Навесні відеооператор, редактор і SMM-ник Джей Біч втратив роботу через пандемію, але замість того, щоб впасти у відчай, він вирішив вдатися до незвичайного і креативного способу пошуку нового місця. Маркетолог представив підписникам у фейсбуці «власну версію пісні Дайани Росс I'm coming out». У короткому відео Джей постав в образі попзірки 70-80-х і проспівав:

«Я втратив роботу,
Хочу, щоб світ дізнався.
Скорочення це...
(Певно, мені не варто таке говорити.)
Тож, якщо у вас є місце,
Тоді... я підійду.
Пишіть мені,
І я вам напишу.
Можливо я б міг зробити
Такий самий контент для вас,
Щоб допомогти успіху бренду
І оплатити мою оренду.
Ось час настав,
Коли прошу про поміч.
Доводиться кричати,
Що я шукаю роботу!
Я втратив роботу,
Втратив її.
Ооо! Втратив!»

Уже після цього Джею почали надходити пропозиції, але він вирішив не зупинятися на досягнутому і презентував ще один відеокліп. Цього разу він наклав текст про свої страждання в ролі безробітного, бажання якнайшвидше працевлаштуватися, а також про те, як саме готовий допомогти новому роботодавцю, на музику групи Abba — Mamma Mia.

Креатив спрацював. Менше ніж за місяць на сторінці з'явилося ще одне відео, в якому Джей Біч проспівав: «Я отримав роботу! Отримав роботу».

Виявилося, Джей влаштувався маркетологом в Crowdfunder UK. Зараз він вже освоюється на новій посаді.

Раніше Work.ua розповідав про ще одну винахідливу шукачку, яка надіслала роботодавцю величезний плакат зі своїм зображенням замість резюме. А ви знаєте історії про незвичайне працевлаштування? Поділіться ними в коментарях :)


Читайте також