- File
Алла
Юрист
- Age:
- 37 years
- City:
- Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10310953/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 28.08.1988 р.
Адреса: Полтавська обл., м. Полтава, пл. Павленківська, буд. 8, кв. 65.
Моб. телефон: [
е-mail: [
Освіта:
вересень 2005 р. – червень 2009 р., Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого м. Харків, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2009 р. – червень 2010 р., Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого м. Харків, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «Юрист», (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Спеціаліст
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю “Воскобійники”
Жовтень 2008 р. – серпень 2010 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією товариства;
• ведення реєстру кореспонденції;
• розробка проектів договорів оренди земельних ділянок;
• представлення інтересів громадян під час спадкування земельних ділянок;
• написання проектів позовних заяв;
• аналіз судової практики.
Провідний спеціаліст
Зіньківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Полтавському районі Полтавської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Вересень 2010 р.-березень 2023 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією відділу;
• надання відповідей на запити, громадян, підприємств, установ та організацій;
• робота з бланками суворої звітності та інформацією з обмеженим доступом;
• ведення Державного реєсту актів цивільного стану громадян;
• консультації громадянам з питань чинного законодавства, зокрема сімейного, в рамках первинної правової допомоги.
Адміністратор
Відділ “Цент надання адміністративних послуг та державної реєстрації” виконавчого комітету Зіньківської міської ради
Квітень 2023 р. – червень 2024 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією відділу;
• надання відповідей на запити підприємств, установ організацій;
• прийом та формування заяв громадян за допомогою програмного забезпечення Пенсійного фонду України, Міністерства юстиції та соціального захисту;
• ведення Реєстру територіальної громади, надання роз’яснень з питань реєстрації місця проживання;
• формування та видача витягів Державного земельного кадастру, надання роз’яснень земельного законодавства;
• ведення Реєстру пошкодженого та знищеного майна, надання консультацій;
• вирішення кадрових питань;
• консультування керівника та працівників з питань трудового законодавства;
• участь у підготовці висновків щодо правових питань які виникають у діяльності відділу;
• ознайомлення працівників з нормативно-правовими актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в законодавстві.
Юрист з питань ВПО
Червень 2024 – квітень 2025 р.
БФ «Право на захист»
Функціональні обов’язки:
• Проводити роз’яснювальну роботу серед ВПО і постраждалих від збройної агресії осіб, здійснювати прийом запитів щодо правових консультацій та правової допомоги за допомогою телефону, електронних засобів зв’язку, шляхом відвідування громад, мобільних індивідуальних і групових консультативних сесій;
• Забезпечувати консультування, оцінку та ведення справ осіб, сімей і груп осіб;
• Здійснювати оцінку випадків щодо необхідності надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також потреб клієнта, які виходять за межі повноважень Служби;
• Готувати проєкти звернень, запитів, скарг, листів і/або позовів, інших матеріалів, необхідних для представлення інтересів особи в органах влади, судах, забезпечувати підготовку супровідної документації;
• Перенаправляти клієнтів, в тому числі з юридичними питаннями, які виходять за межі компетенції Служби юридичної допомоги ВПО, до відповідних постачальників послуг;
• Брати участь у роботі Гарячої лінії та консультуванні за допомогою телеграм-каналу організації;
• Здійснювати виїзні консультування цільових груп осіб у місцях тимчасового перебування та проживання внутрішньо переміщених осіб, віддалених громадах;
• Підтримувати контакти з клієнтами для подальшої діяльності з надання допомоги щодо зареєстрованих запитів і випадків, визначати поточні потреби клієнтів;
• Виявляти, аналізувати випадки порушення прав, системних правових проблем, з якими стикаються ВПО, прогалини в національному законодавстві; обмінюватися інформацією в рамках Служби правової допомоги ВПО, пропонувати засоби правового захисту;
• Забезпечувати ведення повної, ретельної, точної документації в належному порядку відповідно до правових норм, правил етики, зберігаючи конфіденційність клієнта;
• Забезпечувати точність, змістовність і своєчасність статистичних та аналітичних звітів, проєктів, графіків та інших відповідних робочих документів;
• Проводити презентації та тренінги;
• Внесення даних до CRM-системи.
Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); Система YouControl; VKURSI.PRO, інтернет);
• знання законодавства України;
• навички ведення договірної роботи;
• навички ведення претензійно-позовної роботи;
• досвід ведення державних реєстрів та баз даних;
• навички складання різних юридичних документів;
• досвід колективної роботи;
• досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
• Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька – з словником.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена
Діти: донька 8 років
Водійське посвідчення: категорія В
Можливість відряджень: так
Хобі: спорт
Маю досвід роботи з ВПО та особами, що постраждали від війни. На волонтерських засадах допомагала гуманітарному штабу при Зіньківській міській раді Полтавської області.
Similar candidates
-
Помічник адвоката, юриста
Poltava -
Юрист
Poltava, Remote -
Адміністратор, помічник керівника, секретар, фахівець з публічних закупівель, юрист
Poltava -
Юрист, помощник руководителя, администратор, секретарь
7000 UAH, Poltava -
Юрист
15000 UAH, Poltava -
Юрист
27000 UAH, Poltava