Приятельські стосунки з керівництвом, як і з колегами, — це прекрасно. Однак є кілька стоп-тем, які краще залишити для спілкування з рідними та близькими. Наприклад, ці п’ять.

1. Фінансові питання

Не потрібно розповідати шефу, навіть по-дружньому, що ви «на мілині», або що не вистачає грошей на навчання дітям тощо. Навіть якщо ви (чомусь) просто вирішили поділитися цією інформацією без будь-яких натяків, вас можуть зрозуміти неправильно. І, найімовірніше, так і зрозуміють.

Що чує шеф: за допомогою відвертої бесіди ви намагаєтеся використовувати його, натякаючи на те, що час би вам підняти зарплату. Навіть якщо це не так. Якщо не хочете, щоб вас неправильно зрозуміли, не заводьте такі бесіди, які можуть до цього призвести.

2. Особисто-сімейні питання

Ви розлучаєтеся, у вас проблеми з батьками, діти не слухаються і не їдять кашу, набридла самотність тощо? Поговоріть про це з друзями або психотерапевтом. Шеф — зовсім не та людина, яка хоче дізнатися цю інформацію. Ви говорите, що вдома проблеми, просто бажаючи поділитися або виправдовуючи свій поганий настрій.

Шеф чує: проблеми в особистому житті можуть призвести до помилок. Варто придивитися до того, як працівник виконує свої завдання, можливо, не давати серйозних проєктів.

3. Колеги

Обговорювати з начальником своїх колег — остання справа. Навіть якщо з шефом у вас дружні стосунки. Ви можете сказати щось невинне, що спричинить потім цілком серйозні проблеми для іншої людини. Якщо це не робочі питання і ви не обговорює підвищення зарплати підлеглого або його досягнення і успіхи, то краще взагалі не торкатися цієї теми.

Що чує шеф: відомо одному шефу. Але будьте впевнені, він напевно використає інформацію, почуту від вас, і не факт, що вам це сподобається.

4. Політика

Добре, якщо ваші політичні погляди з керівником співпадають. А якщо ні? Ось так скажете зопалу щось про того чи іншого політика, різко висловите свої погляди, а виявиться, що в числі опонентів, яких ви вважаєте, м’яко кажучи, недалекоглядними, є й ваш шеф. Приємного буде мало, це вже точно. Тож краще уникайте політичних тем, щоб і начальство не розчаровувати, і самим не засмучуватися.

5. Здоров’я

Відразу варто сказати: якщо у вас є проблеми зі здоров’ям, що вимагають особливого графіка, додаткових вихідних або як-небудь ще безпосередньо впливають на вашу роботу, про них точно треба сказати.

Але якщо ви просто вирішили поскаржитися на хворий зуб або похмілля після вчорашньої вечірки, краще промовчіть. Пам’ятаєте, навіщо ви прийшли на роботу? Правильно, працювати і приносити користь компанії (і собі, звичайно). Розмови про зубний біль не допоможуть вам виконати завдання швидше і краще. А шефа, все ж таки, в першу чергу цікавить саме результат.

Що чує шеф: зараз мені не до роботи, у мене болить живіт, я не хочу телефонувати клієнтам, мені все одно, що у нас горить план.

Краще візьміть лікарняний: і самі відпочинете, підлікуєтеся, і ​​на професіоналізмі вашому це ніяк не позначиться. А якщо дуже вже хочеться, щоб вас повтішали, поділіться з друзями або зателефонуйте мамі :)


Читайте також