- File
Володимир
Топ-менеджер
- Age:
- 47 years
- City of residence:
- Dnipro
- Ready to work:
- Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10223183/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Корнієнко Володимир Володимирович
Дата народження :
1977
Місце проживання :
м.Дніпро
Контактний телефон:
[
Освіта :
У 1996р. – закінчив Дніпропетровський технолого – економічний технікум
за фахом товарознавець-комерсант.
У 2003р. - закінчив Дніпропетровську Будівельну Академію за спеціальністю «Автомобілі та автомобільне господарство – інженер-механік»
У 2023р. – Вступив до Національного технічного університету Дніпропетровська Політехніка за спеціальністю екологія.
Досвід роботи :
2001р. – робота у ТОВ «Астел» на посаді експерта з продажу
з липня 2005р. - робота з переведення у ПП «Мобілочка» на посаді старшого спеціаліста з продажу.
з жовтня 2005р. переведений на посаду директора салону «Мобілочка» за адресою пр.К.Маркса, 98
з березня 2006р. переведений на посаду - Начальника регіонального відділу продажів Дніпропетровського ТУ ПП «Мобілочка».(у підпорядкуванні 320 осіб).
з липня 2007р. до грудня 2008р. працював Керівником Придніпровського ТУ у ДП "Мелофон".
З березня 2009р. до квітня 2010р. ПП «Поділкін» начальник відділу продажу.
З травня 2010 р. по квітень 2012 р. – Регіональний менеджер з розвитку мережі ПО «Донкредит».
З серпня 2012 по серпень 2015 – Директор з розвитку мережі ВО «Ваш Ломбард».
З червня 2016 по квітень2017 працював на посаді Керівника відділу розвитку
території Південь у «Смарт Мобайл».
З 2017 року – директор Всеукраїнського благодійного фонду «Захисту та Відродження України».
З 2020 року директор Еко Центр – Дніпро
Посадові обов'язки:
- координація та контроль роботи магазинів – постановка планів щодо кожного магазину та кожної групи товарів на місяць
-проведення інвентаризації, виведення та аналіз результатів
-контроль за роботою відділу складської логістики
- планування роботи ревізійної групи
-перевірка цінової політики;
-складання звітів з перевірок;
- контроль виконання плану продажу, контроль за виконанням умов акцій, що проводяться
- аналіз виконання плану продажу за торговельними точками, командами, групами товарів
- збирання щомісячних звітів від торгових ділянок
- створення загального звіту з територіального торгового підрозділу
- розробка ключових індикаторів ефективності роботи
- стимулювання та мотивація співробітників
- робота з партнерами з питань укладання договорів, додаткових угод, додатків
- підготовка презентацій для регіональних зустрічей
- формування звітів для Центрального офісу
- робота з банками (аналіз та укладання договорів з кредитування) Забезпечувати процес та контролювати реалізацію цілей та функцій підприємства.
Налагоджувати взаємовигідні відносини зі стратегічними та новими клієнтами.
Збирати інформацію про ситуацію на території та аналізувати її.
Контролювати роботу відділу продажу, відділу реалізації та маркетингу та редакції з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
Брати участь у розгляді претензій споживачів, що надходять на підприємство, і підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.
Організовувати та контролювати діяльність підприємства.
Ставити співробітникам чіткі та здійсненні завдання.
Координувати діяльність підприємства, забезпечувати взаємозамінність працівників.
Аналізувати хід виконання поставлених завдань та вносити відповідні корективи.
Проводить маркетингові заходи, щоб розуміти потреби клієнтів та читачів.
Аналізувати звіти з продажу як команди загалом, і по кожному співробітнику.
Розробляти та впроваджувати заходи щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
Сприяти навчанню та навчати менеджерів з продажу стандартів продажу.
Відстежувати дотримання цінової політики у місті та регіоні.
Бюджетування: розробляти, погоджувати та контролювати бюджет.
Планування: здійснювати стратегічне та тактичне планування розвитку підприємства.
Звітність: здійснювати щоденно, щотижня, щомісяця звітність згідно з вимогами.
Кадрова робота: здійснювати оперативне керівництво співробітниками підприємства, проводити оцінку ефективності роботи, оцінку ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
Розробка документів: розробляти посадові вказівки, внутрішні документи.
Підтримувати в актуальному стані відомості бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.
Демонструвати показовий приклад професіоналізму та етичних норм відносин із клієнтами та співробітниками.
Підтримка позитивного морального клімату в офісі. Виявляти взаємодопомогу, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.
Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника – власника.
Виконувати правила трудового розпорядку, які у компанії.
Навички та знання:
- знання постанов, розпорядження, наказів, інших керівних та нормативних документів, що стосуються роботи підприємства;
- товарознавство,
- організація складського господарства, знання умови зберігання та транспортування товарів;
- правильність оформлення документації під час продажу, обміну та повернення товару;
- принципи роботи охоронних систем даного приміщення та правила користування ними;
- Порядок інкасації;
- правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових сум та цінних паперів;
- порядок оформлення прибуткових та видаткових документів;
- Порядок ведення касової книги, складання касової звітності;
- методи роботи касового апарату;
- структуру управління, правничий та обов'язки працівників, режим роботи;
- правила та методи організації обслуговування покупців;
- основи економіки, організації праці та управління;
- порядок оформлення приміщень та вітрин;
- Правила внутрішнього трудового розпорядку;
- правила та норми охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки.
- побудови та введення в експлуатацію торгових точок
- досвід управління економічною складовою підприємства, облік та аналіз у системах 1С
- великий досвід роботи з людьми, формування команди, мотивації та досягнення цілей
- робота з контролюючими органами
- відкриття магазинів та пошук приміщень.
- здійснювати контроль над розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов, укладених угод, договорів та контрактів, оцінювати ступінь можливого ризику.
- приймати рішення у межах своїх функціонал
Додатково:
- знання комп'ютера на рівні досвідченого користувача
(MS Windows 2000 / 2010/ Word / Excel / 1С-підприємство)
- посвідчення водія категорії А, Ст.
Є власний автомобіль.
Особисті якості:
Добросовісність, наполегливість, пунктуальність, уміння планувати
діяльність, самостійно та оперативно приймати рішення, досвід керівництва людьми, здатність до швидкого засвоєння та практичного застосування нової інформації, вимогливість до себе та співробітників, відповідальний, характер спокійний, лідер.
Вимога до роботи:
Цікава і ВИСОКООПЛАЧУВАНА.
Similar candidates
-
Директор компании
80000 UAH, Dnipro, Vinnytsia , more 7 cities -
CEO
Remote -
Директор підприємства
Kyiv -
Керівник підприємства
Kyiv -
Операційний директор
Dnipro -
Операційний директор
Dnipro, Zhytomyr , more 5 cities