Дуже зручно вказувати в резюме свої hard і soft-скіли, просто копіюючи текст з різноманітних сайтів. А потім раптово приходить війна і питає: «А що ти вмієш насправді?»

Як стресові ситуації змушують нас перевірити професійні навички на міцність, Work.ua на прикладі своїх колег розповіла фахівчиня з української агенції маркетингових комунікацій Brain Tank.

Анастасія Десятник
Анастасія Десятник
копірайтерка Brain Tank, волонтер

Стандартний набір навичок у резюме: талант працювати в команді, стресостійкість, вміння планувати час, адаптивність, знання іноземної мови, проактивність та комунікабельність. У рекламній агенції soft-набір приблизно такий самий, але з деякими уточненнями. Ми пишемо їх у резюме, часто не замислюючись, як кожна з навичок працює насправді.

У нашої команди був шанс відчути, як «паперові скіли» застосовуються в екстремальній ситуації: сталося так, що команда Brain Tank ненароком перевірила свої фахові навички на міцність під час війни. Ми усього за тиждень створили гуманітарний центр і прийняли перший гуманітарний вантаж. І успіх був не справою випадку, а наслідком правильного застосування професійних скілів.

Коротка передісторія

Повертаємось до зими: на вулиці лютий, на душі — смуток та безвихідь. Попереду нова реальність без перспектив та плану дій.

Релокація. Прибули до Ужгорода, тоді вже вирішили ще дужче працювати, докладати зусиль для перемоги та допомогти тим, хто цього вкрай потребував. Виникла ідея створити гуманітарний хаб. І вже за тиждень на складі новоствореного Ужгородського гуманітарного центру ми приймали перший вантаж.

Було налагоджено все: від кол-центру і логістики, до, власне, роздачі гуманітарної допомоги в центрах переселенців. Кожен мав свою особливу роль та функцію, яку виконував на всі 100%.

Ось тут і стали в пригоді наступні soft-скіли, завдяки яким центр запрацював за такий короткий час.

Скіл 1 — Стресостійкість

Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії: «Паніка скасовується. Гарна новина для команди — всі помилки вже неможливо буде виправити, тому кожен рух повинен бути зваженим, як у хірурга».

Вистояти у будь-якій ситуації, опанувати емоції та ухвалити важливе рішення — це скіл. Іноді стресостійкість — це звичайна «копіпаста» для резюме, але у воєнний час вона підтверджується реальними випробуваннями.

Скіл 2 — Стратегічне мислення

Коли паніку опановано, починаємо розгортати діяльність. Стратегічне мислення допомагає перетворити все на проєкт, проєкт — на процес, а процес — на виконання 👏

Скіл 3 — Рішучість

Це навичка діяти так, наче ми на війні. Стоп, так ми ж і є на війні!

Ніхто не знає, як правильно, тому потрібно йти відразу в усіх напрямках. За відсутності інструкції та побудованих процесів нам у новому проєкті довелося довіритися командній інтуїції.

Розділили проєкт на 5 частин і почали діяти в кожному. Рішуче, як і вказували в резюме.

Скіл 4 — Залученість до роботи (читайте — овертайми)

Не знаєте, як знайти вихід? Шукайте його будь-де.

Кожну частину проєкту ми з командою відпрацьовували в декількох напрямках водночас. Це потребувало надзусиль від усіх учасників процесу, але вже досить швидко дало свої результати.

Скіл 5 — Самомотивація

Виявляється, що далеко не все робиться заради грошей та кар’єри, а екстремальна самовмотивованість значно міцніша за все, що ми знали до цього. Коли є чітке розуміння, що ми всі тут задля однієї некорисливої мети й відчуваємо одне одного — все стає можливим, енергія допомагає рухатися вперед.

Скіл 6 — Самоменеджмент

Андрій Франчук, керуючий партнер, креативний директор: «Треба забути про сон, вільний час та власні справи, відданість своїй справі — це не просто слова та літери — це заклик до дії».

Поки наші дизайнери вимальовували новий концепт комунікаційної кампанії для Ужгородського гуманітарного центру, а на кордон мчали фури з гуманітарним вантажем, до Ужгорода продовжували прибувати тисячі людей з безліччю потреб. Необхідно було контролювати кожен процес, тому наш креативний директор був скрізь, ще й опанував нову справу — розгортання комунікаційного центру.

Скіл 7 — Комунікаційні здібності

Анатолій Різон, account-менеджер: «Не існує людей, з якими не можна порозумітися. До деяких потрібно просто знайти підхід».

Аccount-менеджер може не тільки вести клієнтів і «розрулювати» справи з документами, фондами та урядами. Наприклад, наш account у вільний від 23-годинної роботи час встигав надавати допомогу переселенцям та веселити маленьких дітей, які потребували особливого підходу. Комунікаційні навички в дії!

Скіл 8 — Ведення переговорів

Юрій Нетков, event-менеджер: «Коли водії фур не розуміли англійську, доводилося переходити на мову активних жестів».

Вміння зробити свято та домовитись із зіркою, яка гастролює Україною і ще зовсім не знає про свій запланований виступ у Києві сьогодні о 19:00, за складністю можна прирівняти до завдання, коли тобі потрібно знайти фуру в Турині, завантажити її, пригнати на кордон зі Словаччиною та розвантажити на нейтральній зоні.

Нашому івент-менеджеру вдається і те, й інше. Навіть без знання словацької чи італійської 💪

Скіл 9 — Командна робота

Команда з гарних людей та професіоналів може створити будь-який проєкт — чи то профільний він, чи то екстремальний.

Інвестуйте в команду та взаєморозуміння з колегами — це екстраскіл 🤝

Наразі вся команда BrainTank повернулася до роботи в агенції. Швидко переналаштувались із вимушених логістів, експертів складів, перемовників у міжнародній гуманітарній спільноті, GR-менеджерів і консультантів з митної справи на дизайнерів, 3D-аніматорів, копірайтерів, account-, event- та project-менеджерів і працюємо далі.

А головний висновок з цієї статті — не пишіть в резюме скіли для проформи, пишіть для життя, адже воно таке непередбачуване.


Читайте також



To leave a comment, you need to sign in.