• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10193727/

Керівник

Considering positions:
Керівник, Керівник відділу постачання
City:
Kharkiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мязін Денис Вікторович

СОБИСТІ ДАНІ
Місце проживання:
Телефон:
E-mail:
Дата народження:

м.Харків, м.Дніпро

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)
07.12.1971

Ключові навички та вміння

Володію практичними управлінськими, економічними та психологічними навичками, готовий до самостійної роботи з відповідальністю за її результат. Є вміння постановки цілей та завдань, доведення їх до підлеглих, контроль виконання та його аналіз, формування колективу однодумців та роботи в команді. Маю практичні навички в галузі проектування, монтажу та експлуатації інженерних систем (ОВК, вода та каналізація), ресторанного бізнесу.
Є знання та досвід «кризис – менеджменту» з можливістю перебудови системи з постановкою та налагодженням бізнес-процесів.
Є знання та вміння створення бюджетів та фінансового планування діяльності, загальні знання податкового обліку.
Маю досвід вирішення конфліктних ситуацій у колективі та з контрагентами.
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, лідерські завдатки, чесність, енергійність, цілеспрямованість, ініціативність, пунктуальність, прагнення розвитку та вдосконалення професійних навичок.
ЦІль

Претендую на управлінські посади у системі девелоперської діяльності, будівництва та управлінні об'єктів нерухомості, організація ресторанного бізнесу.
Хочу знайти застосування своїх знань та досвіду, отримати перспективну, цікаву та стабільну роботу з метою збільшення свого доходу та професійного зростання, а також доходу, розвитку та зростання фірми.
Хочу отримувати моральне та матеріальне задоволення та мати можливість розвиватися як фахівець та особистість.
ОЧІКУВАНА ЗАРПЛАТА

Предмет обговорення

ДОСВІД РОБОТИ:

04.2021 – 10.2023
Заступник генерального директора, керівник керуючої компанії ПЕЗЗ «АВАНТАЖ», м. Харків.
Спеціалізація компанії: управління об'єктами житлової нерухомості
Основні обов'язки:
Управління підприємством з експлуатації об'єктів житлової нерухомості. Прийом будівель в експлуатацію від забудовника, укладання договорів на підключення будинків до мереж. Підготовка та укладання договорів управління з мешканцями будинків. Організація, координація та контроль роботи підрозділів компанії (сервісна, абонентська, будівельно-ремонтна та технічна служба, служба експлуатації) та підрядних організацій.

07.2020 – 01.2021

ТЕХНІЧНИЙ ДИРЕКТОР, КЕРІВНИК СЛУЖБИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ КРЦ «МІСТО», м. Харків.

Спеціалізація компанії: внутрішній девелопмент, управління нерухомістю та створеними бізнесами
Основні обов'язки:
Керівництво технічною службою, організація управління та експлуатація великого багатопрофільного об'єкту комерційної нерухомості. Участь у розробці нового об'єкта, формування ТЗ для проектування та виконання робіт підрядниками, контроль виконання робіт та їх приймання. Формування та контроль графіків виконання будівельно-монтажних робіт. Контроль виконання службою постачання заявок на матеріали та обладнання. Організація проведення пошуку підрядних організацій, проведення внутрішніх тендерів, погодження умов договорів та оптимізація цінових пропозицій. Ведення оперативного та фінансового обліку.
Контроль створення пакету проєктної та будівельної документації. Проведення технічного аудиту та забезпечення ефективної роботи обладнання, створення та управління системою планово-попереджувальних та поточних ремонтів, розробка та впровадження проектів з реконструкції та модернізації, управління ремонтно-будівельними роботами, планування та контроль бюджету інженерної, господарської служб та служби експлуатації.

09.2014 – 07.2020
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ТОВ «ВЕНТТО», м. Харків, пр. Науки, 36
Спеціалізація компанії: Будівництво. Проектування, монтаж та обслуговування обладнання та інженерних мереж
Строительство. Проектирование, монтаж и обслуживания оборудования и инженерных сетей.
Основні обов'язки:
Розвиток нових напрямків діяльності компанії та збільшення її прибутковості.
Організація та ведення переговорів з замовниками, постачальниками, субпідрядниками, укладання договорів.
Формування ТЗ на проектування, організація та контроль процесу проектування та взаємодії всіх підрозділів на всіх етапах, включаючи здачу об'єкта та його подальшого обслуговування.
Особисті досягнення: запуск та розвиток двох нових напрямків. Отримання кількох великих підрядів.

