Роботодавці стають все більш активними. Вони не просто чекають на резюме кандидатів, а діють першими: пропонують вакансії та надсилають повідомлення. Усі ці пропозиції та повідомлення ви бачите в одному розділі.

Тепер ми аналізуємо, який відсоток пропозицій ви відкриваєте та показуємо роботодавцям це число. Якщо вона висока — рекрутери розуміють, що такий спосіб звʼязку є ефективним. Якщо ж ви не переглядаєте пропозиції — це дасть зрозуміти, що варто звʼязатися інакше. Наприклад, телефоном чи в месенджерах.

Трохи технічних деталей: ми рахуємо відсоток відкриттів за останній місяць, якщо впродовж цього періоду вам надійшло більш як 5 пропозицій.

Чому варто відкривати пропозиції від роботодавців

Якщо компанія вже пропонує вам розглянути її вакансію — отже, вона в вас зацікавлена. Вам навіть не потрібно витрачати зусилля на пошук роботи — актуальні пропозиції вже знайшли вас.

Тож користуйтеся розділом з пропозиціями від роботодавців, щоб не пропустити цікаві вакансії від перевірених компаній.