- 2313
Щомісяця команда рекрутингу STV group закриває понад 100 вакансій: як вдалося зберегти показники найму на довоєнному рівні
Розглянемо, які рішення впровадила компанія, щоб забезпечити себе персоналом під час війни, та як автоматизувала рекрутинговий процес.


Кожна компанія по-своєму готується та планує стратегічну роботу наперед, прораховує форс-мажори. Звісно, до повномасштабної війни підготуватися було неможливо.
З огляду на нові реалії життя компанія STV group швидко адаптувалася до нових умов, щоб далі підтримувати економічний фронт країни. З перших днів повномасштабного вторгнення ми допомагаємо у закупівлі необхідного військового спорядження, техніки, продуктових запасів для ЗСУ. Підтримуємо всіх наших працівників, які служать, продовжуємо виплачувати їм середню ЗП та допомагаємо індивідуально.
HR-команда компанії STV group. Фото: STV group
Також з початком великої війни ми прийняли та впровадили важливі рішення:
- Релокували працівників на безпечніші території та супроводжуємо їх у цьому.
- Зберегли робочі місця для тих, хто релокувався.
- Відкрили нові склади й хаби на заході та у центральній частині України.
- Розширили партнерів з надання 3PL-послуг (логістика третьої сторони, — ред.).
- Створили умови для безперебійної роботи компанії, а саме забезпечили офіси генераторами та Starlink, тактичними аптечками й навченим персоналом, на випадок форс-мажорів.
Незмінним залишилося найважливіше:
- якісне надання сервісу партнерам і клієнтам;
- психологічна підтримка та мотивація працівників;
- збереження співпраці з надійними українськими компаніями.
Щомісяця команда рекрутингу закриває понад 100 вакансій критичних напрямів комерції та логістики. Нам вдалося зберегти кількість вакансій на довоєнному рівні завдяки розвитку бізнесу, запуску нових проєктів та налагодженій роботі з сервісами з пошуку роботи. Для забезпечення компанії персоналом за популярними вакансіями ми:
- використовуємо рубрику «Гарячі вакансії» для розміщення оголошень на перших сторінках сайтів з пошуку роботи;
- використовуємо альтернативні канали пошуку персоналу: групи в месенджера, групу «Робота в STV group» у Viber та Telegram, групи в соціальних мережах;
- розміщаємо вакансії на кар’єрній сторінці сайту компанії та на внутрішньому інформаційному порталі;
- залучаємо співробітників до рекомендацій, зберігаючи найцінніші резюме у внутрішній базі.
Для автоматизації рекрутингу використовуємо Datex Recruite та систему управління наймом (СУН) на Work.ua. Останній як допоміжний інструмент дуже тішить. Там зручна статистика по використанню послуг, кількості розміщених оголошень рекрутерами й відкритих контактів. У СУН зручно призначати співбесіди кандидатам.
Також нам зручно бачити всі оголошення, на які відгукувався кандидат. Бо є кандидати, що надсилають резюме на всі вакансії компанії — і на «Комплектувальника», і на «Керівник відділу продажів».
Хотілося б мати змогу вивантажувати звіти за певний проміжок часу з використанням фільтрів «рекрутер», «локація», «вакансія» та інше для формування аналітики.
Загалом СУН зручна для збереження історії по роботі з кандидатами, коментарів, зміни статусів згідно з етапами підбору, формування воронки найму, призначення співбесід.
Читайте також
- Боротьба із забобонами про вік кандидатів: досвід «Київстар»
- Як зберегти у команді ВПО, які можуть поїхати в інше місто будь-якої миті
2 comments
To leave a comment, you need to sign in.