На що українці звертають увагу, переглядаючи вакансії: результати опитування
Work.ua дізнався у шукачів, які вакансії чіпляють їх з першого погляду, на які вони відгукуються більш охоче.
Одні вакансії отримують десятки відгуків, інші — одиниці. І ті — не завжди релевантні. В чому причина?
Виявилося, що на будь-яку вакансію, яка підходить лише за назвою, відгукуються всього 3% респондентів. Ім’я компанії, її HR-бренд, під час відгуку важливі для 7% кандидатів. 10% звертають увагу на те, де розташоване майбутнє місце роботи. Тому не забувайте
Більшість же респондентів — 41% — зізналися, що охочіше відгукуються на ті пропозиції про роботу, в яких відразу вказано розмір зарплати або хоча б діапазон, на яку можна розраховувати. Коли даних про зарплату немає, а компанія — не з тих, що на слуху, здобувачі часто проходять повз. Якщо ви сумніваєтеся в сумі, яку варто вказати, зверніться до
Для чверті шукачів важливо, щоб вимоги, озвучені в вакансії, були чіткі й відповідали посаді й зарплаті, а не були взяті «зі стелі» і не описували фахівців, яких не існує. А 14% респондентів сказали, що в першу чергу звертають увагу на умови праці, описані в вакансії.
Опитування проводилося в червні 2020. У ньому взяли участь 22433 особи.
Щоб допомогти вам
3 comments
To leave a comment, you need to sign in.
Виталий Кириленко 11.06.2020, 12:17
Елена Чеснокова 15.06.2020, 14:28
В том то и дело, что суммы "рисуются" со статистики, а по факту 3 копейки! И благо, если за 3 копейки тебе на собеседовании скажут, а не спустя 1-1,5 месяца работы!
Алла Данилюк 09.07.2020, 17:43