• File

Мирослава

Фінансовий директор

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Спеціаліст у фінансовому управлінні, із понад 20 роками досвіду у фінансовому менеджменті,
стратегічному плануванні та управлінні грошовими потоками. Глибоко розумію бізнес-процеси
та фінансові виклики, з якими стикаються компанії, й ефективно розробляю стратегії для
забезпечення їхньої стабільності та зростання. Маю експертизу в бюджетуванні, фінансовому
аналізі, управлінському обліку та автоматизації фінансових процесів. Відзначаюся аналітичним
мисленням, здатністю ухвалювати зважені рішення у складних умовах і формувати ефективні
команди. Орієнтована на результат, стабільність та довгострокову життєздатність бізнесу.

РЕЗЮМЕ

Ім’я Пачос Мирослава Вікторівна.
Дата народження 09 лютого1982 р.,
Місце проживання Київська обл., с. Віта поштова
[open contact info](look above in the "contact info" section)

телефон [open contact info](look above in the "contact info" section).
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта Магістр економіки, спеціальність Облік та аудит -
Національний університет біоресурсів і природокористування України, економічний факультет
(стаціонарно), 1998-2004 рр.

Додаткова Диплом CIMA Р1 P2 Управление эффективностью бизнеса -
освіта Академія PricewaterhouseCoopers в Україні

Професійні Chiff Financial Officer Diploma LABA, січень 2024
сертифікати
Покращення навичок з проведення презентацій.
Питання оподаткування і ведення бухгалтерського обліку в неприбуткових організаціях.
Стратегічне планування та належне управління в організаціях.
Зв’язки з громадськістю та посилення іміджу.
Міжнародні стандарти фінансової звітності. -
Академія PricewaterhouseCoopers в Україні:
Фінансове моделювання
Мови спілкування Українська
Англійська – В2
Технічні навики Word, Excel, Спеціалізовані програми: «Парус», 1С, програми «Банк-Кліент»; Бест-звіт; Ліга-закон,
Медок, Netsuite, Flydoc, FREDO, Бітрікс

Особистісні навики Критичне мислення
Стратегічна та навчальна спритність
Побудова високоефективних команд
Цілісність та довіра
Прийняття рішень у складних умовах
Фокус на результати
Управління інноваціями
Мотивувати інших
Пріоритетність та організація
Ефективні навички спілкування
Творчість
Емоційний інтелект
Командний гравець та надійний партнер

Професійні навички Фінансове моделювання
Побудова CF P&L BS
Фінансовий аналіз
Управління фінансовими потоками
Створення та впровадження нових процедур бюджетування та прогнозування
Досвід роботи Керівник фінансового відділу
ТОВ Екстрім Прайд (Квітень 2024 - теперішній час)

• Очолюю фінансовий відділ (2 підлеглих у прямому підпорядкуванні та бухгалтерія у

функціональному підпорядкуванні).
• Побудова фінансових моделей для оцінки ефективності окремого проекту чи бізнесу вцілому в

стратегічній перспективі. Оцінка прибутковості, виявлення потенційних ризиків, оптимізація
ресурсів. Моделювання різних сценаріїв.
• Контроль за веденням управлінського обліку.

• Автоматизація процесів з питань доопрацювання та впровадження звітів у системі 1С.

• Формування фінансової звітності PL, CF, BS.

• Аналіз основних показників, надання коментарів та висновків.

• Розрахунок ключових показників діяльності підприємства.

• Бюджетування та організація бюджетного процесу. Бюджет забезпечував точність планових

витрат на 98%.
• Управління функцією казначейства. Управління валютні ризики, зменшивши вплив курсових
коливань на фінансовий результат компанії.
• Керую фінансовими потоками компанії та забезпечую стратегічне управління фінансами.

Оптимізувала грошові потоки, що дозволило знизити фінансові витрати на 10% та підвищити
ефективність використання коштів.
• Управління оборотним капіталом (дебіторська, кредиторська заборгованість, оборотність та стан

запасів). Впровадила систему прогнозування ліквідності, що знизило ризик касових розривів до 0%.

Фінансовий менеджер
ТОВ Екстрім Прайд. (Січень 2024 – Березень 2024)

• Ведення управлінського обліку.
• Складання планової та фактичної фінансової звітності PL, CF, BS.
• Розрахунок ключових показників діяльності підприємства.
• Контроль планової та фактичної собівартості.
• Бюджетування та план-факт виконання бюджетів.
• Автоматизація процесів з питань доопрацювання та впровадження звітів у системі 1С.
• Підготовка оперативних звітів.
• Формування оперативного CF.
• Контроль виконання платежів (казначейська функція).
• Автоматизувала бюджетний процес, зменшивши час підготовки та перегляду на 30%.

Фінансовий менеджер
NUSEED, Київ\ Манчестер (Жовтень 2018 – Серпень 2023)

• Формування фінансової та управлінської звітності P&L, Balance sheet, Cash-flow .
• Month end report Balance sheet reviews .
• Аналіз фінансових показників та оптимізація витрат.

• Взаємодія з банками та аудиторами. Скоротила витрати на банківські комісії на 20%, шляхом

перегляду умов співпраці з банками.
• Контроль дебіторською і кредиторською заборгованістю. Розробка заходів для ефективного

управління заборгованістю, що дозволило зменшити фінансові витрати від залучення додаткового
фінансування. Скоротили терміни обігу дебіторської заборгованості.
• Супровід аудиторських перевірок на консультацій, координація дій з підготовки звіту з

трансферного ціноутворення.
• Бюджетуванні 5-3-1 рік та перегляд квартальних прогнозів, враховуючи факт попереднього

періоду.
• Контроль та забезпечення ефективного виконання практик і процедур бухгалтерського обліку

відповідно до всіх законодавчих і нормативних вказівок України.
• Оптимізувала грошові потоки, що дозволило оптимізувати залишки на рахунках, підвищивши

ефективність використання коштів. Створила додатковий фінансовий дохід.
• Впровадила систему прогнозування ліквідності, що знизило ризик касових розривів до 0%.

• Забезпечила залучення додаткового фінансування на суму $5 млн.

Провідний консультант відділу корпоративних послуг
ТОВ “Бейкер Тіллі Україна” (Жовтень 2017 – Жовтень 2018)

• Виконувала фінансово-економічний аналіз компаній із різних галузей для оцінки їхньої
фінансової стійкості та ефективності.
• Розробляла фінансові моделі для бізнес-кейсів, прогнозування доходів і витрат, а також оцінки
інвестиційної привабливості проєктів.
• Аналізувала та оптимізувала бізнес-процеси, що дозволяло підвищити операційну ефективність і
знизити витрати.
• Оцінювала економічну ефективність виробничих процесів, розробляв рекомендації щодо їх
оптимізації.
• Готувала звіти для банківських установ щодо реструктуризації кредитів клієнтів, зокрема
обґрунтування фінансової доцільності змін.
• Брала участь у чотирьох масштабних бізнес-кейсах у сферах аграрного сектору, державних
послуг та виробництва, забезпечуючи фінансовий аналіз і стратегічні рекомендації.

Консультант, бухгалтер, бухгалтерські та консалтингові послуги
(аутсорсинг), самозайнята особа (Липень 2015 - жовтень 2017)
Організація та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку для ТОВ, ФОП.

Головний бухгалтер
Насіннєва асоціація України (Жовтень 2011 - червень 2015 року)

Організація фінансового забезпечення Асоціації – бюджетування, аналіз бюджетних відхилень,
прогнозування. 100% виконання плану надходження коштів
• Ведення бухгалтерського обліку (єдиний бухгалтер, вела всі напрямки і кадри);

• Внутрішній аудит надходження та використання коштів;

• Підготовка та здача податкової та фінансової звітності. Успішне проходження податкових та

зовнішніх аудиторських перевірок;
• Ефективне використання коштів.

Начальник відділу фінансового та організаційного забезпечення
Державна служба з охорони прав на сорти рослин (Вересень 2008 - вересень 2011 року)

• Державний службовець. Присвоєно 7 ранг державного службовця. У підпорядкування 103

фінансові служби бюджетних установ по Україні.
• Досвід роботи: ( гарний досвід роботи з точки зору соціальної, економічної та управлінської

діяльності)
• Підготовкою пропозицій щодо умов фінансування, оподаткування, кредитування

підпорядкованих установ;
• Складання проектів бюджетів до державного бюджету, кошторисів (бюджетів), планів

асигнувань, штатних розписів тощо, а також по внесенню змін до них підпорядкованих установ та
зведеного ;
• Розподілу коштів, та контроль за їх використанням;

• Супроводження перевірок, ревізій, інвентаризацій. Аналіз результатів та формування рішень в

наслідок перевірок;
• Контроль за фінансово-господарською діяльністю підпорядкованих установ

• Удосконалення статистики, обліку і економічної та фінансової звітності у даній сфері;

• Організація та здійснення централізованих закупівель товарів, робіт і послуг;

• Моніторинг управління майном закріпленого за установами та організаціями системи;

• Планування оновлення матеріально-технічної бази;

• Розробка проектів державних і відповідних галузевих стандартів, норм і нормативів, методичних

рекомендацій з питань застосування положень (стандартів), інших нормативно-правових актів
щодо ведення бухгалтерського обліку, а також складання фінансової і статистичної звітності;
• Участь у організації підготовки, підвищенні кваліфікації спеціалістів, а також у розробленні

навчальних планів і програм; Участь в проведенні атестації спеціалістів установ та організацій
державної системи охорони прав на сорти рослин;
• Оптимізація прозорих процесів розподілу коштів, фінансування, затвердження бюджетів,

економічного планування, управлінської та фінансової звітності.
• Успішне проходження податкових та зовнішніх аудиторських перевірок;

• Ефективне використання коштів
Заступник начальника відділу фінансового та організаційного забезпечення
Державна служба з охорони прав на сорти рослин (Березень 2007 - вересень 2008 року)

• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка бухгалтерської та фінансової , податкової звітності підприємства.
• Здача звітності у відповідних державних органах;

• Розгляд матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій на підприємстві та системі

підпорядкованих установ;
• Контроль за фінансово-господарською діяльністю, додержанням правил ведення бухгалтерського

обліку, станом збереження грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей, своєчасністю
розрахунків з бюджетом; облік дебіторсько – кредиторської заборгованості;
• Розробка фінансово-економічних нормативів, розмірів плати за проведення робіт, надання платних

послуг та здійснення в межах своїх повноважень контролю за додержанням цих нормативів;
• Успішне проходження податкових та зовнішніх аудиторських перевірок;

• Ефективне використання коштів

• Якісне ведення бухгалтерського обліку

Заступник головного бухгалтера
Український інститут експертизи сортів рослин (Вересень 2004 - березень 2007)

Ведення бухгалтерського обліку, та підготовка бухгалтерської, фінансової, податкової звітності.

Провідний бухгалтер – спеціаліст
Український інститут експертизи сортів рослин (Липень 2003 - вересень 2004 року)

Ведення обліку розрахунків з дебіторами – кредиторами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: