• File

Михайло

Директор з маркетингу, маркетолог, менеджер з реклами (PR)

Considering positions:
Директор з маркетингу, маркетолог, менеджер з реклами (PR), Помічник директора
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чепура Михайло Петрович ПОРТФОЛІО

Вік: 40 років

Тел. моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета –влаштуватись на посаду маркетолога,
директора з маркетингу

НАВЧАННЯ

2002 Закінчив середню школу №265 (м. Київ);

2003 Закінчив середню музичну школу №13 ім. Глінки. Спеціальність - класична гітара

2007 Закінчив Київський національний університет культури і мистецтв, факультет –
«Міжнародного туризму та PR технологій». Кафедра «зв’язки з громадськістю»
спеціальність – PR-менеджер, іміджмейкер, політичний технолог.

Додаткова освіта:

2007 Курс тренінгів з підвищення особистої ефективності корпорації «БізнесМайстер».
Теми:
- «Підвищення особистої ефективності. Індивідуальна відповідальність за командний
результат»;
- «Підвищення особистої ефективності. Вектор результативності в продажах»;
- «Підвищення особистої ефективності. Менеджер та команда».

2007 Пройшов курс семінарів професора Б.Будзана (Консультативний центр з
менеджменту) для топ-менеджерів на тему: «Підвищення особистої ефективності,
розстановка пріоритетів та основи делегування».

2007 Курс корпоративных тренінгів з продажу.

2013 Тренінг Якова Рогаліна – «Успішний стійкий фандрейзинг».

2013 Тренінг Якова Рогаліна – «PR та інтегровані маркетингові комунікації»
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
2024 З березня 2024 р працюю на посаді інженера/дизайнера в Центр інновацій та розвитку
оборонних технологій Міністерства Оборони України.

2024 Жовтень 2024 -травень 2025 р працював над проєктом «Ангар7» (виробництво та реалізація
окопних РЕБ систем та БПЛА)
- створення торгової марки з нуля
- розробка логотипу та фірмового стилю
- запуск та підтримка інтернет магазину
- розробка дизайну брошур, комерційних пропозицій, каталогів, презенацій тощо
- запуск та контроль таргетингової та контекстної реклами, SEO

2022 Грудень 2022 – серпень 2022 року - директор з маркетингу ТОВ «НВН» (дистрибуція
покрівельних матеріалів)
Розробка рекламних кампаній, маркетингових активностей, робота с сайтами та соц мережами.
Виготовлення презентаційних матеріалів. відеороликів тощо. Участь у виставках, оформлення
торгових точок, робота з дилерами.

2021 Червень 2021 – лютий 2022 року – директор з маркетингу на віконному заводі Основа (один з
найбільших виробників металопластикових та алюмінієвих конструкцій).
Основні функції. Розробка, планування, контроль та впровадження маркетингової стратегії
підприємства. Керівництво відділом маркетингу. Робота з дилерами (600 дилерів), розробка
програм лояльності, інтернет маркетинг, рекламна продукція, дизайн. Координація з відділом
продажів та іншими підрозділами. Вивід нових продуктів. Рекламні кампанії (радіо, зовнішня
реклама та інтернет).

2017 З 5 грудня 2017р. працюю в Агенції стратегічних комунікацій APRIORI. (Власний проєкт).
Основні функції: ведення рекламних проектів, ведення переговорів с замовниками, проведення
рекламних кампаній, розробка бренд буків, рекламного дизайну, створення стратегії
просування, консультації з реклами, маркетингу та PR.

2017 Також з 2017 - 2020 рік працював за контрактом з International Trade Centre (ITC).
Основні завдання: розробка дизайну виставкових стендів, бренд-буків, логотипів, листівок
флаєрів, каталогів та іншої поліграфічної продукції.

2017 З квітня 2017 по лютий 2017 р працював менеджером з маркетингу в Тойота Центр Херсон
Автоплаза. Також в зоні відповідальності були автосалони Mazda, Nissan та Suzuki.

Обов’язки: повний маркетинговий супровід дилерських центрів. Розробка та розміщення
рекламних матеріалів, організація промо акцій та івентів, створення та ведення іштернет-
сайтів, соц мереж та ін.

2016 2016-2017 рр працював менеджером з маркетингу у ТОВ «Білозерський».
Обов’язки: розробка рекламного бюджету, розробка промо матералів, інтернет-сайтів.
Розробка нових торгових марок, участь у виставках, написання PR матеріалів та ін.
2008 З 1 березня по 30 жовтня 2008 р начальник відділу маркетингу та PR на
Експерементальній меблевій фабриці «Лагода».
Обов’язки: формування маркетингової стратегії підприємства, контроль та
Реалізація рекламної активності, ВЕБ дизайн, розробка дизайну рекламних матеріалів.

2007 З 1 грудня 2007 г. по 22 лютогоя 2008 р. - менеджер PR у відділі зовнішнього промо, дирекції
з маркетингу ТРК «Київ».
Обов’язки: формування позитивного іміджу телеканалу та Київского медіа-холдингу,
просування ведучих телеканалу у ЗМІ, медіапланування.

2007 З 2 березня по 30 листопада 2007 року - працював Начальником PR служби в
компанії «Єврокорм сучасна годівля». Також займав посаду в.о.
комерційного директора. Керував штатом з 25 співробітників.
Обов’язки: формування PR стратегії організації, проведення виставок, рекламних
і промо акцій, медіапланування, контроль замовлень і розробка рекламної продукції,
організовував та контролював процес створення презентаційних фільмів. Створення
сайта з нуля, ведення та наповнення його інформацією. Організація прес-конференцій і
тематичних семінарів. Ведення соціальних проектів.

2006 2006-2007 рр. – працював на посаді менеджера з реклами та PR в Департаменті
маркетингу та продукт - менеджменту компанії, найбільшого українського
дистрибютора автозапчастин - «Валмі Автомотів».
Обов’язки: повний контроль проведення рекламних акцій, медіарілейшнз,
проведення виставок. Був ініціатором і організатором внутрішньо корпоративної
газети. Брав участь у виведенні нової торгової марки. Організація прес-конференцій,
прес-турів. Повний контроль та створення рекламнойї продукції, работа з
підрядниками, розробка рекламного дизайну, ведення корпоративного сайта компанії.

2004 2004-2005 рр. працював на посаді PR-менеджера в компанії «Автогума»
(дистрибьютор шин та дисків для автомобілів).
Обов’язки: Повний контроль PR активності компанії, ведення сайту
компанії, організація виставок, був куратором проєкту – конкурс на кращу статтю на
шину тематику. Організація прес-конференцій, написання прес-релізів та інших
інформаційних матеріалів.

2003 2003-2004 рр. – працював в інформаційному та аналітичному відділі прес-служби
Міністерства оборони України.

2002 2002-2003 гг. – член організаційного комітету церемонії нагородження «Золоті
торгові марки».

2002 2002-2003 рр. – працював у видавничому відділі ЦП «Народного Руху України».
Друкувався в газеті «Вісник Руху”.
НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ

- Робота в графічних редакторах (Corel Draw, Photoshop);
- Робота в відеоредакторі;
- Написання статей
- ведення соц мереж
- ведення інтернет сайтів
- розуміння маркетингових та PR технологій, комінікацій
- досвід в розробці комунікаційних стратегій

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Дисциплінованість, пунктуальність, відповідальність. Готовність до складних
задач в стресових умовах.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: