- File
Ірина
Юрист
- Considering positions:
- Юрист, Економіст
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Berezan
- Ready to work:
- Boryspil, Brovary, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10090897/?puid=146
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Вік: 45 років
Місто проживання: Березань
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Освіта
ВНЗ "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Комерційне та трудове право, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)
Київський національний торговельно-економічний університет (Київ)
Державні фінанси Спеціаліст, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)
Кіровоградський технікум механізації сільського господарства
Облік і аудит бакалавр, Кіровоград
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)
Досвід роботи
Провідний юрисконсульт Комунальне підприємство
«Бориспільська центральна аптека №24»
З 02.11.2023 по 07.07.2025
Обов»язки:
Розробка документів правового характеру, необхідних для здійснення
господарської діяльності підприємства.
Здійсння методичного керівництва правовою роботою на підприємстві,
надання правової допомоги працівникам підприємства, участь у
підготовці обґрунтованих відповідей у разі відхилення претензій.
Підготовка та перевірка господарських договорів, що надходять від
контрагентів. Оформлення протоколів розбіжності, в разі необхідності,
погодження договорів для подальшого підписання директором
підприємства.
Підготовка договорів, необхідних для здійснення господарської
діяльності підприємства та відповідне листування для вирішення
виробничих питань.
Підготовка матеріалів про розкрадання, розтрати, нестачі, про інші
правопорушення для подання їх до слідчих і судових органів.
Складання позовних заяв та захист інтересів підприємства у суді.
Підготовка обґрунтованих відповідей на претензії.
Облік і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні або
закінчені судочинством.
Відповідно до чинного законодавства оформлення матеріалів щодо
притягнення працівників до дисциплінарної й матеріальної
відповідальності.
Оформлення документів для участі в електронних аукціонах та торгах.
Забезпечення своєчасного подання документів та участь в електронних
аукціонах щодо оренди приміщень державного та комунального майна,
інших електронних аукціонах та торгах.
Контроль за строками дії договорів, що діють на підприємстві та
проводить заходи необхідні для їх продовження чи розірвання.
Підготовка документів для оформлення ліцензій структурних підрозділів.
Контроль за проходження ліцензійних документів.
Головний спеціаліст юридичного відділу апарату Березанської
міської ради та її виконавчого комітету
З 09.2022 по 10.2023
Виконавчий комітет Березанської міської ради (Ограни місцевого
самоврядування)
Обов»язки:
Участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у
діяльності міської ради, правильного застосування законодавства.
Здійснення аналізу матеріалів, що надійшли від правоохоронних і
контролюючих органів, результатів позовної роботи, а також отримані
за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій даних статистичної
звітності, що характеризують стан дотримання законності органами
виконавчої влади, підготовку правових висновків за фактами виявлених
правопорушень.
Організація претензійної та позовної роботи, представлення у
встановленому законом порядку інтереси міської ради та її виконавчого
комітету в судах та інших органах.
Забезпечення участі у здійсненні організаційно-практичних заходів
щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження
комунальної власності, соціального захисту працівників міської ради.
Надання консультацій працівникам апарату міської ради та її
виконавчого комітету та юридичним службам підвідомчих структур;
необхідну правову допомогу співробітникам у виконанні завдань,
доручень.
Забезпечення організації, виконання та контроль за проведенням заходів
щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням,
пов’язаним з корупцією
Інспектор праці
з 04.2018 по 08.2022
Управління соціального захисту населення та праці виконавчого
комітету Березанської міської ради, Березань (Ограни місцевого
самоврядування)
Обов»язки:
Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед роботодавців
та найманих працівників стосовно дотримання законодавства про
працю.
Здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про
працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та
відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та
фізичними особами, які використовують найману працю.
Здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про
зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час
прийому на роботу та працівників під час звільнення з
роботи;використання праці іноземців та осіб без громадянства;
наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні
в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно
працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні
працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з
посередництва та працевлаштування.
Забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями
щодо ефективних засобів дотримання законодавства у межах
повноважень виконкому міської ради, та запобігання можливим його
порушенням.
Завідувач сектору державних соціальних інспекторів -
головний державний соціальний інспектор
з 12.2016 по 04.2018
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету
Березанської міської ради, Березань (Ограни місцевого самоврядування)
Обов»язки:
Головний державний соціальний інспектор управління соціального
захисту населення – посадова особа управління, наділена повноваженнями
для здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної
допомоги малозабезпеченим сім”ям, державної допомоги сім”ям з дітьми,
щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з
інвалідом 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком
лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього
догляду, на догляд за ними, субсидії для відшкодування витрат на оплату
житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та
рідкого скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,
інших соціальних та компенсаційних виплат, цільовим використанням
коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету .
Завідувач сектору з питань праці
з 12.2015 по 12.2016 (1 рік)
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету
Березанської міської ради, Березань (Державні організації)
Обов»язки:
забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально - трудових
відносин, оплати і належних умов праці, організація ефективного
співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями
роботодавців та їх об’єднаннями;
прийняття участі в розробленні та виконанні програм, заходів щодо
входять до компетенції відділу з питань праці;
здійснення контролю за дотримання вимог законодавства під час
призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду
України.
Головний економіст
з 04.2013 по 07.2014 (1 рік 3 місяці)
ПРАТ "Агрофірма Березанська птахофабрика", село
Садове (Сільське господарство, агробізнес)
Обов»язки:
Організація фінансової діяльності підприємства, спрямовану на
забезпечення фінансовими ресурсами виконання планових завдань,
збереження і ефективного використання основних фондів та обігових
коштів, трудових і фінансових ресурсів підприємства, своєчасності
платежів по зобов'язанням у державний бюджет, постачальникам та
установам банків;
Розробка проектів перспективних та річних фінансових і касових планів,
кредитних заявок, доведенням затверджених показників до підрозділів
підприємства;
Аналіз фінансово-господарської діяльність підприємства, участь у
розробленні пропозицій, направлених на запобігання створення і
ліквідації невикористаних товарно-матеріальних цінностей, підвищення
рентабельності виробництва, зниження собівартості продукції,
зміцнення фінансової дисципліни, господарського розрахунку,
вдосконалення апарату управління виробництвом;
Забезпечення своєчасності складання і подання встановленої фінансової
звітності.
Розробка і організація впровадження заходів щодо підвищення
продуктивності, ефективності та рентабельності виробництва, якості
продукції, зниження собівартості, забезпечення зростання
продуктивності праці, досягнення ефективних результатів за умов
раціоналізації витрат матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
Координація діяльність економічних підрозділів підприємства щодо
складання перспективних планів роботи в умовах конкуренції згідно з
укладеними господарськими договорами, розробки поточних планів з
необхідними обгрунтуваннями і розрахунками, організаційно-технічних
заходів з удосконалення господарського механізму, економічної
діяльності, виявлення і використання резервів виробництва;
Сприяння підвищенню обгрунтованості економічних розрахунків,
установленню планових показників на основі прогресивних техніко-
економічних нормативів матеріальних і трудових витрат з урахуванням
досягнень науки і техніки, організації виробництва та праці;
Проведення роботи з удосконалення планування економічних
показників діяльності підрозділів підприємства, досягнення високого
рівня їх обгрунтованості, створення і поліпшення нормативної бази
планування, норм витрат товарно-матеріальних цінностей, обігових
коштів і використання виробничих потужностей;
Участь у роботі з удосконалення організації виробництва, підготовка
пропозицій, спрямованих на підвищення продуктивності праці та
ефективності виробництва, зміцнення господарської самостійності
підприємства та економічної відповідальності працівників.
Контроль правильності складання, оформлення і затвердження
кошторисно-фінансових розрахунків на витрати для упровадження нової
техніки, кошторисів на витрати фонду розвитку виробництва, коштів
фонду матеріального заохочення, фонду соціально-культурних заходів
та житлового будівництва, коштів цільового призначення, а також інших
документів, пов'язаних з фінансовою діяльністю підприємства;
Начальник відділу планування доходів
з 12.1999 по 04.2013 (13 років 4 місяці)
Фінансове управління Березанської міської ради (Державні
організації)
Посади:
• Спеціаліст бюджетного відділу II категорії;
• Спеціаліст бюджетного відділу I категорії;
• Головний спеціаліст бюджетного відділу;
• Головний спеціаліст відділу планування доходів;
• Начальник відділу планування доходів.
Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка.
ПК - досвідчений користувач, 1С, Windows, Word, Excel.
Водій категорії В, С.
Similar candidates
-
Юрист
Kyiv -
Юрист
Kyiv -
Юрисконсульт
40000 UAH, Kyiv -
Молодший юрист
30000 UAH, Kyiv -
Юрист
Kyiv -
Помічник адвоката, юрист
30000 UAH, Kyiv, Remote