- File
Олександра
HRD, HRBP, HRG, HR, HRM, HRPP
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10220906/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
HR, HRD, HRG, HRBP
Стратегічна HR функція
Побудова HR процесів з нуля
Оптимізація і автоматизація бізнес-процесів в Компанії
Управління персоналом під ключ (найм, адаптація, мотивація, KPI)
[
[
Одеса, Україна
Проєктна робота: (2023р ‐ 2025р)
@AleksaBulanenko
Ніші:
Освіта - Міжнародна транспортна логістика;
- Утилізація небезпечних відходів;
Спеціаліст (1995 р ‐ 2005р)
- Імпорт замороженого м'яса B2B;
ЗГІА Факультет економіки і
- Флористичний бізнес;
управління
- Оптовий продаж одягу та взуття B2B,B2C;
Була старостою групи, активно - Системи охорони, сигналізації та відеоспостереження;
приймала участь у - Маркетингова агенція;
життєдіяльності та заходах - Салон краси;
університету. - Магазин жіночого одягу В2С.
Навички
Досвід роботи:
Чесна
HRBP (серп 2023р ‐ груд 2024р)
Комунікабельна "Inter Trans Logistics" (експедирування,логістика)
Побудова HR-стратегії;
Цілеспрямована Найм
-аналіз ринку праці,
-формування профілю ідеального кандидата (hard & soft skills),
Оптиміст по життю
-розміщення вакансій на джоб сайтах,
-альтернативний пошук персоналу
Гарний організатор -просування через соцмережі, внутрішні канали, рекомендації,
-onboarding, утримання, offboarding,
1*2*1 зустрічі з персоналом з метою виявлення потреб, покращення умов
праці, утримання персоналу та підтримки морального духу команди;
Мови
Аналіз регламентуючої документації, її оптимізація, актуалізація;
Українська (Вільно) Автоматизація та побудова нових бізнес- процесів в HR відділі;
Організація тімбілдінгів і корпоративних заходів;
Російська (Вільно)
Впровадження системи нематеріальної мотивації;
Англійська (Intermediate В1) Розробка та впровадження внутрішньої програми навчання та розвитку
Хобі та інтереси персоналу;
Координація процесу оцінки та атестації працівників;
Спорт, плавання, велоспорт, Розвиток та впровадження корпоративної культури;
сноубординг, малювання, читання Побудова HR-бренду
(психологія), подорожі, нетворкінг.
Сертифікати та відзнаки
Бізнес Конструктор - HR (2023р.)
Анастасія Журавель
Вебінари,семінари,HR -метрики
HR (2022 р.) HRD (2022р. ‐ 2023р)
Genius
Міжнародна Компанія "Lightek" (супровід шоубізнесу) Україна,
Підвищення кваліфікації Казахстан, Литва, Польща
повний цикл підбору персоналу ( проведення
первинних,вторинних,групових співбесід з керівництвом), пошук персоналу
на міжнародному ринку праці;
проведення та організація управлінських нарад;
удосконалення систем адаптації та оцінювання персоналу;
побудова і розвиток системи мотивації (матеріальної та нематеріальної);
організація заходів, корпоративів, планування бюджету і закупівля
подарунків для колективу, організація навчальних заходів;
розвиток корпоративних цінностей у компанії, побудова корпоративної
культури;
побудова HR-бренду.
HR, виконавчий директор (2017р ‐ 2018р)
"ВПДС Групп" ("Стройекспрес", "Будія" -продаж будматеріалів)
пошук і переговори з підрядниками;
закриття угод (документальний супровід);
допомога у відкритті філій в інших містах з нуля м.Київ, м.Дніпро,м.
Запоріжжя;
управління командою з 35 менеджерів (підбір персоналу, мотивація,
організація внутрішнього та зовнішнього навчання, організація
командоутворюючих заходів, корпоративів);
виконання особистих доручень Керівника;
багатозадачність;
актуалізація бізнес- процесів, опис та автоматизація, створення
внутрішньої навчальної літератури;
оформлення документів у держ. структурах(патенти, угоди і т.ї.;
моніторинг, збір і контроль інформації, звітність;
ведення звітних таблиць для Керівника;
Маркетинг (узгодження та участь у розробці макетів і замовлення
рекламної продукції);
повне утримання офісу (комунальні платежі, закупівля канцелярії,контроль
менеджера чистоти тощо);
ведення сайту компанії (моніторінг,пошук і розрахунки з підрядниками)
Заступник керівника Департаменту стандартизації та
регламентації бізнес-процесів (2013р. ‐ 2017р)
ТОВ "Стафф-Компані" (консалтинг)
здійснення методологічної допомоги співробітникам Підприємства, згідно
із затвердженою регламентуючою документацією;
аудит співробітників на знання регламентувальної документації
Підприємства;
розробка/актуалізація регламентуючої документації підприємства:
положень, регламентів, оформлення бізнес-процесів, Інструкцій (зокрема і
посадових) для функціональних блоків і СГ, надання допомоги в їх розробці;
участь у нарадах , проведення переговорів і презентацій, навчання
персоналу в рамках своєї функціональної спрямованості.
More resumes of this candidate
Odesa, Remote
Олександра Буланенко HR, HRD, HRG, HRBP Стратегічна HR функція Побудова HR процесів з нуля Оптимізація і автоматизація бізнес-процесів в Компанії Управління персоналом під ключ (найм, адаптація...
Odesa, Remote
Олександра Буланенко HR, HRD, HRG, HRBP Стратегічна HR функція Побудова HR процесів з нуля Оптимізація і автоматизація бізнес-процесів в Компанії Управління персоналом під ключ (найм, адаптація...
Similar candidates
-
HR-директор, заступник HR-директора
Odesa, Vinnytsia , more 6 cities -
HRG, HR Lead, HR Business Partner
Remote -
Директор з персоналу
50000 UAH, Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Директор з персоналу
Dnipro, Kyiv , more 8 cities -
Начальник відділу кадрів
Kyiv, Lutsk , more 3 cities -
Керівник відділу кадрів
Ivano-Frankivsk, Lviv, Remote