- 7 min reading
- 591
Підсумки «Фестивалю карʼєри»: понад 100 000 відвідувачів і нові карʼєрні злети
Рекордна кількість гостей, 215 роботодавців і 200+ подій — саме так пройшов «Фестиваль карʼєри», який Work.ua провів разом із ВДНГ 22-25 травня у Києві. Мета — дати шукачам нові можливості, а бізнесу — знайти таланти.


Масштабний «Фестиваль карʼєри» дав змогу шукачам і найбільшим роботодавцям зустрітися на ВДНГ, щоб втілити мрії одне одного: кандидатам обійняти омріяну посаду, а HR — знайти працівника за один день. Work.ua залучав нових кандидатів, і, найголовніше — дав простір для мрій і теплих спогадів.
На заході були присутні більш як 200 роботодавців. Серед них: NOVUS, «Нова пошта», Kernel, АТБ-МАРКЕТ, Дія, «Укрзалізниця», «Ощадбанк», YASNO, ДТЕК, «Сільпо», Київстар, EVA, monobank, «АГРОМАТ», «Будинок Іграшок», МХП, Ajax Systems, 1+1 media, ОККО, Comfy, UKRNAFTA, adidas Ukraine, аптека «Доброго дня», Radio NV, а також благодійні фонди та громадські організації: «Життєлюб», фундація Катерини Осадчої, «СпівДія», «Навчай для України», «Відчуй», фонд Промприлад, ЮНІСЕФ та інші.
100 000 відвідувачів мали можливість отримати свій щасливий білет до карʼєрних звершень і знайти нову роботу: експрес-співбесіди, воркшопи, освітні програми та інтерактиви сприяли цьому. «Фестиваль карʼєри» став місцем зустрічі для роботодавця та шукача, які разом підкорять усі висоти.
Які активності були представлені
Як у справжньому Аеропорті мрій, при вході кандидатів зустрічали зони check-in і VIP-квитки до нових карʼєрних злетів. Та найголовніше — літак до мрій від Work.ua! Власники VIP-квитків могли пригадати свої мрії та написати, ким хотіли стати у дитинстві, а діти — поділитися, ким мріють стати.
Серед дитячих посад є багато кінологів, пожежників, ветеринарів і навіть Тіна Кароль 🤩
ЮНІСЕФ познайомив дітей із професією пожежника, на локації АТБ можна було спробувати себе касиром і сканувати товари. «Нова пошта» влаштувала VR-екскурсію по терміналу. Укрзалізниця занурила шукачів у атмосферу подорожі, представивши справжній вагон. SHERIFF продемонстрував як воно — бути сапером.
Біля першого павільйону увага була прикута до пасажирського лайнера Ту-134 «Україна». Побачити його вдалося завдяки КАІ (Київський авіаційний інститут) та Музею авіації. Цікавий факт: раніше цим літаком користувалися Президенти України.
За 4 дні фестивалю 3150 відвідувачів відвідали екскурсію та подивилися, що відбувається всередині. У кабіні пілота шукачі змогли відчути себе пілотами завдяки VR-технологіям.
Як можна було працевлаштуватися
У нашому шатрі рекрутери та шукачі зустрічалися на швидких знайомствах і робили фото на резюме. З найактивнішими кандидатами наша команда провзаємодіяла на грі «Один день з Work.ua», де вони тимчасово стали частиною екіпажу і долучилися до наших рутинних справ: модерація, комунікації, розробка, продажі та HR.
Взаємодія учасників з роботодавцями відбувалася у зоні експрес-співбесід. Відбулося 145 співбесід, де 270 шукачів поспілкувалися з HR-ми, а дехто з них навіть знайшов нову роботу!
Освітні ініціативи
У ті дні відбулося понад 200 освітніх подій, де учасники слухали лекції чи брали участь у воркшопах. Найбільше їх зацікавили такі теми:
- Інтерактивна презентація «#ПрофТехNOW: Знання, що працюють» від Євгена Клопотенка.
- Панельна дискусія «Ветерани. Бізнес. Держава: економіка без барʼєрів».
- Воркшоп «Робота не для мене? Як змінити переконання і знайти справу до душі» від monobank.
- Інтерактивна презентація «Сільпо — більше, ніж супермаркет!».
- Воркшоп «Англомовний нетворкінг: як легко говорити з рекрутерами».
Head of Recruitment and HR Work.ua Ярослава Павленко на своєму воркшопі «У чому твоя суперсила?» розповіла про soft і hard skills, а ще допомогла учасникам знайти їхні сильні сторони, щоб підкреслити конкурентоспроможність кожного шукача.
Зона профорієнтацій стала у пригоді тим, хто шукає себе на ринку праці. Наймолодшому відвідувачу локації від фундації Катерини Осадчої було 1 рік, а найстаршому — 83 роки. Вона мала особливий попит серед початківців, а профорієнтаційний тест підсвітив найкращу посаду на основі їхніх компетенцій.
Підсумки події
«Фестиваль карʼєри» був насиченим, яскравим, а головне — результативним. Про це — у цифрах:
- 55% шукачів дізналися щось нове / пізнавальне.
- 12% знайшли роботу / курси / освіту.
- 12% пройшли співбесіду, очікують на пропозицію.
- 4% отримали офер, думають щодо нової пропозиції.
Результати показали: 98% відвідувачам сподобався «Фестиваль карʼєри». І це лише початок! Стежте за оновленнями Work.ua та «Фестивалю карʼєри», щоб не пропустити свій рейс до щасливого карʼєрного майбутнього і найму на найвищому класі. Дата наступної зустрічі вже відома: чекаємо на вас 21-26 травня 2026. До зустрічі наступного року!
3 comments
To leave a comment, you need to sign in.
на жаль на той фестиваль не втрапив , але постараюсь завітати на наступний
... якби у Вашому офісі зробили періодичний гостьовий день, наприклад раз на місяць
постарався б завітати
і мабуть чимало інших користувачів Вашого чудового сайту теж
***
Ігору відомо
про Ваші коментарі
та що від офісу до відділку буквально 400 метрів, і соцмережі постійно моніторять.
... посередній мужичок після сміливих коментарів дружини в інтернеті
піде до нотаріуса переписати майно на когось іншого.