ще гірше, щоб образити інших учасників робочого процесу 😱

2. Запізнення

Приходити вчасно на роботу чи зустріч — питання поваги. Тут не йдеться про разове запізнення — усі ми люди й непередбачувані ситуації можуть статися в кожного. Проте якщо людина дозволяє собі запізнюватися постійно, це говорить про неорганізованість, що вже сама по собі є ознакою непрофесіоналізму.

3. Нестриманість

Професіонал завжди залишається професіоналом. У будь-якій ситуації. Якщо його спіткала невдача, він прийме урок із честю, спокійно; у разі розбіжностей — постарається дипломатично розвʼязати конфлікт. Сльози, крики, закиди, приниження співрозмовника — це емоції непрофесіонала.

4. Безвідповідальність

Нездатний взяти на себе відповідальність на роботі просто не може називатися професіоналом. Той, хто обіцяє, але не виконує своїх зобов’язань, виказує ініціативу, але не доводить розпочатого до кінця, також.

5. Плітки

Розпускати плітки — низьке заняття для будь-якої людини. А для професіонала тим паче. Та й поширювати чутки та брати участь у корпоративних війнах у хорошого фахівця часу немає.

6. Обман та брехня

Професіонали ніколи не брешуть, навіть на благо, навіть щоб захистити себе чи когось. Вони розуміють, що брехня має тенденцію до зростання та подальшого викриття. Тож щоб уникнути втрати клієнтів чи звільнення, професіонали вважають за краще говорити правду. І це правильний вибір.

7. Звичка говорити багато, але робити мало

У професіоналів все з точністю навпаки: менше слів — більше дій. Якщо ж людина нескінченно базікає про свої вміння та можливості, але при цьому не поспішає переходити до справ, то навряд чи її можна зарахувати до професіоналів.

Якщо ви помітили, що грішите однією з наведених вище звичок, Work.ua радить якнайшвидше її позбутися, щоб ніщо не псувало ваш професійний імідж.


Читайте також