День маркетолога

Акаунт-менеджер

Акаунт-менеджер — це той, хто працює з клієнтами компанії і забезпечує їхню лояльність, виконання всіх необхідних клієнту завдань, знаходить до кожного замовника індивідуальний підхід, підтримує з ним хороші відносини (навіть після того, як всі замовлення вже виконані), пропонує йому нові послуги і продукти.

вакансій
10 000
середня зарплата
задоволеність

Що робить акаунт-менеджер

По суті, акаунт-менеджер (тобто менеджер по роботі з клієнтами) — капітан корабля. Він завжди в курсі справ проекту: що треба зробити, на коли клієнт очікує результат і в якому вигляді.

Тож він супроводжує замовника від початку проекту до його завершення. Зокрема, вигідно презентує клієнтові послуги компанії, укладає угоди в результаті позитивного проведення ділових зустрічей. Потім організовує виробничий процес: від розробки плану і збору інформації до контроля роботи виконавців та інших фахівців.

Крім того, акаунт-менеджер має своєчасно надавати клієнту необхідну інформацію по проекту, вести переговори та брати участь у презентаціях.

Левова частка роботи акаунт-менеджера пов’язана з відповідями на питання клієнтів, як прості, так і досить специфічні. Деякі з них вимагають проведення досліджень і аналізу ситуації, що склалася. За плечима у менеджера по роботі з клієнтами ціла команда, і він повинен знати, до кого звернутися, щоб з’ясувати стан справ.

Скільки отримує акаунт-менеджер

Зарплата акаунт-менеджера трохи вище ринкової, складається з фіксованої частини та відсотків від виконання плану.

Середня зарплата
10000 грн
Розподіл зарплат
6000 грн
20000 грн

В середньому «Акаунт-менеджер» в Україні заробляє 10000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 4054 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Акаунт-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Менеджер по роботі з клієнтами», «Менеджер роботи з клієнтами», «Клієнт-менеджер» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні акаунт-менеджеру

  • Організаторські здібності.
  • Уважне і педантичне ставлення до деталей та термінів.
  • Здатність генерувати ідеї та знаходити нестандартні рішення.
  • Вміння працювати з запереченнями та вести переговори.
  • Вміння простими словами пояснювати складні речі, так, щоб після відповідей у клієнта не виникало ще більше запитань.
  • Вміння організувати учасників процесу.
  • Досвід роботи в кол-центрі, сфері продажів або HoReCa (громадського харчування та готельного господарства).

Переваги та недоліки в роботі акаунт-менеджера

    • Ця професія не дає нудьгувати: щодня доводиться вирішувати різні завдання, спілкуватися з новими людьми, брати участь в роботі креативної команди.
    • Колосальний досвід роботи з людьми, який може стати відмінним стартовим майданчиком для кар’єрного зростання аж до керівних посад.
    • У процесі роботи з клієнтами напрацьовуються широкі ділові зв’язки.
    • Робота не обов’язково в офісі, є можливість віддаленої роботи: скайп, пошта, телефон.
    • Висока відповідальність й серйозне навантаження.
    • Аврали та ненормований робочий графік.
    • Можливе професійне вигорання від постійного спілкування з великою кількістю дуже різних людей.
    • Багатозадачність роботи і відповідальність за результати діяльності інших співробітників створюють додаткові навантаження на нервову систему.

Як самі акаунт-менеджери оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи акаунт-менеджером.

Кар’єрне зростання

4.5

Зарплата

3.0

Задоволеність професією

4.0

Безпека

4.5

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребувані аккаунт-менеджери

Аккаунт-менеджер — професія доволі молода, але її популярність зростає. Фахівці по роботі з клієнтами працюють в банках і рекламних агентствах, брокерських фірмах і торгових компаніях, на виробництві та у сфері IT.

вакансій на сайті

Де вчитися на акаунт-менеджера

Вибір професії аккаунт-менеджера часто базується на доступності освіти: щоб стати фахівцем по роботі з клієнтами, вища освіта, звичайно, потрібна, але вона може бути дуже різною. У професії знаходять себе психологи і «технарі», економісти і лінгвісти, перекладачі та релігієзнавці, фахівці торгового і готельного сервісу.

Крім того, можна закінчити спеціалізовані курси — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, п’ятниця

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Торговельний представник

Торговельний представник

Торговельний представник — це спеціаліст, який займається просуванням товарів на місцях продажу.

Фармацевт

Фармацевт

Фармацевти — це люди, які не тільки можуть вимовити «ацетилсаліцилова кислота», прочитати все, що виписують нам своїм нерозбірливим почерком лікарі, а ще й з легкістю знаходять потрібний препарат на полиці серед тисяч інших баночок та коробочок.

Вас зацікавила професія «Акаунт-менеджер»?

Щодня ми можемо надсилати вам вакансії за запитом «Акаунт-менеджер» на ел. пошту.