• File

Ольга

Бухгалтер

Age:
29 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

O L H A Z A Z Y M KO

PERSONAL Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість,
Name психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно,
Olha Zazymko слухати співрозмовника.
Address
Vasylkiv, Mayakovsky street, 19
Vasylkiv
WORK EXPERIENCE
Phone number
[open contact info](look above in the "contact info" section) Бухгалтер Sep 2018 - Present
Email Yanser, Київ
[open contact info](look above in the "contact info" section) У вересні 2018р була прийнята на посаду бухгалтера по касовій дисципліні, в мої
Date of birth обов‘язки входило:
24-07-1996
перевірка та правильність зарахування готівки та екварінгу по касах в торгових
Place of birth точках;
Kolomyia Ivano-Frankivska oblast
ведення та перевірка касових документів;
Gender
Female перевірка даних для виписки податкових;
Nationality знання та контроль законодавства по касовій дисципліні;
Ukraine реєстрація, перереєстрація та скасування РРО, КОРО, РК та ПРРО;
Marital status контроль наявності на торгових точках документів (відносно касової дисципліни);
Married взаємодія з податковими органами;
контроль лімітів каси на торгових точках;
INTERESTS керівництво відділом (1 чол.).
У лютому 2020 отримала підвищення, була керівником по касовій дисципліні.
Також маю хобі такі як подорожі, спорт. В серпні в зв‘язку з підвищення перейшла на нову ділянку роботи,
Люблю читати романи та фантастику. взаєморозрахунки з контрагентами.
Також інтелектуальні ігри В мої обов‘язки входило:
звірка з орендодавцями;
контроль повернення гарантійних платежів;
здійснення банківських операцій в системі клієнт‑банк;;
робота з договорами оренди;
проведення актів;
звірка з контрагентами та вияснення питань оплати та сроків;
ведення документообігу та контроль наявності оригіналів документів.
контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок
з контрагентами);

Бухгалтер Sep 2017 - Aug 2018
ТОВ «Буковинська молочарня», Київ
Працювала на посаді бухгалтер ( помічник бухгалтера) в мої обов‘язки входило:
ведення каси ( приймання готівки від водіїв та перевірка видаткових накладних);
проведення авансових звітів;
контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
прийом, контроль і обробка первинної документації;
ведення документів по складу;
формування документації по списанню товарів;
участь в проведенні інвентаризації.

E D U C AT I O N A N D Q UA L I F I C AT I O N S
Магістр Mar 2017 - Nov 2018
МНТУ « Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая»,
Київ
Вересень 2015 вступила до університету та здобула кваліфікацію: ступінь вищої
освіти МАГІСТР, за спеціальністю « ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ».
Бакалавр Sep 2014 - Mar 2017
МНТУ « Міжнародний науково-технічний університет імені академіка, Київ
У вересні 2014р здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, напрям
підготовки «Облік і аудит».

Молодший спеціаліст Sep 2011 - Jun 2014
Київський технікум електронних приладів, Київ
У вересні 2011р вступила до Київського технікуму електронних приладів за
спеціальністю «Бухгалтерський облік» та здобула кваліфікацію молодшого
спеціаліста з бухгалтерського обліку.

НАВИЧКИ
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, АртЗвіт,
Вчасно, ДокументОнлайн);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна
АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк‑Клієнт”, “Інтернет‑банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– уміння працювати в команді;
– грамотна письмова і усна мова.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: