- File
Ірина
Офіс-менеджер
- Age:
- 35 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10072213/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місто: Київ
Район проживання: Солом'янський
Освіта: Вища
Дата народження: 10 серпня 1990р. (33 рік)
Стать: жіноча
Сімейний стан: заміжня (двоє дітей)
ДОСВІД РОБОТИ:
Період роботи: з 29.11.2012 по 14.01.2013
Посада: Продавець-консультант (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «ТРЕЙДШУЗ» (мережа магазинів взуття «Центробувь»)
Сайт: http://centrobuv.ua
Посадові обов'язки:
• Консультувала клієнтів по товару.
• Касир.
Період роботи: з 22.11.2013 по 02.07.2015
Посада: Секретар керівника (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «ПРОМАВТОТЕХСЕРВІС» Автоцентр на Борщагівці
Сайт: http://kia-motors.net/
Посадові обов'язки:
• Документообіг.
• Контроль вхідної та вихідної документації (документації на підпис керівнику).
• Прийоми відвідувачів.
• Планування.
• Організація та допомога у проведенні нарад(заходів).
• Життєзабезпечення офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.)
• Фільтрація телефонних дзвінків.
• Робота з електронною поштою.
• Виконання доручень керівника.
• Контроль якості прибирання в офісі.
Період роботи: з Липня 2015 по Вересень 2016 (з лютого помічник бухгалтера)
Посада: Офіс менеджер (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент» м. Київ
Сайт: http://www.reikartz.com/
Посадові обов'язки:
• Приймання та реєстрація кореспонденції (центрального офісу та готелів), сортування по структурних підрозділах.
• Відправка документації (центрального офісу та готелів) адресатам.
• Замовлення залізничних та авіа квитків.
• Ведення обліку одержуваної, відправленої кореспонденції, як звичайної так і кур'єрської служб (центрального офісу та готелів), систематизує і зберігає документи поточного архіву.
• Створення довідкової системи контролю за документами по забезпеченню зручного і швидкого пошуку.
• Підготовка та подання до архіву підприємства документальних матеріалів переданих на зберігання в архів.
• Приймає документи на підпис, перевіряє правильність їх складання та оформлення.
• Забезпечує збереження отриманої службової документації.
• Складання замовлення з канцелярії та води для офісу.
• Здійснює оперативний зв'язок зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності компанії (телефон, факс і т. П.).
• Прийом відвідувачів.
• Забезпечує виконання машинописних і копіювально-розмножувальних робіт.
• Використовує комп'ютер, як засіб автоматизації документаційного забезпечення компанії.
• Проводить щомісячний і щорічний відбір документів на архівне зберігання або на знищення.
• Виконує окремі доручення керівництва в рамках своєї компетенції.
• Розсилка поліграфічної продукції по готелях.
Часткове виконання обов’язків портьє:
• Ведення номерного фонду.
• Бронювання і поселення співробітників по відрядженню.
• Контролює своєчасну підготовку номерів до заселення.
• Визначає обсяг роботи і завдання покоївкам в залежності від завантаження ресурсів номерного фонду.
• Контролює оборот номерного фонду в залежності від потреб та інтересів підприємства.
• Приймає і оформляє необхідні документи.
• Забезпечує контроль паспортного режиму при оформленні.
ОСВІТА
Навчальний заклад: Інститут менеджменту та фінансів при КНУ імені Тараса Шевченка
Дата закінчення: 2007-2011
Факультет: Економічний факультет
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит (бакалавр)
Навчальний заклад: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Дата закінчення: 2011-2012
Факультет: Економічний факультет
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит (спеціаліст)
КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ
Назва курсу: Foreign Language Centre Курси іноземних мов
Дата закінчення: 2010
ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП'ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
Англійська мова: Розмовний (інтермедія).
Комп'ютерні навички: Word, Стандартний блокнот Windows, Excel, Outlook, сканування в Fine Reader, розпізнання тексту, перекладач; архівація, Internet, e-mail, робота в програмі Servio.
