- 4 min reading
- 765
5 секретів lovemark-брендів, які охоче вибирають шукачі
Work.ua розбирався, як стати роботодавцем, для якого найм — не проблема.


У маркетингу є термін lovemark — це бізнес, ідея якого створити емоційний довірливий звʼязок з аудиторією і заохотити до покупки саме завдяки цьому позитивному фону. Цей принцип діє не лише на клієнта, а й на бренд роботодавця. Шукачі щасливі, коли серед тисячі вакансій знаходять бізнес, який і ззовні, і всередині — мрія.
То які вони, ті lovemark-бренди, що так легко знаходять кандидатів?
Так, вони справді відрізняються від інших. До речі, деякі маркетингові прояви працюють навіть у дві сторони: і клієнта, і шукача. Останній, дивлячись ваш контент, уже почав пошук вакансій у компанії. Є декілька прийомів, які використовують lovemark-бренди.
1. У цих брендів кожен співробітник — зірка
Вони залюбки показують людей, які у них працюють. Кожен із нас любить різне, але усміхнені обличчя співробітників, локальні меми, які переростають у щось більше, можуть підвищувати довіру шукачів. Робота там, де весело, багатьом прийде до душі.
Прикладом такої компанії може стати кейс monobank. Нещодавно Михайло Рогальський, один зі співзасновників онлайн-банкінгу, випустив відео. У ньому він розповів, як опис оновлення в App Store став жартом, що вийшов з-під контролю. Команда написала, що їхній співробітник Ярік нарешті навчився робити сальто. Користувачі підхопили цю хвилю, й у висновку Михайло таки показав відео, як розробник виконує трюк.
Погодьтесь, що відчуття причетності до контенту великої компанії підвищить цінність бренду роботодавця. Саме такі прояви показують шукачу, що роботодавець не дасть засумувати. Ба більше, з вашого дозволу перетворить ваші таланти на гордість компанії і протранслює це у світ 🤩
2. Свідомість — не пусте місце для цих компаній
Перспективні та ідейні кандидати прагнуть працювати в компаніях, чиї цінності відповідають їхнім особистим переконанням. Сьогодні соціальна відповідальність бізнесу — це не просто гарний жест, а необхідність. Підтримка Сил оборони, благодійність чи організація заходів на користь України стали важливою складовою діяльності компаній. Висадка дерев разом із командою чи організація збору крові — це прояв свідомості, яку кандидати поважають і до якої охоче долучаються.
Прикладом таких компаній може стати футбольний клуб «Шахтар», який часто організовує кампанії, щоб допомагати захисникам і збирати донейти для них. Футболісти використовують свою медійність для того, щоб якомога більше людей закривало збір, а ще — підсвічують реінтеграцію ветеранів.
Коли шукач бачить, що компанія — це насамперед відповідальні люди з великим серцем, то безсумнівно надсилає резюме саме туди.
3. З ними можна і знання англійської підтягнути, і навчитися співати
Зараз багато компаній впроваджують компенсацію хобі як частину корпоративної культури. Кандидатам важливо відчувати, що роботодавець сприймає їх не лише як працівників, а як окремих особистостей із власними захопленнями та інтересами. Звісно, компанія не може повністю покрити витрати на хобі кожного співробітника, але навіть часткова підтримка створює відчуття турботи.
PS. Не дивуйтесь, якщо хтось із ваших співробітників як подяку подарує квиток на свій концерт 😁
Якщо компанія поки не має можливості компенсувати хобі, варто започаткувати клуби за інтересами. Можливо, ваші колеги хочуть обговорити книги, влаштувати спільну пробіжку чи поспілкуватись англійською. Організований клуб з однодумців робить із колег команду, а роботодавець запамʼятовується як найкрутіший бос, хто на одній хвилі з усіма.
4. Любов передусім
Звісно, навчити любити неможливо. Але важливо показувати ці світлі почуття кандидатам. У соцмережах можна висвітлювати користувацький досвід, пов’язаний із бізнесом, та інтегрувати контент, який показує життя і цінності команди. Це допоможе створити емоційний зв’язок і підкреслити людяність бренду.
У LinkedIn співробітники часто пишуть свої веселі історії з робочого життя, зокрема і про місця роботи, звідки вони звільнились. Такі дописи працюють на бренд роботодавця в суспільному полі. Коли керівництво чи рекрутер у соцмережах підкреслюють хорошу взаємодію з колегами, то у читачів це викликає прихильність. Причому, цей читач може бути як шукачем, так і споживачем.
Недавно Вікторія Кравченко, СЕО застосунку Verba і школи англійської мови GOT IT, написала зворушливий пост у LinkedIn. Він стосувався її колеги-вчителя, який проводить креативні уроки, придумує цікаві теми і залучає до дискусії, словом — професіонал. Її тепла розповідь про його роботу привернула увагу публіки, а в коментарях уже питають контакти цього тічера. Позиція win-win тут очевидна. Як роботодавець Вікторія показала небайдужість і сердечне ставлення до тих, з ким працює, разом із тим — привернула увагу потенційних учнів, кому потрібно вивчити іноземну.
5. Не кавою та печивом єдиними
Щоб стати lovemark для кандидатів, компанія має створити для них не лише комфортні умови роботи, а й особливий досвід.
Зручне робоче місце, справна техніка та чистий офіс — це базові речі. А якщо до цього додати нетривіальні бонуси, можна сміливо готуватися до напливу кандидатів. Раніше Work.ua писав про незвичайні корпоративні бенефіти, що чіпляють шукачів. Саме такі деталі роблять компанію конкурентоспроможною, підсилюють бренд роботодавця та виділяють її серед інших.
Завдяки цим секретам, ви не залишите вибору кандидатові, тому що ідеальне робоче місце — це саме ваша компанія!
To leave a comment, you need to sign in.