• File

Ганна

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор салону краси, Адміністратор фітнес-клубу, Менеджер з продажу, Експерт з продажу нерухомості
Age:
42 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Dnipro, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСВІТА
Криворізький технічний університет 2000/2006р.
Факультет «Облік і аудит, спеціаліст»
Особисті дані
Москалюк Ганна Сергіївна
Регіон: Одеса, Кривий Ріг
Дата народження: 27 січня 1983 (41)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 18 років.
Шкідливих звичок немає.

Досвід роботи

Помічник керівника 08/2024р.
Керуюча компанія
• Приймання, реєстрація та обробка кореспонденції, її направлення до відповідних підрозділів організації;
• Робота з документами (діловодство);
• Ведення електронної бази документів;
• Підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень, протоколів);
• Виконання особистих доручень;
• Планування робочого дня керівника;
• Організація прийому відвідувачів;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• Володіння ПК:Word, Excel, Outlook;
• Організація і проведення конференції по Zoom;
• Робота з оргтехнікою; міні АТС;
• Забезпечення офісу необхідними канцтоварами і тому подібне;
• Робота з кур’єрськими службами.

Діловод 10/2012 по теперішній час
ДП «Криворізький державний цирк»
• Функціональні обов’язки:
• робота з документами (діловодство);
• прийом і розподіл дзвінків;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• участь в організації різних масових заходів;
• підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
• виконання особистих доручень керівника.
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
• робота з кур’єрською службою;
• прийом заявок по телефону;
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• складання договорів по шаблонах;
• замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
• облік роботи співробітників;
• замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
• контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word );
• знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• знання основ діловодства та документообігу;
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Бухгалтер ПП«Надія» 02/2002-10/2005
Провідний бухгалтер КП «Доросла бібліотека» 04/2006-02/2012

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: