• File

Інна

Адміністратор

Age:
38 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Заблоцька Інна Володимирівна

Дата народження: 22.06.1987р.
Адреса проживання: м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 14/4 А, кв. 20
конт.тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета - адміністративно-керівна посада

Освіта - 2004р.-2009р. Хмельницький університет управління та права, факультет управління та економіки, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста за спеціальністю Менеджер-економіст. Під час навчання проходила виробничу практику на підприємстві, здійснювала економічний аналіз та оцінку діяльності. Захистила дипломну роботу на тему: “Особливості управління персоналом у сфері державної служби”.

Досвід роботи:
Компанія “SanInBev” в Україні, м. Хмельницький, на посаді мерчендайзера (2009р.)
Компанія "Чумак" в Україні, м. Хмельницький, на посаді торгового представника (2010р.):
• Просування продукції компанії на відведеній йому території.
• Розвиток існуючої клієнтської бази і пошук нових клієнтів.
• Прийом і обробка замовлень.
• Відстежування термінів оплати.

Управління Пенсійного фонду України у м. Хмельницькому. Головний спеціаліст з питань призначення та перерахунку пенсій (2010 р.-2016р.):
• Опрацювання документів для призначення та перерахунку пенсій.
• Призначення та перерахунок пенсій з використанням програмного забезпечення ACOPД/КОМТЕХ.
• Написання запитів, відповідей на запити, листів в установи.
• Надання письмових відповідей (роз’яснень), що стосуються питань призначення та перерахунку пенсій, грошової допомоги, надання в установленому порядку відповідних пропозицій, висновків.
• Здійснення контрольно-інвентаризаційної роботи.
• Розроблення проектів місячних планів своєї роботи.
• Забезпечення дотримання вимог діючого законодавства.
ТОВ «Носоріг ЕКО» м. Хмельницький, на посаді контролер-касир (2023р).:
• Проведення розрахунків зі споживачами за наданні послуг.
• Здійснення контролю за своєчасною оплатою.
• Проведення оплати через програмне забезпечення.
• Формування маршрутних листів, їх опрацювання.

Професійні навики: Windows, MS Office, Internet, 1С, Українська та російська –вільне володіння, англійська – на задовільному рівні.
Особливі якості: вміння працювати в колективі, відповідальність, комунікабельність, доброзичливість, ввічливість, старанність, чесність, відданість справі, вміння спілкуватися з людьми різних рівнів, усна і письмова грамотність, знання ділового етикету та правил ділового спілкування, ведення телефонних переговорів, вміння правильно організовувати свій робочий час, бажання працювати, здобувати нові знання та навики.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: