- File
Наталія
Помічник керівника, адміністратор, діловод, керівник відділу
- Considering positions:
- Помічник керівника, адміністратор, діловод, керівник відділу, Експерт з персоналу
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10316854/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ревенко Наталія Петрівна
дата народження: 23.05.1988
місце проживання: Україна, м. Київ, вул. Івана Виговського, буд. 8В, кв. 16
тел.: [
Бажаний рівень заробітної плати: від 35 000 грн.
Освіта:
2009 – 2010 роки: Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне), факультет менеджменту, спеціальність "Управління персоналом та економіка праці", диплом магістра з управління та економіки праці з відзнакою.
2005 – 2009 роки: Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне), факультет менеджменту, спеціальність "Управління персоналом та економіка праці", диплом бакалавра з економіки та підприємництва з відзнакою.
Особисті данні:
• Досвідчений користувач офісного програмного забезпечення, а також СЕД
«Мегаполіс», спеціалізованих комп’ютерних програм, зокрем «МІА:Облік і Звітність».
• Маю навики роботи з документами з грифом «ДСК».
• Володію навиками координування роботи з ведення діловодства, організації документообігу підприємства, прийому та розсилки ділової кореспонденції та ведення ділового листування.
• Маю досвід роботи із законодавчою базою, зокрема у сферах міграційного законодавства, кадрового діловодства та ведення документообігу організації.
• Маю навики роботи з великими обсягами інформації та різноманітними базами даних.
• Українська мова – рівень вільного володіння другого ступеня (С2), англійська мова – В1, іспанська мова – А1.
• Відповідальна, працелюбна, порядна, комунікабельна, енергійна, ініціативна, цілеспрямована, пунктуальна.
• Продуктивно працюю як самостійно, так і в колективі, легко навчаюсь новим видам діяльності.
• Заміжня, маю доньку. Стан здоров’я дозволяє ефективно виконувати відповідні службові обов’язки.
Трудова діяльність:
Число, місяць, рік
Найменування підприємства, установи, організації
Найменування посади
Короткий опис основних функцій
призначенн я на посаду
звільнення з посади
11.05.2011
23.05.2011
МП «Азалія»
Інспектор відділу кадрів
-кадрове адміністрування;
-підбір персоналу;
-ведення особових справ персоналу;
-ведення кадрової документації;
- складання звітності.
03.10.2011
29.12.2011
ДЗ «Олевська районна санітарно- епідеміологічна станція»
Діловод
-прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи;
-первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва;
-інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва та інших посадових осіб державного закладу;
-доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва та ознайомлення з розпорядчими документами посадових осіб, яких вони стосуються.
-контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва про стан виконання завдань;
-впорядкування документів та формування справ,забезпечення збереження документального фонду;
-допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів;
-реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти, факсу), підготовка документів для відправлення з поштових відділень та надсилання кореспонденції з використанням послуг поштового зв'язку;
-розроблення номенклатури справ.
30.12.2011
14.02.2017
Управління Державної міграційної служби України в Рівненській області
Головний спеціаліст Рівненського районного відділу
- прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи;
-первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва;
-формування номенклатури справ;
-формування звітів по паспортній роботі;
-прийом іноземців та ОБГ з питань продовження строку перебування в Україні;
-прийом громадян України по питанню оформлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для
виїзду за кордон та виїзду на
ПМЖ за кордон;
-складання протоколів про адміністративні правопорушення;
-здійснення заходів щодо протидії нелегальній міграції в межах району.
15.02.2017
04.10.2020
Головне управління Державної міграційної служби України в місті Києві
(Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області)
Головний спеціаліст, завідувач сектору громадянства, завідувач сектору оформлення документів Святошинського районного відділу
-розгляд заяв, скарг громадян, депутатських запитів та інших звернень;
-організація роботи по своєчасному оформленню паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки;
-підготовка доповідних записок, довідок, аналітичних матеріалів та статистичної звітності;
-прийом та перевірка документів з питань оформлення паспорта громадянина України, закордонного паспорта та проїзного документа дитини та надання дозволу на їх виготовлення.
05.10.2020
25.04.2021
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області
Завідувач сектору з питань документування іноземців та ОБГ, які навчаються в Україні
-керівництво, організація та контроль за роботою сектору;
• проведення службових перевірок;
-обробка та перевірка документів для видачі посвідки на тимчасове проживання або виявлення обставин, що перешкоджають її видачі;
-ведення обліку іноземців та ОБГ, які прибули в Україну з метою навчання;
• розгляд звернень фізичних та юридичних осіб, органів державної влади.
26.04.2021
25.07.2021
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області
Заступник начальника відділу планування кар’єри,
- організація проведення конкурсного відбору на зайняття вакантних посад державної служби категорії
«Б» та «В»:
розвитку та
оцінювання персоналу
-забезпечення підвищення рівня професійної компетентності державних службовців ЦМУ ДМС
-документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
26.07.2021
07.11.2022
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області
Заступник начальника відділу ресурсно- господарського забезпечення
• участь в інвентаризації основних засобів
• планування закупівлі та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель.
• забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законодавством
• забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону
«Про публічні закупівлі»
08.11.2022
дотепер
Департамент з питань громадянства, паспортизації та реєстрації Державної міграційної служби України
Головний спеціаліст відділу з питань громадянства
- здійснення провадження з питань прийняття/припинення громадянства України та подання документів на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства
- здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері громадянства, розроблення проектів нормативно-правових актів
-здійснення контролю за діяльністю територіальних органів та підрозділів ДМС України з питань громадянства.
- співпраця з органами міграційної служби зарубіжних країн
- розгляд звернень і запитів, які надійшли від громадян, народних депутатів, органів державної влади та інших юридичних осіб
- надання територіальним органам та підрозділам ДМС України методичної допомоги в організації виконання покладених на них завдань з питань громадянства, та здійснення контролю за їх діяльністю
- проведення семінарів, нарад та перевірок службової діяльності територіальних органів та підрозділів ДМС України;
-
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities