1 травня «Кураж» та monobank запустили соціальну колаборацію, в рамках якої користувачі банку можуть відправляти частину кешбеку на благодійність. Це вже 12 спільний проєкт компаній. Гроші збираються для фінансування проєкту допомоги недоношеним малюкам.

І саме ваш кіт може «попрацювати» представником цієї кампанії зі збору коштів.

Для цього необхідно:

  • до 11 травня опублікувати фото (не важливо, в сторіз або в стрічці) в інстаграмі або написати пост у фейсбуці;
  • відзначити сторінки «Кураж» та monobank в обраній соціальній мережі;
  • дочекатися голосування, яке пройде з 12 по 14 травня.

Голосування в інстаграмі буде проходити в сторіз, а в фейсбуці необхідно буде лайкнути фото вподобаного котика. Ваш улюбленець може брати участь в голосуванні відразу в двох соцмережах, але для цього необхідно зробити пост в кожній з них.

15 травня оголосять переможців — тих котів, які будуть представляти бренди в маркетинговій кампанії.

Господарі переможців теж не залишаться без подарунків. Вони отримають:

  • Кураж ID на рік — безкоштовний вхід на 10 заходів у суботу та неділю після карантину.
  • Карту monobank platinum з безкоштовним обслуговуванням протягом півроку.

Читайте також