• File

Самвел

Юрист

Considering positions:
Юрист, Фахівець роботи з заборгованістю
Age:
34 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гаспарян Самвел Львович

Дата народження: 24.06.1991
м. Запоріжжя
моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади юриста, помічника юриста.

Освіта:
вересень 2011 р. – червень 2016 р. Запорізький національний університет, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра.вересень 2016 р. – лютий 2018 р. Запорізький національний університет, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом магістра.

Досвід роботи:
З 23 липня 2018 року працюю в Управлінні з контролю за використанням та охороною земель Головного Управління Держгеокадастру у Запорізькій області.

Функціональні обов’язки:
• дотримання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових договорів, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок;
• дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;
• проведення землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою;
• приведення у відповідність до законодавства прийнятих рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель; припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків; - припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону;
• надання до Держгеокадастру пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості ґрунтів сільськогосподарського призначення;
• надання роз’яснень з питань, що належать до його компетенції; - здійснення розгляду звернень громадян з питань, що належать до компетенції Управління.

Досвід роботи:
З 01 липня 2021 року працюю провідним юрисконсультом в ТОВ «Керуюча компанія «Мрія».

Функціональні обов’язки:
• представництво та захист інтересів клієнтів компанії в судах;
• усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загально правова робота; розробка та затвердження типових форм договорів;
• ведення переговорів з контрагентами;
• судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки;
• оскарження дій і рішення державних органів;
• договірна робота;
• претензійно-позовна робота;
• аналіз судової практики та змін законодавства.
• юридичний супровід діяльності підприємства;
• робота з органами виконавчої служби.

Знання мов:
• українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – низький рівень. володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); zakon.rada.gov.ua, https://ligazakon.net/;
• знання законодавства України;
• навички ведення договірної роботи;
• уміння проводити переговори;
• навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
• навички ведення претензійно-позовної роботи;
• досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
• досвід представництва інтересів клієнтів в різних інстанціях;
• навички складання різних юридичних документів;
• досвід колективної роботи;
• досвід роботи на керівних посадах;
• досвід досудового розв'язування питань.

Досвід роботи:
З 22 лютого2024 року працюю кейс – менеджером в ГЦ «Проліска».

Функціональні обов’язки:
• Визначення базових потреб бенефіціарів, використовуючи Форму оцінки, та забезпечення надання необхідних послуг для їх задоволення. Здійснення прийому бенефіціарів, а також відвідування бенефіціарів у місцях їх тимчасового перебування (вокзали, місця компактного проживання, пункти роздачі гуманітарної допомоги, тощо). Інформування бенефіціарів про наявні соціальні послуги;
• Визначення медичних, житлових, юридичних, економічних, освітніх, психологічних, соціальних та інформаційних потреб з використанням Форми оцінки потреб. Для оцінки ситуації й потреб проведення інтерв'ю (очно або телефоном) з бенефіціаром, членами сім'ї та родичами;
• Визначення цілей роботи, розроблення Індивідуального плану з указанням необхідних заходів, відповідальних за їх виконання осіб та термінів реалізації;
• Сприяння в отриманні необхідних послуг згідно з Індивідуальним планом заходів: забезпечення гуманітарною допомогою, тимчасовим житлом, оформлення тимчасової реєстрації, відновлення документів, працевлаштування, проходження необхідних медичних обстежень та лікування, отримання психологічної допомоги, юридичних консультацій, оформлення державних виплат, влаштування дітей в заклади системи освіти тощо;
• Сприяння реалізації прав бенефіціарів. Представлення, за необхідності, їх інтересів в державних та недержавних організаціях, закладах, установах. Інформування, роз’яснення правил, процедур та інструкцій, допомога в заповненні відповідних форм та в зборі документів, необхідних для отримання пільг, допомоги та послуг;
• Залучення ресурсів громади для реалізації прийнятого Індивідуального плану заходів. Мобілізація персональних ресурсів бенефіціарів, ресурсів членів сім'ї та родичів;
• Взаємодія з іншими організаціями та фахівцями, які надають послуги, перенаправлення за необхідності бенефіціарів для отримання послуг. Здійснення координації діяльності між установами, організаціями, що надають допомогу;
• Здійснення моніторингу та оцінки результативності виконання індивідуального плану заходів у процесі соціального супроводу (кейс-менеджменту);
• Вживання заходів щодо збереження майна та інших цінностей, що передані йому/їй чи використовуються ним/нею, в процесі надання послуг;
• Здійснення написання звітів та виконання інших поточних завдань у межах надання послуг.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність,
уважність до деталей,
дисциплінованість,
пунктуальність,
комунікабельність.

Додаткова інформація:
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: ні.
Можливість відрядження: так.
Хобі: займаюсь спортом, граю у футбол.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: