Три тижні тому відбулася важлива і довгоочікувана для всіх співробітників Work.ua подія — Work.ua Kyiv Half Marathon Online. А вся компанія досі під враженням від натхнення і єднання, яке відчули й ті, хто біг, і ті, хто цього року вирішив бути вболівальником.

Впевнені, таке повинен відчути кожен, і хочемо, щоб якомога більше компаній, як і ми, щиро закохалися в культуру корпоративних забігів. Тому вирішили розповісти, чому вам варто серйозно замислитися над організацією бігового клубу компанії і якнайшвидше почати брати участь у забігах. У вас на це 5 причин.

Біг — це просто

Ви не повірите, але організувати біговий клуб і почати брати участь у забігах — це дуже просто. У багатьох компаніях знайдеться людина-надихач, спортсмен, що залучить інших до бігу, допоможе їм почати займатися, порадить, як впоратися з труднощами та зрештою закохає колег у цей вид спорту.

У нас цією людиною став Стас Демяник, який багато років займається бігом сам, «підсадив» на цей спорт членів своєї сім’ї, друзів, а потім і колег. У кінці вересня в забігах на різні дистанції взяли участь вже 49 співробітників Work.ua.

Ще одним прикладом співробітника-натхненника поділилася компанія «Молокія»: «Засновником бігової команди „Молокія“ була Юлія Демчик, директор з маркетингу, саме вона була тією людиною, яка привнесла біг у компанію. 5 років тому вона була ініціатором співпраці з Run Ukraine, тоді й зібрала першу корпоративну команду».

А якщо такої людини у вашій компанії ще немає, то станьте нею самі. Так, ви, який або яка читає цю статтю. Щоб стати першим бігуном у компанії потрібно всього-на-всього купити правильні кросівки, вдягнути красиву і зручну форму, підібрати ритмічний плейлист і почати бігти. Прямо вулицею — спортзал або стадіон не обов’язковий. Можна ще піти в парк, але теж не обов’язково.

Про те, як бігати з користю для здоров’я, можна дізнатися з великої відеолекції Стаса Демяника для бігової спільноти України. А потім все як по маслу: біжите, отримуєте задоволення, ділитеся враженнями з колегами, надихаєте почати займатися, тренуєтеся разом, записуєтеся на перший забіг. Вуаля, мета досягнута: у вас — корпоративний біговий клуб, вітаємо!

«Більшість учасників ком’юніті до 2016 року не були знайомі з бігом. Зараз 16 співробітників ІНТЕРПАЙП долають марафонську дистанцію (42 км), 31 учасник — напівмарафон (21 км), а ще троє навіть стали ультрамарафонцями! Ми знаємо, біг надихає і може кардинально змінити життя! Доведено учасниками RUN INTERPIPE», — підтверджують у компанії INTERPIPE.

Біг виховує командний дух

Хочете, щоб ваші співробітники були не просто групою людей, які ходять на роботу в один і той самий офіс, працюють над одними проєктами й отримують зарплату від одного роботодавця, а справжньою родиною? Організуйте спортивну команду компанії та залучіть до неї якомога більше людей.

У нас з бігом ось як: є багато бігунів, є багато уболівальників, є родичі бігунів, які тренуються разом з корпоративним клубом або приходять підтримати своїх на корпоративних забігах. На таких заходах і під час підготовки до них «просто колеги» знайомляться ближче, починають більше спілкуватися, міцніше дружити, знайомити один одного з сім’єю, друзями. Робочі та особисті взаємини переплітаються, і колег об’єднує вже не тільки те, що вони обідають разом на офісній кухні, але й більш глибока особиста симпатія, обізнаність в житті одне одного і загальні плани на тренування та забіг.

«Це співтовариство колег, які стали друзями. Спільнота, в якій відсутні вік і посада. Це можливість краще пізнати один одного, можливість подорожей. Це командна робота, в якій ти завжди відчуваєш підтримку та увагу, це коли неможливе стає можливим», — описує свій біговий клуб OriRunCommunity компанія Oriflame.

«У першому Interpipe Dnipro Half Marathon взяли участь близько 100 співробітників і їхніх дітей, минулого року — вже понад 500. Бігове ком’юніті компанії сьогодні налічує понад 300 постійних учасників і об’єднує людей різних професій і вікових груп. В нашій біговій сім’ї можна зустріти машиністів крана, сталеварів, програмістів, керівників і навіть фінансового директора! Наймолодшому учаснику зараз 24 роки, а найстаршому — 63. Саме вони, такі різні на перший погляд, мотивують один одного на нові рекорди», — розповідає про атмосферу у своїй великій біговій команді компанія INTERPIPE.

Така згуртованість відмінно впливає на корпоративну культуру і підстьобує робочі процеси. Коли співробітники — команда, в якій панує відчуття плеча товариша, взаєморозуміння і впевненість, що ніхто нікого не підведе (адже це вже перевірено під час занять спортом), то і робота йде на лад.

Біг — це про здоров’я

Подивіться на звичайну людину і на бігуна. А тепер знову: на звичайну людину і на бігуна. Так, бігун здоровіший та щасливіший, хоч він і не на коні :)

Безліччю досліджень доведено, що регулярні заняття спортом допомагають підтримувати як фізичне, так і психічне здоров’я. Мало того, що біг відмінно качає м’язи, зокрема й серцеву, збільшує рухливість суглобів, сприяє гарному травленню, так ще й підвищує самооцінку, покращує настрій, підстьобує розумові процеси та знижує стрес. І це ви ще не чули про ейфорію бігуна — стан щастя, який виникає під час тривалої фізичної активності й може тривати до декількох днів.

А здорові та щасливі співробітники — величезний плюс до успішності всієї компанії. Вони менше схильні до вигоряння, легше справляються з робочими питаннями, адже рішення для багатьох проблем знаходять якраз під час пробіжки. Підтверджено власним досвідом: багато героїв серії статей Work.ua про користь бігу розповідали, що саме на пробіжці їх відвідують нові ідеї.

«Біг — це така унікальна можливість побути наодинці з собою 30, 40, 50, 60 хвилин — залежно від того, як багато і як довго ви бігаєте. Поки біжиш, тобі в голову приходять нові ідеї або вирішуються ті питання, які тебе турбували. Ну, тому що у тебе немає вибору. Біжиш, біжиш, дивишся навсібіч, і рано чи пізно думки починають з’являтися самі по собі», — поділилася учасниця нашого бігового ком’юніті Олена Колода в одній зі статей серії «5 причин зайнятися бігом».

Біг — це весело

Уявіть, як чудово буде відправитися всією компанією на біговий захід. Ваш біговий клуб в повному складі на старті, всі в однакових футболках і з яскравим вогнем в очах, готові бігти, долати та перемагати. Вболівальники на трибунах розмахують прапорами вашої компанії, голосно підтримують своїх і просто чудово проводять час. Краса!

Причому веселощі чекають бігове ком’юніті компанії не тільки під час самого забігу, а й у підготовці до нього. Наприклад, учасникам бігового клубу Work.ua бути мотивованими продовжувати тренування та отримувати від бігу додаткове задоволення допомагають бігові челенджі, які співробітники організовують самі.

Торік учасники долали виклик провести 33 бігові тренування за 11 тижнів, у цьому — 30 тренувань, а фінальне відбулося вже на корпоративному забігу Work.ua Kyiv Half Marathon Online 19 вересня. Учасники челенджу ділилися скріншотами маршрутів і цікавими фотографіями з пробіжок (хтось зустрів світанок на пробіжці, хтось тренувався навіть у відпустці, на пляжі, хтось познайомився з милим котиком і додав цю подію до фотозвіту тренування). Часто вже всередині челенджу починаються нові змагання між колегами, і стає ще веселіше.

До речі, такий біговий челендж — також чудовий спосіб долучити колег до спорту і наблизити майбутнє, в якому біговий клуб і його вболівальники відриваються на змаганнях і завойовують медалі.

Біг позитивно впливає на бренд роботодавця

Що вже гріха таїти, біг сьогодні — це модно, а мати корпоративну бігову команду для компанії — престижно. Пам’ятаєте футболки та прапори з попереднього пункту цієї статті? Так ось вони потрібні не тільки для краси, але й для реклами вашої компанії. Завдяки великій кількості людей у ​​вашій корпоративній символіці на змаганнях ваш бренд знаходить обличчя. клієнти та партнери бачать, що ви модні, красиві (куди ж без цього), цілеспрямовані, підтримуєте здоровий спосіб життя і поважаєте конкуренцію.

Зазвичай на корпоративних забігах багато різних команд. Там можуть бути й ваші партнери, теперішні або майбутні, і поява ваших бігунів на такому заході стане відмінним кроком до того, щоб зарекомендувати свій бізнес найкращим чином.

А ще участь в забігах позитивно вплине на ставлення самих співробітників до рідної компанії, допоможе перетворити їх з просто лояльних на амбасадорів, які пишаються своїм місцем роботи, розповідають про нього друзям в соцмережах і особистих розмовах, та й просто щиро люблять компанію і піклуються про неї. А чи це не мрія роботодавця!


Work.ua
щиро сподівається, що ці причини брати участь у корпоративних забігах переконають вас заснувати біговий клуб, і вже на наступному забігу наша і ваші команди зустрінуться на старті.


Читайте також