06.2009 – 10.2013
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ТОВ «КЕРІВНА КОМПАНІЯ «ТЕЛЕСЕНС ХОЛДИНГ», м. Харків, вул. Проскури, 1
Спеціалізація компанії: інвестиційна діяльність, створення об'єктів комерційної нерухомості, готельного та ресторанного бізнесів та управління ними.
Основні обов'язки: організація створення, управління та експлуатації об'єктів нерухомості, системний аудит та налагодження різних сфер бізнесу (організаційна структура, підпорядкованість та взаємодія підрозділів, структура доходів та витрат, інформаційних потоків, технічний стан об'єктів, системи мотивації та компенсації за працю, організація систем постановки завдань та звітності), підбір та прийом на роботу керівників підрозділів та їх навчання, операційне керівництво сервісними службами та операційний контроль над основними бізнесами та будівництвом.
Особисті досягнення: оптимізація структури холдингу в цілому, проведення технічного аудиту та як результат зниження загальних витрат на рівні 15%.

06.2005 - 06.2009
директор ТОВ “Да Винчи”, м. Харьків, вул. Проскури,1
Спеціалізація компанії: ресторанний бізнес
Основні обов'язки: загальне керівництво фірми та офіційне оформлення діяльності, взаємодія з державними органами, аналіз фінансово-господарської діяльності, моніторинг ринку, організація фінансового планування та складання бюджетів, наймання та звільнення працівників, постановка завдань та контроль роботи підрозділів, налагодження інформаційних та фінансових потоків, створення внутрішніх нормативних документів та організація документообігу.
Особисті досягнення: створення раціональної структури бізнесу, налагодження бізнес процесів, оптимізація витрат компанії, досягнення та підтримання прибутковості вище за планову, виведення у 2008 році ресторану до 100 найкращих ресторанів України за рейтингом видання «HORECABRAND».
04.2003 – 06.2005
заСТУПНИК директора ТOВ “Telesens Ventures“, м. Харьків, вул. Проскури,1
Спеціалізація компанії: управління об'єктами комерційної нерухомості
Основні обов'язки: організація продажів площ в оренду та послуг конференц-сервісу, утримання клієнтів, контроль підтримки презентабельного стану БЦ, організація та контроль взаємодії різних служб БЦ.
Особисті досягнення: створення команди БЦ, що досягла 97% заселеності БЦ з рекордною для міста орендною ставкою
12.1997 – 04.2003
Директор ТОВ «АВІС», м. Харьків, вул. Сумськая, 118
Спеціалізація компанії: оптовая реалізація нафтопродуктів
Основні обов'язки: загальне керівництво фірмой та офіційне оформлення діяльності, вирішування господарських питань, взаємодія з державними органами, аналіз фінансово-господарської діяльності, моніторинг ринку, фінансове планування, визначення напрямків діяльності фірми, оптимізація роботи та сплата податків, найм та звільнення працівників, пошук та робота з клієнтами, укладання договорів, організація та контроль документообігу, приймання, зберігання та відпустка товару, здійснення платежів.

рОбота ЗА СУМІСНИЦТВОМ
ПРИВАТНА ПРАКТИКА
консультації з питань підготовки та запуску бізнесу, організації господарської діяльності, створення раціональної структури організації та її бюджету, інжинірингові консультації, консультації з питань створення, управління та експлуатації нерухомості.

ОСВІТА (основна)

1989 – 1995

1995 - 1998

Харківський авіаційний інститут з відзнакою, інженер-електрик з авіаційних приладів та АСУ

Аспірантура Харківського авіаційного інституту за спеціальністю "автоматизація технологічних процесів"

НАВЧАННЯ

Тренінги - організація результативних продажів, постановка цілей та завдань, мотивація персоналу, управління проектами.
Семінари з ресторанного бізнесу

ДоДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ
• Права водія категорії «B»
• Вільне володіння ПК;
• Особистий автомобіль
• Розмовна англійська

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates