• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10185380/

Директор (технічний), заступник директора

Employment type:
full-time
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор департаменту по роботі з клієнтами

from 11.2021 to now (3 years 9 months)
IT

Загальний огляд:
• Керівництво та координація реорганізації підрозділів та впровадження структури компанії.
• Організація та проведення навчання співробітників в відділах технічної підтримки, продажів та клієнтської підтримки.
• Підбір та найм персоналу в відділ продажів, клієнтську підтримку та технічний відділ підтримки, а також їх інтеграція в компанію.
• Збільшення штату компанії з 15+3 до 60 чоловік у різних відділах.

Інфраструктура та Офіс:
• Пошук та оренда офісного приміщення для розширення штату компанії.
• Управління ремонтними роботами та обладнання офісу, включаючи системи безперебійного живлення та мережеве обладнання.
• Обладнання приміщення під серверну кімнату, встановлення серверів, комутаторів та ДБЖ.
• Розробка бізнес-процесів та налаштування CRM-системи Bitrix24 для відповідності завданням компанії.

Управління персоналом та Мотивація:
• Розробка та впровадження системи мотивації для співробітників, включаючи позмінний графік роботи з 8:00 до 21:00, 7 днів на тиждень.
• Введення робочого графіку 24/7 для відділу технічної підтримки клієнтів.
• Створення інструкцій для співробітників та клієнтів щодо роботи з продуктами компанії.
• Впровадження внутрішньої бази знань для різних підрозділів, забезпечуючи доступ як для співробітників, так і для клієнтів.

Розробка та Управління:
• Розробка та впровадження регламентів щодо вирішення глобальних проблем, порядок дій та взаємодії між відділами.
• Пошук підрядників та зовнішніх співробітників для разових робіт і регулярних завдань.
• Впровадження нарад керівників відділів для глобального розуміння напрямку розвитку компанії.
• Пошук і підключення кількох постачальників з гарантованим доступом до Інтернету в декілька офісів.

Досягнення та Нагороди:
• Відзначений нагородою "Ukrainian Business Award" за успішну роботу з клієнтами(https://uba.top/unitalk/).
• WORK.UA опублікував статтю.

Управління фінансами та корпоративними процесами:
• Розрахунок, ведення та облік зарплатного фонду, відпусток і премій для всієї компанії.
• Розробка регламенту видачі облікових записів та доступів до необхідних ресурсів.
• Впровадження системи мотивації (KPI) для різних відділів, включаючи відділ продажів, клієнтську та технічну підтримку.
• Розрахунок і облік зарплати за системою мотивації для різних відділів.

Корпоративні заходи та Організація:
• Організація цікавих корпоративних подій, таких як квест в офісі під час блекауту на цілий день, виїзд на гору Говерла для всього колективу.

Співпраця з постачальниками та забезпечення надійності:
• Активна співпраця з постачальниками послуг та постачальниками для забезпечення надійної інфраструктури.
• Пошук і вибір постачальників Інтернету, сигналізації та обладнання.
• Організація та координація встановлення генератора для забезпечення безперебійного живлення в офісі.
• Розробка стратегій роботи в умовах відключення електроенергії та організація робочих місць у період блекауту.

Комерційний директор (керівник відділу продажів)

from 01.2021 to 11.2021 (10 months)
ТОВ "ДТЦ ГРУП", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• Проведення аналізу компанії та її процесів.
• Аналіз виробництва, завдань та інструментів.
• Налаштування Bitrix24, створення угод за підрозділами та шаблонів для завдань.
• Розробка плану продажів та впровадження KPI.
• Впровадження розрахунку преміального фонду для співробітників та бонусів.
• Допомога у досягненні плану продажів.
• Проведення зустрічей.
• Впровадження бюджетування витрат і доходів грошових коштів.
• Проведення нарад, постановка та контроль виконання завдань.
• Впровадження в штат компанії співробітників (робоче місце, колектив, обов'язки).
• Пошук фрілансерів для виконання завдань (дизайнер, перекладач, підтримка сайту, копірайтер, контент).
• Написання технічних завдань, узгодження та погодження строків та бюджету для виконання завдань.
• Робота з програмістами веб-ресурсів, 1С. Ведення завдань в Trello, Figma.
• Написання технічних завдань, узгодження бюджетів і строків, впровадження 1С УТП на основі існуючих інструментів.
• Організація участі в виставках від стенду, з обладнанням для демонстрації до проведення виставки.
• Пошук співробітників в штат маркетолога, копірайтера, технічного спеціаліста, менеджера, розробників.
• Узгодження плану і бюджету маркетингової діяльності.
• Створення плану регулярних розсилок для клієнтів компанії.
• Формування єдиного джерела для даташитів, каталогів, матеріалів компанії, договорів, схем та інструкцій.
• Аналіз та управління товаром на сайті компанії та маркетплейсах (Розетка, Prom).

Керівник відділу продажів

from 08.2018 to 12.2020 (2 years 4 months)
ТОВ "Секур Інтеграція", Київ (Охорона, безпека, оборона)

• Формування, узгодження та погодження плану продажів.
• Контроль виконання плану продажів відділом та окремо по менеджерах.
• Розробка та впровадження бізнес-процесів в Bitrix24 для підрозділів: тендерні торги, роздрібна продаж, продаж товарів з послугами.
• Впровадження договорів гарантії на послуги.
• Впровадження обліку робочого часу, формування дисципліни і встановлення KPI.
• Введення статистики по вхідному потоку, її аналіз та подальше збільшення якості обробки клієнтських звернень.
• Розробка сценаріїв для роботи з існуючою базою холодних контактів.
• Аналіз спілкування менеджерів з клієнтами та впровадження сценаріїв, крос продажів (онлайн-чат, телефонія, листування поштою).
• Систематизація створення контрагентів в 1С, формування завдань на закупівлю, послуги, постачання та розробку проектів.
• Впровадження бланка комерційної пропозиції з 1С.
• Ведення статистики по менеджерах, починаючи від кількості дзвінків (лідів), обліку робочого часу та маржі, закінчуючи взаєморозрахунками.
• Оцінка роботи менеджерів за допомогою цифровизації їхньої роботи: скільки обробив, скільки обробив успішно, скільки оплатили, скільки планують оплатити, скільки відмовились.
• Створення стіни подяки від клієнтів та відгуків та у Google, мотивація менеджерів.
• Аналіз конкурентів за використовуючи відкриту статистики.
• Участь у розробці та тестуванні автоматизації розрахунку зарплати на основі KPI.
• Переговори та укладання контрактних відносин з клієнтами та підрядними організаціями.
• Пошук, найм та звільнення менеджерів.
• Збільшення середнього чека. З січня по грудень збільшено дохід вдвічі. Підвищена конверсія лідів в угоду. Введено 6 менеджерів в роботу, бізнес-процеси компанії, 1С, б24, пошта, розрахунки, маржа, рентабельність, технічна складова, комерційна складова, сценарії, техніки продажів та багато іншого.

Менеджер проектів

from 12.2012 to 08.2018 (5 years 8 months)
ТОВ "Секур", Київ (Охорона, безпека, оборона)

• Прийняття технічного завдання від замовника, його узгодження та схвалення.
• Постановка завдань інженерам, проектувальникам та пресейлам для обробки технічного завдання.
• Обговорення технічного рішення з клієнтом, призначення та проведення зустрічей, підготовка презентації для кінцевого клієнта.
• Підготовка технічного рішення, комерційних пропозицій, їх захист, аргументація.
• Розробка, підготовка, узгодження та укладення договору.
• Документальний супровід угоди з клієнтом, бухгалтерські та юридичні документи.
• Контроль над надходженням коштів, поставками товару на склад.
• Контроль відділу логістики, монтажних/інженерних бригад.
• Контроль виконання робіт, навчання клієнта.
• Підписання документів та здача об'єкта.
• Формування завдань щодо обслуговування систем, контроль планового обслуговування об'єктів.
• Формування бюджету надходжень/витрат коштів.
• Створення бізнес-процесів для продажу товару з наданням послуг.
• Створення дисципліни для менеджерів. • Складання плану продажу, аналіз ринку.
• Роздрібна та оптовий продаж обладнання.

Менеджер проектів

from 08.2012 to 12.2012 (4 months)
Системи безпеки ХХІ, Бровари (Послуги для населення та бізнесу)

• Ведення переговорів на рівні директорів та власників компаній, підготовка договорів, комерційних пропозицій, відбір та закупівля обладнання.
• Займався технічною стороною проекту від специфікації, закупівлі до технічної консультації монтажників, видачі монтажників на об'єкт, контроль та координація їхньої роботи.
• Координація пуско-наладки та передача об'єкта замовнику. Причина звільнення - запропонували більш вигідні умови.

Інженер систем безпеки

from 10.2010 to 08.2012 (1 year 10 months)
Цифрові радіосистеми, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Проектування, підготовка комерційних пропозицій, інсталяція, налаштування та ремонт як систем, так і окремих блоків. Причина звільнення - розформований відділ.

Електромонтер

from 02.2008 to 10.2010 (2 years 8 months)
Державна служба охорони, Київ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

У Державній службі охорони на посаді електромонтера охоронної та пожежної сигналізації, відеоспостереження, домофонів та системи контролю доступу. Причина звільнення - запропонували посаду інженера.

Education

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки

Радіотехнічний факультет, Житомир
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Новоград-Волинський промислово-економічний технікум

Електрик-технік, Звягель
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)

Additional education and certificates

IP Видеонаблюдение

2011

IP Video Systems

2011

Децентролизированные системи сетевых видео камер безопасности

2010

Обучение оперативного персонала

2010

Тренінг по продажам "Martsenko Sales"

2020

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • MacOS
  • Skype
  • Администрирование
  • Google Sheets
  • Google
  • Viber
  • Мегаплан
  • Telegram
  • Magento
  • Прикладные программы
  • WhatsApp
  • Google поиск, диск, таблицы, почта

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — advanced
  • Russian — advanced

Additional information

• Настійливий, цілеспрямований
• Легко та швидко вивчаю нове
• Волевиявлений, відповідальний
• Висока працездатність
• Організаційні здібності
• Стресостійкість
• Здатність працювати в команді
• Водійське посвідчення категорій А, В, С зі стажем більше 10 років

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: