Work.ua постійно стежить за тим, як розвиваються сучасні технології, і нещодавно писав, що в Японії активно «працевлаштовують» роботів. Цього разу інформація про робота, який здатен скласти конкуренцію продавцям, надійшла від Hyundai Motor Group. Днями компанія запустила робота з обслуговування клієнтів на ім’я DAL-e.

DAL-e — це абревіатура від «Drive you, Assist you, Link with you-experience» — «Сприяти вам, допомагати вам, зв’язуватися з вашим досвідом».

Робот оснащений сучасною технологією штучного інтелекту для розпізнавання облич та використовує машинне навчання для обробки мови. Тобто він може самостійно спілкуватися з потенційними клієнтами. Це дуже зручно, особливо для тих людей, які прагнуть мінімізувати контакти під час пандемії COVID-19. Також DAL-e радить усім відвідувачам надягати маски, якщо ті раптом забули про це.

Висота робота становить 1,16 метра, а вага — 80 кг. У верхній частині його «голови» знаходиться сенсорний дисплей, на якому виводиться додаткова інформація про наявні в шоу-румі автомобілі.

Говорять, що цей малий може продати більше автомобілів, ніж будь-який менеджер з продажу. Але подивимося. Якщо проєкт матиме успіх, то роботи DAL-e з’являться в інших шоу-румах Hyundai та Kia.


Читайте також