Що ж робити, якщо в ході цього «повстання машин» ви ненароком натиснули не ту кнопку, залили принтер гарячою кавою, встановили піратську програму і техніка, випустивши останній писк, врешті-решт відійшла у засвіти?

Work.ua припас для вас 5 шкідливих порад, виконуючи які, ви не тільки не виправите ситуацію, а й остаточно винищите всі, навіть поки що не пошкоджені, гаджети.

1. Вдайте, що так і було

У чайника відпала ручка якраз у той момент, коли ви додавали окропу? Не потрібно знічуватись.

Досвідчені знищувачі офісного добра знають, що в таких випадках правильніше за все абияк прикурочити відпалу деталь на колишнє місце або просто покласти поруч з уцілілою частиною побутового приладу. І не забудьте удати, що так і треба.

2. Нікому не кажіть

Визнають свої помилки і просять допомоги тільки слабаки. А ви ж сильний, правда? І ви ніколи нікому не розповісте, чому робочий комп’ютер раптом перестав вмикатися.

«Нехай самі здогадаються!» (Сподіваєтесь, що не здогадаються).

3. Звинувачуйте, поки не звинуватили вас

Якщо тема принтера, що не працює, спливає в світській бесіді з колегами, не можна втрачати таку можливість повести корпоративне слідство хибним шляхом.

Швидше звинувачуйте Петренка з сусіднього відділу, «він постійно все ламає», та якомога голосніше, щоб навіть сам Петренко у сусідньому відділі почув і прибіг виправдовуватися.

4. Полагодьте самостійно

Так, ламати — не будувати, але хто сказав, що не можна спробувати. Ви — людина, вінець творіння, а перед вами — всього лише бездушна машина.

Нерозумно, дуже нерозумно, що сьогодні багато компаній створюють цілі відділи для обслуговування офісної техніки. Адже ви не гірше за будь-якого майстра виправите те, що зламалося.

Нічого, що ви не маєте уявлення навіть про те, що саме не працює, — імпровізуйте і розбирайтеся по ходу. А ну ж вийде? А коли ні — скористайтеся попередніми «порадами».

5. Уникайте небезпечних приладів

Відчуття, що офісна техніка його недолюблює бувало у кожного: то робочий ноутбук самостійно почне відкривати нові вікна з рекламою, то кодовий замок на офісних дверях заблокується.

Навряд чи ви щось робите неправильно, просто машини — примхливі та непередбачувані. І коли вже якийсь із представників офісної техносфери вас не вподобав, краще з ним взагалі не зв’язуватися.

Нехай інші освоюють ази розуміння монстрів з електронними мізками. Будьте розумнішими і просто обходьте небезпечні прилади, такі як кавоварка, степлер і роутер, стороною.


Ну а якщо серйозно, офісна техніка — не монстри з миготливими клавішами, а корисні винаходи, покликані нам допомагати. А ще ці прилади — власність компанії, і до них варто ставитися дбайливо. Тому краще не дотримуйтесь цих порад, якщо хочете почуватися впевнено і комфортно на роботі (й зберегти свою посаду).


Читайте також