• File

Ірина

Керівник відділу продажу

Considering positions:
Керівник відділу продажу, Керівник контакт-центру, Керівник кол-центру, Адміністратор
Age:
36 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ірина Волковницька-Виборна

1.07.1989г (36 років), Кривий Ріг, Україна
Пріорітетні посади:
керівник контакт-центру, керівник відділу продажів

Контакти:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ірина Волковницька-Виборна (E-mail)
FB профіль​

Телеграм

Володіння мовами:
українська- рідна, російська- рідна, англійська- читання, переклад,
ділова та технічна комунікація (письмово)

Освіта: Донецький Університет Економіки та Права,
факультет Економіки та Підприємництва, спеціальність- фінанси

Досвід роботи:
08.2023-07.2025
Керівник відділу продажу в інтернет-магазині Sezon Shop
Посадові обов'язки:
-керівництво відділом продажу та складу
-аналіз попиту та підбір оферів для реклами
-контроль якості обслуговування клієнтів (дзвінки,соц.мережі)
- вирішення проблемних питань із замовленнями
-комунікація з суміжними відділами
-ведення звітності обороту магазину
-контроль залишків на складі
-супровід технічних питань CRM-системи (Trend CRM та LP- CRM)

02.2021 - 07.2023
Керівник напрямку в IT компанії All Right
Посадові обов'язки:
-керівництво напрямом "вхідна лінія" -складання скриптів/ чек-листів
-проведення спільних зустрічей з командою/ 1to1 -прослуховування та
оцінювання дзвінків
-складання КПІ, підрахунок премій
-контроль та аналіз SLA по ринках
-аналіз звітів по лідам, що надійшли/ баланс пріоритетів і самоброні уроків
клієнтами - вивантаження фейлових оплат
- комунікація з адміністраторами з питань багів у системах/конфліктних
питань з клієнтами -заведення тасків по виникаючих
несправностям/комунікація з тех.підтримкою робочих систем/ контроль
реалізації тикетів - зустрічі з суміжними підрозділами / публікація новин
для відділу адміністрування - графік віджету з розподілу завдань в АМО
срм, налаштування тригерів в АМО срм
-додавання/видалення користувачів у робочі системи, контроль
надання/видалення доступів до робочих файлів
-перевірка наявності угод без відповідальних осіб /призначення
відповідальних

04.2018 – 01.2020
Керівник відділу продажів у КЦ “Expert call”
-прийом на роботу, навчання, контроль якості обслуговування, складання
графіка, підвищення ефективності роботи, покращення показників
-Написання та впровадження скриптів продажів, пошук та розробка
акційних пропозицій з метою збільшення середнього чека-Аналіз роботи
відділу (апрув, конверсія, середній чек, викуп), ведення звітності
-Відстеження ринку товарного бізнесу, оцінювання пропозицій
конкурентів, пошук трендових офферів

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: