Для розвитку своєї справи переможець проєкту отримає 500 000 гривень, приз за друге місце складе 350 000 гривень, а за місця з 3 по 5 — 200 000. Окрім цього, кращі 10 учасників стануть героями спецвипуску Fedoriv Vlog, а 30 — отримають комунікаційну підтримку.

Стати учасником може кожен охочий власник малого бізнесу.

«За статистикою, від початку карантину третина власників малого бізнесу в Україні втратила до 50% прибутку і звільнила до 25% команди, — коментує Владислав Чечоткін, співзасновник та CEO ROZETKA. — Ми хочемо, щоб у цей непростий час найкращі малі українські компанії могли рухатися вперед, розвиватися та відчувати підтримку. Ми запрошуємо до участі всіх: від виробників меду та меблів до видавництв і розробників софту».

Для того, щоб взяти участь, необхідно:

  • записати відео про свою справу, розповісти, чому саме ви повинні отримати допомогу;
  • Викласти фото або відео на сторінці свого бренду в Instagram або Facebook, тегнути офіційні сторінки ROZETKA та Visа;
  • Заповнити заявку на сайті.

Зробити це можна до 13 серпня.


Читайте також