- File
Олена
Помічник керівника
- Considering positions:
- Помічник керівника, Бухгалтер (оренда, послуги, ПДВ, договірні відносини), Ревізор, Бухгалтер з первинної документації, Фахівець по роботі з договорами, Постачальник, Аналітик продаж
- Age:
- 55 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10024149/?puid=32429
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Занятість: повна
Графік роботи: на розскд роботодавця
Готовність до відряджень: так
Телефн: [
Електронна пошта: [
Особиста інформація:
Громадянство: Україна
Місце проживання: м. Харків
Освіта: Вища
Дата народження: 06.03.1969
Сімейний стан: одружена
Освіта:
Харківський Політехнічний Університет (ХПІ)
Факультети:
1. Економіка та підприємництво (2008 рік)
2. Облік та аудит ( 2010 рік)
Досвід роботи:
1998-2000 – Управління громадського харчування Куп’янський відділ громадського харчування
2001– 2008 рр – сектор програмування ОК ВЕП «Держпром»
2008-2020 рр – бухгалтер 1 категорії ОК ВЕП Держпром»
2021-2022 рр– ведучий бухгалтер ОК ВЕП «Держпром»
Досягнення:
• 2008-2010 рр - Робота з контрагентами (рах.631) контроль та складання договорів, додаткових угод до них, акти виконаних робіт, податкові накладні, подача звітів для складання балансу по підприємству
• 2010-2022 рр – робота з контрагентами ( оренда нежитлових приміщень комунальної власності).
• Контроль договорів оренди та договорів відшкодування витрат на утримання нежитлових приміщень.
• Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості
• Надання Актів виконаних робіт.
• реєстрація податкових накладних в системі МЕДОК, Акти звіряння, контроль оплат по договорам оренди. Аукціонні договора оренди.
• контроль дотримання вимог законодавства по затвердженній МЕТОДИЦІ нарахуванння орендної плати. Льготні договора оренди, контроль по перерахованим сумам ( бюджетні асигнування, госпрозрахункові рахунки).
• Подання звітності до Управління комунального майна по стану розрахунків.
• Щоденнийзвіт керівництву по стану розрахунків, та очікуваних надходжень.
• Робота з контролюючимми органами по зустрічним перевіркам.
• Щоденна робота по перерахункам в системі Клієнт-Банк.
• Взаємодія з податковими органами та зовнішніми аудиторами
• Робота в системі 1 С, Медок, Excel, Word
Додаткова інформація
Українська мова досконала ( розмовна, ділове листування). Польська мова розмовна, німецька (зі словарем). Комунікабельна, цілеспрямована, стресостійка. Маю досвід з великим об’ємом інформації, досвід у спілкуванні з контрагентами, досвід у річній, квартальній інвентаризації заборгованості ( дебіторська-кредиторська), досвід у вирішенні питань з контролюючими органами.
У своїй роботі для мене найважливіше – це результат, у тому числі моєї роботи.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kharkiv, Kyiv -
Адміністратор на ресепшн
Kharkiv -
Діловод, секретар, комірник (цивільні посади в ЗСУ)
20000 UAH, Kharkiv -
Помічник керівника, економіст, менеджер, фахівець
Kharkiv, Kyiv -
Адміністратор
Kharkiv -
Адміністратор рецепції
Kharkiv