Зображення з фейсбук-сторінки Миколи Каблуки

Зображення з фейсбук-сторінки Миколи Каблуки

Work.ua часто розповідає вам про вакансії з незвичайними й цікавими обов’язками, можливістю безкоштовно подорожувати або, навпаки, залягти на дивані з попкорном. Більшість таких вакансій — від закордонних компаній. Але сьогодні ми ділимося цікавою пропозицією від українського роботодавця, який шукає євангеліста. Що за компанія, хто такий євангеліст і чим цікава робота — читайте далі.

Світлотехнічна компанія Expolight, відома тим, що підсвітила половину Дніпра («Менора», Катеринославський бульвар, бульвар Короленка та інше) і частину Києва (Миколаївський костел, артоб’єкт Heart for Ukraine — серце, що билося, в приміщенні київського вокзалу, скульптура куба в Chicago Central House), а також втілила всеукраїнську акцію «Лікарі — наші герої!», заявила, що шукає євангеліста.

Через назву професії може здатися, що робота євангеліста пов’язана з релігією, але це не так. Насправді — це посада у відділі маркетингу.

«Євангеліст — це не просто піарник або маркетолог, це той, хто вміє буквально „інфікувати“ брендом усіх навколо, робити так, щоб після розмови з ним люди самі, свідомо чи ні, починали „проповідувати“ компанію іншим», — пояснила на своїй сторінці в фейсбуці засновниця PR-агентства PRoector Влада Миколюк, яка допомагає Expolight у пошуках.

Тобто головним завданням євангеліста в Expolight буде нести інформацію про компанію в маси й «запалювати» людей на те, щоб ділитися знаннями про бренд зі своїм оточенням. Він розроблятиме комунікаційну стратегію, створюватиме текстовий і візуальний контент, співпрацюватиме зі ЗМІ тощо.

В рамках своєї роботи євангеліст братиме участь у національних проєктах, які передбачають подорожі по всій країні: «Сьогодні ти в Києві запалюєш старовинний костел, завтра в Маріуполі — центральну площу, післязавтра — сквер у Львові!»

Серед вимог: вміння добре викладати думки на письмі, досвід ведення соцмереж (особисті профілі теж беруться до уваги), хороший смак, відповідальність та ініціативність. Бажаними роботодавець називає вміння працювати у графічних редакторах, англійську мову, архітектурну, художню або маркетингову освіту.

А ще ідеальний кандидат має «високу чутливість до прекрасного та відсутність рамок і шаблонів сприйняття професії маркетолога і піарника».

Якщо все це про вас — дізнавайтеся про роботу більше з вакансії на Work.ua і сміливіше відгукуйтеся на пропозицію. Якщо не про вас, але ви знаєте відповідну людину — рекомендуйте її Миколі Каблуці, засновнику Expolight. За вдалу рекомендацію Микола обіцяє пригостити шампанським 😉


Читайте також