• File

Ангеліна

Помічник нотаріуса, юриста

City:
Pryluky

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шушвал Ангеліна Вікторівна
(Shushval Angelina)

Дата народження: 27.04.1993 (30 років)
Місце проживання: Чернігівська обл., м. Прилуки
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль:
заміщення вакантної посади на підприємстві, отримання перспективної, стабільної роботи для втілення теоретичних знань та практичного досвіду, а також власний професійний ріст, отримання задоволення від виконуваної роботи та досягнення успіхів в кар’єрі.

Освіта:
вересень 2010 р. – червень 2014 р., Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України», факультет «Юридичний», спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра з відзнакою (денна форма навчання).
вересень 2014 р. – лютий 2016 р., Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи» Міністерства освіти і науки України, факультет «Юридичний», спеціальність «Правознавство», диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання).
Досвід роботи:
березень 2016 р. – вересень 2017 р. юрисконсульт – приватний нотаріус Прилуцького міського нотаріального округу Чернігівської області Могиленко Л.М.;
липень 2020 р. – листопад 2023р. – оператор з уведення даних в ЕОМ (ОМ) відділу комерційного балансування ­– АТ «Чернігівгаз»;
1. грудень 2023р.- по даний час - оператор з уведення даних в ЕОМ (ОМ) служби обліку природного газу – Чернігівська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України».

Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— підготовка та супровід договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, заповнення банківських карток;
— ведення нотаріального діловодства, робота в архіві;
— консультування громадян з правових питань у сфері нотаріату;
— робота з Державними реєстрами;
— підготовка та відповідне оформлення пакету документів для ведення претензійно-позовної роботи підприємства, у тому числі виконання розрахунків заборгованостей та безпосередня та тісна співпраця з юридичним управлінням підприємства.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); інтернет, а саме правові бази даних та Державні реєстри);
— знання законодавства України;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити консультації громадян;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – базовий рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, працелюбність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: