• File

Сніжана

Помічник нотаріуса, реєстратор

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Ходаківська Сніжана Вячеславівна
Дата народження: 15.03.1984, вік: 39 років
Сімейний стан: одружена, маю дочку 14 років
Контакти: т.[open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2001-2005 р.р., Чернігівський державний інститут економіки і управління, факультет «Права»,
диплом бакалавра з правознавства;
2006-2008 р.р., Київський національний університет внутрішніх справ, спеціальність
«Правознавство», кваліфікація «Юрист», диплом спеціаліста .
Досвід роботи:
Секретар судових засідань
07.02.2006 – 03.05.2007, Вишгородський районний суд Київської області, м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— підготовка справ до розгляду, виклик учасників процесу;
— забезпечення фіксування судового процесу, ведення протоколу та журналу судового
засідання;
— оформлення та надсилання сторонам повідомлень, рішень та ін.;
— оформлення матеріалів справи та передача їх до канцелярії;
— підготовка проектів процесуальних документів по справах, які розглядаються суддею,
підбір актів законодавства та судової практики необхідних для розгляду судових справ;
— виконання інших доручень судді, керівника апарату суду, помічника судді.

Юрисконсульт
04.06.2007-31.12.2010, Вишгородська ФЕГГ ВАТ «Київоблгаз», м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— консультування з правових питань;
— участь в судових засіданнях в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки в ході виконання
договорів;
— юридичний супровід діяльності організації.

Помічник судді
04.01.2011-26.11.2012, Вишгородський районний суд Київської області, м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— підбір та вивчення актів законодавства та судової практики необхідних для розгляду
судових справ;
— підготовка проектів запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом судових
справ;
— підготовка проектів судових рішень (ухвал, постанов, вироків), виконавчих документів та
інших процесуальних документів, які приймаються суддею;
— перевірка та координація роботи секретаря судових засідань, надання методичної та
практичної допомоги;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо судових справ,
які розглянуті або на розгляді в судді.

Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно
27.11.2012-03.03.2016, Реєстраційна служба Вишгородського РУЮ в Київській області, м.
Вишгород
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації прав на нерухоме майно (консультації, аналіз поданих
документів, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).

Державний реєстратор відділу реєстрацій та посвідчень
04.03.2016-08.07.2019, Новопетрівська сільська рада, Вишгородського р-ну, Київської області,
с. Нові Петрівці
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації прав на нерухоме майно (консультації, аналіз поданих
документів, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,
державної реєстрації місця проживання, державної реєстрації актів цивільного стану;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної
реєстрації місця проживання, державної реєстрації актів цивільного стану;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо роботи відділу;
— надання грамотних відповідей на запити органів державної влади, виконавчої влади,
фізичних та юридичних осіб;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).
Помічник нотаріуса
Серпень -грудень 2019 м. Київ, Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
(неофіційно)
03.01.2020-01.12.2020 м. Київ, Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
(офіційно)
Функціональні обов’язки:
— повний цикл підготовки документів до вчинення нотаріальної дії (консультації, аналіз
поданих документів, пошуки по реєстрам, зокрема Реєстру боржників, Реєстр санкцій а ін.,
складання документів (договір, свідоцтво, довіреність, заява та ін.) для вчинення нотаріальної
дії, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме
майно; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в ЄДРФОПЮО;
реєстрація довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей; реєстрація бланків у Реєстрі
спеціальних бланків нотаріальних документів; відкриття спадкової справи, видача свідоцтва
про право на спадщину у Спадковому реєстрі; та інші супутні дії;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
вчинення нотаріальної дії та/або здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної
реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців;
— формування та ведення архіву, діловодство та документообіг;
— підготовка запитів та надання відповідей на запити органів державної влади, виконавчої
влади, фізичних та юридичних осіб;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).
Вміння та навики:
• знання нотаріального законодавства та процедур, вміння аналізувати законодавство та
тлумачити норми права;
• знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність нотаріату та
державної реєстрації;
• підготовка рішень, статутів, реєстраційних карток для проведення державної реєстрації
створення/змін/припинення юридичних осіб;
• робота з єдиними та державними реєстрами, відповідно до порядків, інструкцій, законів;
• самостійна підготовка нотаріальних документів;
• ведення нотаріального архіву;
• забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
• виконання всіх покладених завдань нотаріуса згідно з діючим законодавством.

Державний реєстратор відділу ЦНАП
11.10.2021 - 20.09.2023, Димерська селищна рада, Вишгородського р-ну, Київської області,
смт Димер
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації (консультації, аналіз поданих документів, державна
реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно,
державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації
місця проживання, обробка електронних заяв в Державній програмі Є-відновлення для
виплати грошової компенсації за пошкоджене/зруйноване майно;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної
реєстрації місця проживання, обробка електронних заяв в Державній програмі Є-відновлення
для виплати грошової компенсації за пошкоджене/зруйноване майно;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо роботи відділу;
— надання грамотних відповідей на запити органів державної влади, виконавчої влади,
фізичних та юридичних осіб, зокрема нотаріусів;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).

Професійні навички:
— Досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Internet, оргтехніки;
— Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;
— знання законодавства України;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— навички грамотного юридичного листування;
— досвід надання юридичної консультації, особливо в сфері державної реєстрації прав на
нерухоме майно;
— досвід роботи в Єдиних та Державних реєстрах, зокрема в ДРРП та ЄДР;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію, англійська - базова.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, ввічливість, комунікабельність, вміння домовлятись, уважність до
деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, висока працездатність,
здатність до навчання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: