• PRO

Анна

Менеджер ресторану, адміністратор (організація праці у сфері обслуговування), 40 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 01.2017 to 11.2023 (6 years 10 months)
ФОП Юр. Консалтинг, Київ (Юриспруденція)

Допомога в отриманні дозвільних документів

Адміністратор ТРЦ

from 03.2014 to 02.2017 (2 years 11 months)
ТОВ "Компанія Нітеко" ТРЦ "Атмосфера", Київ (Нерухомість)

Забезпечення життєдіяльності торгового центру, господарська діяльність, комунікація з експлуатаційними службами. Контроль за виконанням завдань персоналу ТРЦ.
Організація івентів,свят, ярмарок.
Робота з орендарями, контроль за своєчасними оплатами.
Виконання доручень керівництва.

Помічник керівника

from 11.2011 to 01.2014 (2 years 2 months)
ЮК«Всеукраїнський експертно-ліцензійний центр», Київ (Юриспруденція)

Ведення переговорів з клієнтами, укладання угод, укладання та підписання договорів. Повний супровід клієнта та допомога в отриманні дозвільних документів (будівельні, медичні ліцензії, дозволи, сертифікати). Контроль за здійснення оплат. Документообіг підприємства. Виконання доручень керівника

Менеджер ресторану

from 10.2009 to 09.2012 (2 years 11 months)
Більярдний клуб-ресторан "Шпіллер", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація якісної роботи закладу, контроль за працею персоналу, якістю обслуговування, спілкування з гостями закладу та врегулювання конфліктних ситуацій. Підтримка сприятливої ​​атмосфери та комфорту.
Підбір персоналу, проведення співбесід та анкетувань при прийомі на роботу, розміщення відповідно до навичок та рівня кваліфікації, враховуючи особисті якості кандидата.
Закупівля товару, забезпечення витратними матеріалами, здійснення платежів, мінімізація витрат, ведення документації. Складання графіків, табелювання. Проведення інвентаризацій. Комунікація з комунальними службами. Організація та проведення заходів (турніри, фуршети, банкети).
Робота в 1С, R-Keeper.

Education

Межрегиональная Академия управления персоналом

Міжнародна Економіка; економіст, менеджер з персоналу, Вся Україна
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

  • Організація роботи персоналу
  • Урегулювання конфліктів
  • Підбір персоналу
  • Закупівля товарів
  • Проведення інвентаризацій
  • Організація заходів
  • Робота з клієнтами
  • Відповідальність
  • Стресостійкість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: