- PRO
Альона
Керівник відділу, менеджер проєкту, адміністратор салону
- Considering positions:
- Керівник відділу, менеджер проєкту, адміністратор салону, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Директор компании, Менеджер роботи з клієнтами, Координатор, Керівник роздрібної мережі, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 51 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/102826/
Work experience
Аудитор
from 09.2019 to 02.2022
(2 years 5 months)
4Service Ukraine, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Перевірка якості обслуговування покупців персоналом великих роздрібних мереж та дотримання ними встановлених стандартів компанії.
Керівник відділу регіонального розвитку компанії
from 01.2008 to 03.2019
(11 years 2 months)
Ліга - Нова, Київ (Роздрібна торгівля)
1. Організація та контроль діяльності 16 регіональних представництв компанії (роздрібних магазинів та відділів оптових продаж в м. Харків, Кривий Ріг, Одеса, Черкаси, Донецьк, Луганськ, Маріупіль, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Львів, Луцьк, Полтава, Херсон, Миколаїв, Кировоград, Житомир та керування роботою відділу регіонального розвитку (6 співробітників) для досягнення виконання поставлених планів роздрібних продаж по кожному окремому регіону.
2. Розробка та впровадження заходів, які направлені на оптимізацію (зменшення) фінансових витрат в процесі роботи торгівельних представництв.
3. Впровадження стандартів роботи роздрібної мережі: робота з товаром, якісне обслуговування клієнтів, документообіг, управління персоналом.
4. Оптимізація бізнес процесів, звірка щомісячних фінансових звітів по веденню торгівельногосподарської діяльності: контроль над виконанням показників реалізації, досягненням встановлених показників прибутку, запровадження заходів по зменшенню фінансових витрат.
5. Підбір персоналу на ключові позиції в торгівельні представництва.
6. Проведення планових/позапланових інспектувань та інвентарізацій.
Досягнення:
1. За час моєї роботи в компанії було відкрито та успішно функціонувало 4 нових роздрібних магазина в м. Львів, Кривий Ріг, Донецьк та Дніпропетровськ (Дніпро).
2. Приймала безпосередню участь в організації та ефективному проведенню акцій, що призводило до збільшення обсягів продажу в середньому на 19% та значного зменшення неліквідних позицій.
3. Кожний місяць відвідувала по 2-3 торгівельні представництва для проведення планових/позапланових інспектувань з метою виявлення недоліків в організації роботи торгівельного представництва та розробляла заходи для поліпшення їх роботи, паралельно брала участь в контрольних інвентарізаціях.
4. Особисто розробляла (удосконалювала) стандарти роботи торгівельних представництв в частині господарської діяльності роздрібних магазинів, що приводило до економії грошових
коштів в певних статтях на рівні від 8 до15%.)
Начальник відділу ЗЕД
from 11.2003 to 11.2007
(4 years)
ТОВ "Юніфарма", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Досвід самостійного керівництва напрямом діяльності. Кількість співробітників в підпорядкуванні – 5 чоловік. Участь в постановці цілей, стратегичному плануванні та бюджетуванні діяльності експортного напрямку компанії. Командировки в країни СНД для проведення переговорів, укладення контрактів. Організація транспортного (авто, залізничного, авіа), фінансового, митного забезпечення угод. Фінансово-економічні розрахунки, створення обґрунтованої цінової політики, плановий аналіз та розробка маркетингових заходів по просуванню фірми на ринках збуту та збільшення кількості клієнтів. Підбір персоналу та вся організаційна робота, яка пов’язана з забезпеченням функціонування керованого підрозділу.
Education
КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Економіка та підприємництво, міжнародна економіка, Київ
Higher, from 2006 to 2009 (3 years)
Національний технічний університет України (КПІ)
Хіміко- технологічний (хімічна інженерія та комп'ютерна хімія), Київ
Higher, from 1990 to 1996 (6 years)
Additional education and certificates
«Основи публічного виступу. Техніка мови. Мистецтво ділового спілкування», Національний бизнес – центр»
червень 2005
«Управління взаємодією з дистриб'ютерами», ЦРП «Лідер»
лютий 2003
«Бухгалтерський облік приватного підприємця» Центр «ТЕМ»
квітень 2010
«Корпоративний тренер з продажу «Ліга-Нова», диплом
2011
Проектний менеджмент «Київський університет ринкових відносин»,
квітень 2020
Прямий продаж «РГ «Все про бухгалтерський облік»
травень 2019
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- 1С:Бухгалтерия
- Управлінські навички
- Ведення переговорів
- Стратегічне планування
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
References
Віннічук Віталій Вікторович
Директор підприємства, Ліга Нова
Additional information
Досвід управлінської роботи 14 років. Багаторічна практика спілкування з керівництвом організацій, підприємств та державних установ. Цілеспрямованість, ініціативність, наполеглевість в досягненні встановлених цілей. Вміння самостійно приймати рішення в межах покладеної компетенції та нести повну відповідальність за їх результати. Творчий та ініціативний підхід до вирішення всіх питань. Висока мотивація вчинків, здоровий кар’єризм та почуття корпоративності. Швидко навчаюся та адаптуюсь.
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник проєктів управління персоналом
Kyiv, Vinnytsia , more 5 cities -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Керівник напряму
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv