• File

Наталія

Тендерний фахівець, менеджер ЗЕД, з логістики, помічник керівника

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДЕМЕНСЬКА НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА

Спеціаліст ЗЕД, Помічник керівника, Менеджер-Оператор, Оператор 1С, Офіс-Менеджер, Логіст, Адміністратор
25 000 грн.

Моб. телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік 10.10.1979р.н. (44 роки)
Місце проживання м. Київ, Дніпровський район

Досвід роботи:

Алкогрупа плюс, ПП (Гуртова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт) з жовтня 2022 р. до теперішнього часу Оператор 1С: Бухгалтерія 7.7

До моїх обов’язків входить:
• Внесення та зміна до бази даних від торгових представників;
• Обробка заявок у 1 С;
• Формування та проведення видаткових накладних;
• Подання складських накладних на склад;
• Друк ТТН та посвідчень;
• Формування та обробка повного пакету документів для відвантаження автомобіля.

ФОП Тарасенко Ю.В. Сімейний бізнес Менеджер з логістики з березня 2012 р. по 24.02.2022 р.

До моїх обов’язків входило:
• Пошук Замовників на вантажоперевезення;
• Супроводження виконання перевезення;
• Контролювання виконання замовлень та здійснення оплат;
• Контроль та виконання усіх організаційних моментів, поповнення рахунків, карток та інш.;
• Контроль та ведення електронної пошти, Viber, Telegram;

ДАХК «Артем» (Машинобудування) з 01.12.2003р. по 15.04.2014 р. Спеціаліст ЗЕД

До моїх обов’язків входило:
• Укладання та супровід зовнішньоторговельних контрактів;
• Ведення переговорів та ділового листування;
• Контроль та супровід поставок на всіх етапах – від розміщення до отримання замовлення;
• Контроль своєчасної оплати експортних та імпортних платежів;
• Підготовка документації для митного оформлення товарів, зокрема пакету дозвільних документів;
• Контроль взаєморозрахунків, контроль дотримання термінів відвантаження/доставки;
• Планування та дотримання плану обсягів закупівель/продажів;
• Робота з рекламаціями.

Одночасно, з лютого по серпень 2011 р. мала досвід роботи офіс-менеджером ПрАТ «Аура».

До моїх обов’язків входило:
• Ведення документообігу;
• Прийом та розподіл вхідних дзвінків;
• Прийом та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
• Реєстрація договорів та ін.;
• Оперативне виконання завдань керівника;
• Організація зустрічей, нарад, та прийом відвідувачів;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.

ВАТ «Дніпровський машинобудівний завод» з 17.09.2001р. по 26.11.2003 р. економіст з планування

До моїх обов’язків входило:
• проведення маркетингових досліджень і прогнозування розвитку підприємства;
• облік і контроль за ходом виконання планових завдань по підприємству в цілому та його підрозділах;
• періодична звітність у визначені терміни та за встановленими формами.

Освіта: 1996 – 2001 рр. Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, спеціальність «Міжнародні економічні відносини», кваліфікація економіст.

Додаткова освіта: Курси англійської мови з 1997р по 1999р.
Професійні навики: досвідчений користувач ПК: MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook, Internet Explorer). Маю досвід роботи з офісною технікою (принтер, копіювальний апарат, мині АТС).

Особисті якості: відповідальність, уважність, старанність, націленість на результат, позитивність, неконфліктність, пунктуальність, відсутність шкідливих звичок.

Заміжня, двоє дітей.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: