Uber, Mastercard, Facebook, Google, Spotify, Microsoft та Hitachi давно перевели своїх працівників на віддалену роботу. Такий формат, особливо у часи, коли вирує коронавірус, має багато плюсів. Але почали проявлятися й недоліки.

Наприклад, у дослідженні The Information йдеться про те, що розробники Google стали гірше справлятися зі своїми обов’язками на віддаленці. У деяких співробітників показники ефективності просіли на 20-45%.

У другому кварталі 2020 року компанія провела внутрішнє опитування та отримала такі результати:

  • лише 31% інженерів почувалися дуже продуктивними поза офісом (це на 8,8 пункту менше, ніж у першому кварталі);
  • показники релевантні й для інших відділів компанії, зазначає глава з відстежування продуктивності співробітників Михайло Бахман. У своєму звіті менеджменту Google він вказав, що тільки 53% розробників лишаються задоволеними тим, як вони справляються з робочим навантаженням вдома;
  • ті, хто скаржився на падіння працездатності, і справді проводили менше часу, працюючи з кодом — аж на 30%. І при цьому вони здійснили на 45% менше змін у репозиторіях компанії;
  • співробітники Google, які зазначили, що їхня продуктивність залишилася майже такою ж, надіслали на 20% менше змін.

Microsoft же запевняє, що рівень працездатності їхніх співробітників або ж лишається стабільним, або навіть росте. Проте цього недостатньо, щоб бізнес не втрачав інноваційності.

Компанія теж провела своє дослідження, яке виявило — поки що віддалений формат роботи влаштовує як роботодавців, так і працівників, але може заважати творчому мисленню. На думку Microsoft, на віддаленці співробітники втрачають відчуття причетності до спільної мети. Без командної роботи інноваційні ідеї, які так потрібні для успіху будь-якої компанії, виникають рідше, а їхня реалізація відходить на другий план.


Читайте також