Ця добірка від видавництва «Наш Формат» охоплює теми управління, лідерства, підприємництва, психології успіху, фінансів та ефективності, допомагаючи читачам покращити свої професійні та особисті навички. А особливою її робить те, що всі книжки написані не закордонними, а українськими авторами.

1. «Основи продажів. Ефективна комунікація з покупцями», Неля Малюта

У вас чудовий продукт або послуга, але не всі потенційні клієнти зрештою їх купують? Чому так відбувається? Книга Нелі Малюти допоможе продавцям, керівникам відділів продажів, власникам бізнесів, маркетологам, фрилансерам вибудувати ефективну комунікацію з покупцями, щоб значно підвищити кількість успішних угод.

З книги ви дізнаєтесь, як:

  • визначати потреби клієнтів;
  • правильно презентувати свою пропозицію і доносити її цінність;
  • аргументовано озвучувати ціну;
  • працювати із запереченнями та долати байдужість;
  • вибудовувати потужний відділ продажів.

Авторка зібрала найефективніші світові практики, адаптувала їх до українських реалій і доповнила власним досвідом.

Неля Малюта працювала у сферах диджитал-маркетингу, ціноутворення, управління постачанням, офлайн- та онлайн-торгівлі на українському та глобальному ринках. Спікерка «Дія.Бізнес» та акселератора «Відважна».

2. «Як не профакапити проєкт», Олексій Просніцький

Автор створив структурований і практичний посібник із проєктного менеджменту, зібравши всі ключові методи й інструменти в єдину систему. Найцінніше — це десятки реальних прикладів з українського бізнес-середовища, а також 12 бізнес-кейсів від експертів провідних українських компаній.

Ця книга стане незамінним інструментом для проєктних менеджерів у будь-якій сфері, адже головний її фокус — як ефективно впроваджувати знання в українських реаліях.

Олексій Просніцький — співзасновник компанії LEO Consulting та школи управління будівельними проєктами PRO PM, професійний керівник проєктів, має сертифікати PMP, PgMP, PRINCE2 та нагороду MVP. З 2006 року впроваджує проєктне та портфельне управління в українських компаніях з різних галузей. 

3. «Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів», Денис Каплунов 

Як створювати контент, що чіпляє, переконує та мотивує до дії? Відповіді — у книзі Дениса Каплунова.

Книга поєднує письменницьку майстерність, маркетинг, рекламу, поведінкову економіку та психологію продажів. Ви навчитеся привертати увагу клієнтів, правильно доносити вигоди своєї пропозиції, знімати заперечення та формувати репутацію сильного експерта.

Тут можна знайти не лише теорію, а й реальні кейси, вправи для практики та приклади вдалих і невдалих текстів, що допоможуть вам вдосконалити навички бізнес-копірайтингу.

Денис Каплунов — український експерт із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книг, засновник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор із питань особистого просування, професійної трансформації підприємців та топменеджерів.

4. «Стартап-кухня. Книжка про ІТ-бізнес, якої мені бракувало», Саша Ремінний

Як перевірити життєздатність своєї ідеї? Де зареєструвати бізнес? Що врахувати у договорі між співзасновниками? Коли варто наймати перших працівників і яку зарплату виплачувати собі? Як переконати інвестора вкласти кошти у вашу справу?

Ця книга — практичний посібник про створення стартапу, написаний простою та зрозумілою мовою. Вона поєднує особистий досвід автора, реальні кейси інших підприємців і ті нюанси, про які рідко згадують у бізнес-літературі. 

Крім алгоритмів і порад, тут знайдете роздуми про мотивацію, внутрішні кризи, конфлікти в команді та справжні виклики підприємництва. Це не просто інструкція, а щира розмова, яка могла б відбутися на кухні за чашкою кави — у форматі, якого так не вистачало.

Саша Ремінний — кандидат технічних наук, програміст у минулому і підприємець, засновник стартапу StepShot, який успішно продав. Нині викладає ІТ-підприємництво у Львівській політехніці, веде подкаст «Стартап-кухня», а також менторить B2B SaaS-проєкти.

5. «Простими словами. Як розібратися у своїй поведінці», Марк Лівін, Ілля Полудьонний

Хтось у стресовій ситуації сміється, хтось відсторонюється, хтось злиться, а комусь потрібна підтримка. Чому так? Чому ми по-різному переживаємо втрати, критику, конфлікти чи власні страхи? Ця книга пояснює механізми, які формують нашу поведінку та допомагають адаптуватися до життєвих викликів. 

Автори розповідають, як працюють захисні реакції психіки — заперечення, проєкція, ідеалізація, контроль тощо. Вони пояснюють складні психологічні концепції зрозумілою мовою, використовуючи приклади з реального життя і праці відомих науковців (Фройда, Голліса) та додаючи практичні вправи для самостійної роботи.

Написана до початку війни, книга актуальна й сьогодні. Адже вчить говорити про складне, дбати про себе та інших і залишатися стійкими навіть у найважчі часи.

  • Марк Лівін — журналіст, письменник, видавець The Village Україна та Inspired, спікер TEDx, викладач сторителінгу.
  • Ілля Полудьонний — психолог, гештальт-терапевт, співзасновник сервісу онлайн-психотерапії TreatField.com.

Приємного читання!