Одні вакансії отримують десятки відгуків, інші — одиниці. І ті — не завжди релевантні. В чому причина? Work.ua з’ясував у понад 22 тисяч шукачів, на що вони звертають увагу в першу чергу, переглядаючи вакансії.

Виявилося, що на будь-яку вакансію, яка підходить лише за назвою, відгукуються всього 3% респондентів. Ім’я компанії, її HR-бренд, під час відгуку важливі для 7% кандидатів. 10% звертають увагу на те, де розташоване майбутнє місце роботи. Тому не забувайте вказувати у вакансіях геолокацію.

Більшість же респондентів — 41% — зізналися, що охочіше відгукуються на ті пропозиції про роботу, в яких відразу вказано розмір зарплати або хоча б діапазон, на яку можна розраховувати. Коли даних про зарплату немає, а компанія — не з тих, що на слуху, здобувачі часто проходять повз. Якщо ви сумніваєтеся в сумі, яку варто вказати, зверніться до статистики зарплат Work.ua, вона допоможе зорієнтуватися на ринку праці.

Для чверті шукачів важливо, щоб вимоги, озвучені в вакансії, були чіткі й відповідали посаді й зарплаті, а не були взяті «зі стелі» і не описували фахівців, яких не існує. А 14% респондентів сказали, що в першу чергу звертають увагу на умови праці, описані в вакансії.

Опитування проводилося в червні 2020. У ньому взяли участь 22433 особи.

Опитування проводилося в червні 2020. У ньому взяли участь 22433 особи.

Щоб допомогти вам створити ідеальну вакансію, Work.ua поспілкувався з експертами в цій справі й ділиться їхніми порадами.


Читайте також