Buffer — це сервіс для планування й аналізу публікацій у соціальних мережах. Директор по роботі з персоналом Buffer Кортні Сейтер в блозі компанії написала, що в травні 2020 року команда розпочала експеримент з чотириденним робочим тижнем.

«Його мета полягала в тому, щоб допомогти всім нам впоратися зі стресом і змінами, які викликала пандемія», — каже Сейтер.

Після місяця роботи в такому форматі вона провела опитування і поспілкувалася з командою, щоб зрозуміти, як експеримент вплинув на їх автономність, рівень стресу і загальне відчуття щастя від роботи.

Якщо на початку травня співробітники оцінювали свою автономність на 4,3 бала з 5, то в кінці травня вже на 4,5. Рівень стресу за час експерименту знизився з 3,3 до 2,7. Загальне відчуття щастя виросло з 3,9 до 4,2 бала.

За словами Сейтер, «це був успіх», тому компанія прийняла рішення працювати 4 дні на тиждень до кінця 2020 року. Крім того, керівництво попросило членів команди написати відгуки про свій досвід. Один зі співробітників Buffer розповів, що експеримент дозволив йому бути більш зосередженими.

«Останній місяць був неймовірним, тому що я знайшов більше часу, щоб піклуватися про себе. Я відчуваю себе набагато більш продуктивним, коли справа стосується роботи, і позбувся почуття вигорання до кінця тижня. Я став більш зосередженим, ніж будь-коли», — поділився він.

Сейтер очікувала, що через скорочення годин продуктивність команди впаде, але багато співробітників розповіли, що виконували ту саму кількість завдань, водночас зросла якість їхньої роботи.


Читайте також