Правду кажучи, печиво і кавомашина в офісі вже не про «вау-ефект». Щоб утримати таланти й залучити нових кандидатів, роботодавці вигадують креативні бенефіти, які спрощують і покращують життя колег поза роботою. Так лояльність до компанії лише зростає. Ба більше, коли про такі переваги розповідають в публічному полі, бренд отримує нових шанувальників. Ми зібрали неочевидні послуги, якими компанії заохочують до роботи.

1. «День поганого настрою» 

Креативники з агенції Banda мають можливість взяти вихідний для відновлення своїх сил, що назвали «День поганого настрою». Вони діляться, що особливо це допомагає в період безсонних ночей і обстрілів. Такий бонус сприяє кращому ментальному стану, а ще не дає співробітнику засумніватись у тому, що роботодавець піклується про його стан.  

2. Консьєрж-сервіс

Марія Гершман, HRD Fozzy Group, опублікувала допис у LinkedIn, де розповіла про досвід компанії, яка має корпоративний консьєрж-сервіс.

Туди можна звернутися практично з будь-яким запитом, і сервіс вирішить його якомога швидше. За 2,5 року активного використання було чимало історій, де сервіс вирішив побутові проблеми: колеги шукали смартфони для своїх батьків, рідкісну літературу на подарунок, бронювали квитки на вистави і навіть подорожували Україною.

Підписники Марії просто в захваті від цієї ідеї і діляться своїми позитивними враженнями від такого прояву турботи до колег. Судячи з фідбеку, серед офісів великих компаній консьєрж-сервіс, ймовірно, можна буде зустріти все частіше. Тепер працівники Fozzy Group не хвилюються про домашні справи, бо помічник завжди поряд. Для компанії це теж суттєвий плюс — завдяки введенню такої опції вони збільшили лояльність і ефективність колег, яких тепер не турбують особисті проблеми.

3. Акції бізнесу

Корпоративна культура Apple — одна з тих, що справді надихає. Кожен співробітник, що працює в їхній екосистемі, може отримати грант на акції чи знижку на їхню купівлю. У компанії пояснюють, що таким чином вони допомагають підготуватися до пенсії. Цей внесок під час роботи допомагає заощадити і захистити частину доходу. Бенефіт у вигляді акцій — вагомий плюс під час роботи, бо, заробляючи зараз, можна не тривожитись за майбутнє.

4. Репродуктивне здоровʼя та декретні відпустки

Цифровий музичний сервіс Spotify сприяє поповненню родин своїх працівників. Вони турбуються про здоровʼя колег. Компанія із розумінням ставиться до післяпологового стану співробітниці. Spotify надає працівникам 6 місяців оплачуваної декретної відпустки, а якщо пара не може завести дітей — оплачує процедури з лікування безпліддя і заморозки яйцеклітин. Після декрету колеги можуть вибрати для себе зручний режим роботи, щоб відновлення відбувалось поступово й органічно.

5. Сніданок на роботі

Досвід ресторанів FLG каже, що найкращий спосіб зібрати колег вчасно — запросити їх на сніданок. Щонеділі компанія запрошує працівників за пів години до відкриття ресторану, щоб почати день разом. Усі колеги, снідаючи ресторанними стравами, діляться хорошим настроєм, обговорюють найсмішніші моменти вчорашньої зміни або розповідають про плани. Звісно, за наявності смачних страв похмурий день здаватиметься яснішим, а ранок — ще магічнішим.

Ці роботодавці відмовились від стандарних правил і створили нові тренди корпоративної культури. Напишіть у коментарях, які бенефіти ви хотіли б отримувати або який з перелічених вважаєте найкращим 🤔