PERSONAL INFORMATION
City: Kyiv
Location: Solomensky
Higher education
Date of birth: August 10, 1990 (31 year)
Gender Female
Marital status: married (two children)
WORK EXPERIENCE:
Working period: from 29.11.2012 to 14.01.2013
Position: Sales Consultant (Full-time)
In the company: TRADESHOES LLC (Tsentrobyl shoe store network)
Website: http://centrobuv.ua
Job responsibilities:
• Advised clients on the product.
• Cashier.
Working period: from 22.11.2013 to 02.07.2015
Position: Executive Secretary (Full-time)
In the company: PROMAVTOTEKHSERVICE LLC Car center on Borshchagovka
Website: http://kia-motors.net/
Job responsibilities:
• Document flow.
• Control of incoming and outgoing documentation (documentation to be signed by the manager).
• Receptions of visitors.
• Layout.
• Organization and assistance in holding meetings.
• Life support of the office (ordering stationery, water, etc.)
• Phone call filtering.
• Work with e-mail.
• Fulfillment of orders of the head.
• Quality control of cleaning in the office.
Period of work: from July 2015 to September 2016 (from February assistant accountant)
Position: Office Manager (Full-time)
Reikartz Hotel Management LLC, Kyiv
Website: http://www.reikartz.com/
Job responsibilities:
• Reception and registration of correspondence (central office and hotels), sorting by structural divisions.
• Sending documentation (central office and hotels) to recipients.
• Order of railway and air tickets.
• Keeping records of received, sent correspondence, both regular and courier services (central office and hotels), systematizes and stores documents of the current archive.
• Creation of a reference system of control over documents to ensure convenient and fast search.
• Preparation and submission to the archive of the enterprise of documentary materials transferred for storage to the archive.
• Accepts documents for signature, checks the correctness of their preparation and execution.
• Ensures the safety of received service documentation.
• Drawing up an order from the office and water for the office.
• Carries out operational communication with third-party organizations (both commercial and government) and individual citizens on the current activities of the company (telephone, fax, etc.).
• Reception of visitors.
• Ensures the performance of typewritten and copying and duplicating work.
• Uses the computer as a means of automating company documentation.
• Conducts monthly and annual selection of documents for archival storage or destruction.
• Fulfillment of individual assignments of the management within its competence.
• Distribution of printed products to hotels.
Partial performance of porter duties:
• Maintaining the room fund.
• Reservation and settlement of employees on a business trip.
• Control over the timely preparation of rooms for occupancy.
• Determines the amount of work and tasks for maids, depending on the download of room stock resources.
• Control of the turnover of the room fund, depending on the needs and interests of the enterprise.
• Accepts and executes the necessary documents.
• Provides control of the passport regime during registration.
EDUCATION
Educational institution: Institute of Management and Finance at Taras Shevchenko National University of Kyiv
End date: 2007-2011
Faculty: Faculty of Economics
Specialty: Accounting and Auditing (Bachelor)
Educational institution: Taras Shevchenko National University of Kyiv
End date: 2011-2012
Faculty: Faculty of Economics
Specialty: Accounting and auditing (specialist)
COURSES AND TRAININGS
Course name: Foreign Language Center
End date: 2010
FOREIGN LANGUAGES AND COMPUTER SKILLS
English: Spoken (interlude).
Computer Skills: Word, Standard Windows Notepad, Excel, Outlook, Scan to Fine Reader, OCR, Translator; archiving, Internet, e-mail, work in the Servio program.
Similar candidates
-
Персональний асистент
Kyiv, Zhytomyr -
Адміністратор офісу
Kyiv -
Personal assistant, Office Manager
Kyiv -
Персональний асистент
Kyiv -
Офіс-менеджер
Kyiv -
Менеджер на рецепцію
30000 UAH, Kyiv, Irpin