• PRO

Вікторія

Адміністратор медичної клініки, 27 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор медичної клініки, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор салону краси
Employment type:
full-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 12.2024 to now (8 months)
Німецька Стоматологія, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністратор

from 03.2023 to 09.2024 (1 year 6 months)
Porcelain, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Education

НДУ ім Гоголя

Філологічний, Ніжин
Higher, from 2012 to 2017 (5 years)

Філологія ( українська та англійська)

Knowledge and skills

  • DentExpert
  • Висока працездатність
  • Знання офісних програм
  • Діловий етикет
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість
  • Продуктивність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Привітність
  • MS Office
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Неконфліктність
  • Оперативність
  • Активний продаж
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Прямий продаж
  • Доброзичливість
  • Стресостійкість

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Обов"язки, з якими я працюю. Зустріч пацієнтів клініки, прийом телефонних дзвінків, робота з месенджерами та e-mail,грамотне ведення розкладу кліники робота в спеціалізованій CRM, ведення звітності,координація роботи клініки: робота з запитами пацієнтів та іншими підрозділами компанії, взаємодія з контрагентами та партнерами, забезпечення життєдіяльності клініки, дотримання високих стандартів сервісу у спілкуванні з пацієнтами та колегами. Відсутність шкідливих звичок, пунктуальність та любов до своєї справи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: