• File

Алексей

Директор філії

Age:
44 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Батиров Олексій

Вік:44 роки
Місто:Краків
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
03.2012 г.-08.2021 г.
ПП «Avenue Trade»
- створення компанії з «нуля» та формування робочої структури;
- Відкриття 2 філій;
- розвиток бізнесу компанії у сфері оптово-роздрібної торгівлі;
- повне управління продажами;
- розробка комерційної стратегії;
- управління та координація маркетингової активності;
- оцінка ефективності каналів продажів, розвиток прямих продажів;
- розробка та формування алгоритмів роботи на кожен канал продажів;
- формування цінової політики та політики знижок;
- оптимізація витрат компанії;
- планування та контроль досягнення цільових комерційних показників;
- Розробка та проведення мотиваційних програм, з метою залучення/утримання клієнтів;
- контроль та координація роботи співробітників з виконання поставлених завдань;
- робота з розвитку та мотивації менеджерів з продажу;

Фінансовий директор підприємства
з 10.2009 р. – по 11.2011 р.
ТОВ «Сєвєродонецьктепло» (концесія, одна зі структур власника КБ «Дельта»)
- вибір оптимальної стратегії фінансування компанії;
- організація податкового обліку, оптимізація юридичної структури компанії, схеми руху фінансових потоків та мінімізація податкових ризиків;
- взаємодія з фіскальними органами та банками;
- організація управлінського обліку для внутрішніх користувачів та складання звітності для банків-кредиторів, стратегічний та оперативний аналіз ефективності діяльності компанії;
- організація юридичної підтримки діяльності компанії з усіх напрямків та мінімізація юридичних ризиків;
- організація процесу бюджетування та моделювання фінансово-господарської діяльності компанії з метою стратегічного та щорічного планування, надання прогнозів банкам-кредиторам, контроль та аналіз виконання бюджету;
- здійснення проектів автоматизації за всіма напрямками діяльності підрозділу;
- Побудова кадрової роботи, системи мотивації та розробки структури.

Заступник начальника Східного управління регіональної мережі департаменту розвитку – директор філії регіонального управління Комерційного Банку «Дельта»
з 09.2005 р. – 08.2009 р.
Комерційний Банк «Дельта»

- здійснення переходу з Кредитної Спілки «Фаворит» до Комерційного Банку «Дельта» у регіоні;
- ведення переговорів з діючими та потенційними ключовими партнерами;
- взаємодія з усіма контролюючими органами;
- формування відділу служби безпеки з «нуля» та контроль якості роботи з проблемною заборгованістю;
- відповідальність за всіма напрямками діяльності Регіональної філії;
- бізнес – планування та аналіз результатів діяльності Регіональної філії;
- організація підбору та навчання персоналу;
- мотивація співробітників та визначення шляхів підвищення ефективності;
- організація, контроль, планування та аналіз ефективності продажів банківських продуктів та послуг у Регіональній філії;
- робота над активним залученням та супроводом клієнтів (фізичні та юридичні особи);
- робота над ефективністю каналів продажів;
- Координація та контроль роботи співробітників Регіональної філії
- взаємодія з усіма службами Банку;

Досягнення:
- відкриття регіонального представництва з 0
- регіональна філія виведена на лідируючу позицію серед конкурентів у регіоні, досягнуто найбільшого покриття каналів продажів у регіоні серед конкурентів (220 точок продажів);
- розроблено та запущено 5 пілотних проектів у регіоні, які далі були впроваджені в масштабі країни;
- відкриті 4 Банківські відділення у регіоні;
- Сформовано відділ служби безпеки, скорочено обсяг проблемної заборгованості.
- Укладено контракти з усіма великими юридичними особами та торговельними мережами.

Начальник відділення
З 06.2004 р. – по 08.2005 р.
АКБ "Правекс-Банк"

- забезпечення стійкої, ефективної роботи відділення Банку;
- формування команди, мотивація співробітників та визначення шляхів підвищення індивідуальної ефективності;
- постановка цілей та завдань, спрямованих на виконання показників відділення Банку;
- розвиток клієнтської бази, організація та проведення заходів щодо залучення потенційних клієнтів;
- проведення переговорів та зустрічей з потенційними клієнтами Банку на предмет пропозиції та продажу банківських послуг та продуктів;
- забезпечення якості кредитного портфеля, контроль формування кредитних досьє клієнтів;
- організація ефективного та якісного обслуговування клієнтів Банку;
- розробка та проведення заходів, спрямованих на підвищення якості клієнтського обслуговування;
- організація роботи зі зверненнями клієнтів (у тому числі зі скаргами та запереченнями);
- організація підбору персоналу;
- забезпечення ефективного адміністрування: контроль виконання співробітниками своїх посадових обов'язків, щоденна оцінка результатів роботи працівників.

Досягнення:
- забезпечене регулярне виконання та перевиконання планових показників у всіх напрямках;
- покращено якість обслуговування клієнтів;
- збільшено кредитний портфель;
- Істотно збільшено обсяг з продажу дорогоцінних металів (золото).

Начальник радіотрансляційного вузла (радіомовлення)
з 04.2003 р. – 05.2004 р.
ТОВ «Укртелеком»
- організація якісної роботи підрозділу;
- контроль та забезпечення безперебійної роботи ліній та підсилювачів;
- контроль та забезпечення якісної роботи ремонтно-монтажної служби;
- забезпечення справності технічного обладнання;
- Контроль якості та ефективності роботи із заявками клієнтів.

Освіта
Донбаський гірничо-металургійний інститут
Інженер електромеханік, Луганськ
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)
Донбаський гірничо-металургійний інститут
Економіст, Луганськ
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)
Професійні та інші навички
- ведення переговорів на рівні перших осіб компанії та різних структур міської влади;
- стратегічне планування розвитку компанії.
- Ефективне управління персоналом (у підпорядкуванні до 512 осіб).
- формування філій компанії з «нуля», формування та організація роботи структурних підрозділів.
- Розвиток та розширення основних напрямів діяльності компанії, націлене на збільшення прибутку.
- Розробка та впровадження пілотних проектів у масштабі регіону.
- Оптимізація бізнес-процесів задля досягнення високих показників компанії.
- Оцінка ринку та розробка стратегій для виведення компанії на лідируючі позиції серед конкурентів у короткі терміни.
- Навички успішного вирішення складних управлінських та аналітичних завдань.
- Вміння швидко виявляти ключові проблеми та знаходити ефективні рішення.
- ведення переговорів різного рівня.
- Здатність успішно працювати в умовах високої динаміки розвитку компанії та постійного розширення кола обов'язків.
- Вміння працювати в умовах дефіциту часу та багатозадачності.
- Навичка успішної роботи в багаторівневій структурі
Знання мов
• Англійська ─ базовий
• Українська ─ вільно

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: