В першу чергу, не беріть все занадто близько до серця, інакше ніякі поради не допоможуть. Пам’ятайте, що ви все ще хороша людина і гарний фахівець, а важкі дні трапляються у кожного.

Замініть каву на чай

Після складної розмови не поспішайте заварювати собі чашку кави. Вона тільки ще більше вас розохотить, ви будете прокручувати ситуацію у себе в голові, придумувати нові відповіді й тільки ще більше рознервуєтеся. Краще випийте чай з ромашкою або м’ятою. Це допоможе заспокоїти нервову систему і розслабитися.

Влаштуйте ароматерапію

Візьміть масло лаванди, бергамоту або сандалового дерева, капніть одну-дві краплі на вологу серветку і зробіть кілька глибоких вдихів. Ці масла знімуть напругу і подарують відчуття спокою. Посилити ефект від масел допоможуть дихальні вправи.

Дихайте і медитуйте

У стресовій ситуації у нас прискорюється дихання, вдихи стають короткими, неглибокими. А щоб швидше заспокоїтися, вдихайте глибоко, видихайте повільно і розмірено. Намагайтеся ні про що не думати, сконцентруйтеся на своєму диханні, рахуйте до чотирьох на вдиху і до шести на видиху для зручності.

Найкраще вийти на свіже повітря або хоча б відкрити вікно в кабінеті. Ця вправа допоможе вам прийти до тями, уповільнити прискорене серцебиття і наситити клітини киснем.

Зробіть зарядку

Ось ви зробили вправи для дихання, тепер саме час зробити невелику зарядку, щоб зняти напругу і з м’язів. Потягніться, згадайте вправи, які робили в школі на фізкультурі, вони теж підійдуть. Або сходіть на невелику прогулянку, наприклад, підіть обідати не в звичну кав’ярню під офісом, а в ту, що знаходиться на декілька кварталів далі.

Навчіться говорити «ні»

Краще не позбуватися від стресу, а запобігти його появі. Позначте свої особисті кордони, не погоджуйтеся на виконання прохання колеги тільки тому, що вам незручно відмовити, але при цьому постраждають ваші власні завдання.

Допомагати — це добре, але робити це треба не шкодячи собі та своєму здоров’ю.

Читайте також