• File

Катерина

Керівник, топменеджер

Considering positions: Керівник, топменеджер, Адміністратор рецепції, Адміністратор магазину, Адміністратор кавʼярень
Age: 36 years
City: Lviv
Considering positions:
Керівник, топменеджер, Адміністратор рецепції, Адміністратор магазину, Адміністратор кавʼярень
Age:
36 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Васько Катерина Володимирівна
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 15.05.1989
Сімейний стан: одружена, є дитина
Адреса: м. Львів Антонича 22 /21
КОРОТКО ПРО СЕБЕ
12 років досвіду роботи з персоналом, вмію працювати в команді. Отримала успішний досвід старту нових брендів та відкриття нових закладів. Ефективний контроль та керування відділами та процесами. У роботі мені допомагають, цілеспрямованість, здатність швидко навчатись, орієнтація на результат, висока працездатність та стресостійкість. Здатна взяти на себе високий рівень відповідальності.

ДОСВІД РОБОТИ:

РІТЕЙЛ
Компанія «BAKER MARKET» у період з 25.07.2014 по 30.04.2022 (звільнилась у зв’язку з декретною відпусткою)
Керівник магазину / Керуюча мережі / Операційний директор
•25.07.2014 - прийнято на посаду Керівник магазину
•01.04.2015 - переведено на посаду Керуючий мережі магазинів
•2015-2021 - організація відкриття нових магазинів мережі у Львові та Львівській області, переведено на посаду Операційного директора, введення діяльності дев’яти магазинів.

ОБОВ’ЯЗКИ
• Організація роботи співробітників магазину, забезпечення їх взаємодії, як єдиної команди, дії якої спрямовані до досягнення цілей Компанії.
• Робота з персоналом та їх мотивація;
• Встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку;
• Складання планів та показників магазинів, донесення їх до співробітників і контроль їх виконання;
• Організація навчання за системою «Введення в посаду» для нових співробітників, адаптація нових співробітників, проведення тестувань на відповідність займаній посаді, стажування, навчання і контроль працівника на кожному етапі його функціональних обов’язків;
• Розподіл обов’язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок та завдань;
• Забезпечення та контроль правил викладки і товарного сусідства;
• Моніторинг активності конкурентів та збір інформації;
• Планування і проведення маркетингових активностей, втілення цікавих ідей;
• Дотримування законодавчих вимог до функціонування магазину в залежності від специфіки його діяльності;
• Забезпечення торгового обладнання, засобів вимірювання, касових апаратів, терміналів, забезпечення функціонування повного робочого місця працівника і т.д., а також контроль їх справності та своєчасного технічного обслуговування. Повний пошук обладнання від закупівлі, доставки і встановлення на торговій точці;
• Проведення планових та міні-ревізій в магазинах;
• Постійна комунікація та проведення планових зборів з колективом кожного магазину;
• Введення облікової інформації кожного магазину;
• Контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів;
• Введення перемовин з постачальниками та клієнтами, пошук нових цікавих продуктів, постачальників, організація та проведення ділових зустрічей;
• Укладання договорів поставок, відтермінування та оплати за поставки товару;
• Складання планів та подача звітності, аудитів та аналіз кожного магазину;
• Робота в програмі 1С;
• Повне відкриття нового магазину, організація діяльності торгової точки;
• Постійна активність просування бренду Компанії.

HORECA
ТзОВ “Профі Фуд” ресторан «Япона Хата» у період з 07.02.2010 по 16.07.2014
•07.02.2010 - на посаді Офіціант.
•01.04.2010 - переведено на посаду Бармен-касир.
•16.02.2011- переведено на посаду Адміністратор.
•01.05.2012-16.07.2014 - переведено на посаду Керуючого ресторану. (Повне відкриття нового закладу мережі)

ОБОВ’ЯЗКИ
• Робота з персоналом: (Організація роботи співробітників, як эдиної команди, дії якої спрямовані до досягнення цілей Компанії);
• Навчання для нових співробітників, тестування займаній посаді співробітників;
• Контроль виконання співробітниками своїх функціональних обов’язків.
• Контроль відповідності стандартам компанії, рівень обслуговування гостей, встановлений порядок розрахунків із гостями;
• Контроль дотримання співробітниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії, трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
• Здійснення дій по організації роботи закладу (штатний розклад, графік відпусток, табелювання та нарахування і видача заробітньої плати персоналу, контроль санітарних книжок працівників)
• Робота з гостями (спілкування, розгляд потреб і вимог гостей ресторану)л
• Контроль оформлення заявок поставки продуктів, напівфабрикатів і непродовольчих товарів тощо;
• Контроль стандартів: (санітарний стан виробничих і складських приміщень, залів відповідно до вимог санітарних норм)
• Контроль обліку, статистики, фінансова та інша встановлена звітність
• Контроль касової дисципліни;
• Знання і контроль усіх термінів по дозвільній документації;
• Робота в програмі 1С;
• Організація роботи з підготовки реклами, створення рекламних акцій Компанії.

БАНКІВСЬКА СФЕРА
ЗАТ «Альфа-Банк», на посаді Спеціаліст відділу забезпечення продажів, у період з 04.2008 по 02.2009

ОБОВ’ЯЗКИ
• Надання консультацій з питань кредитування;
• Підбір оптимальних умов кредитування для кожного клієнта;
• Підбір вигідних умов депозиту;
• Підготовка пакету документів;
• Оформлення заявок на кредит;
• Підготовка та оформлення договорів кредитування;
• Підготовка та оформлення договорів страхування;
• Оформлення кредитних карт класу «VISA».

ОСВІТА:
09.2003-06.2007 - Львівський державний екологічний політехнікум Диплом молодшого спеціаліста з організації обслуговування в готелях та туристичних комплексах.
02.2006-06.2006 - Підвищення кваліфікації «Організатор подорожей і екскурсій.
09.2007-06.2010 - Київський національний університет культури і мистецтв Львівський факультет менеджменту і бізнесу - заочна форма навчання, спеціальність: «Готельно - ресторанна справа». Диплом бакалавра з менеджменту соціокультурної діяльності, менеджера готельно - ресторанного бізнесу.

Мета та роздуми.
Місцем майбутнього свого професійного вдосконалення я бачу в активному робочому середовищі, з команди людей, які прагнуть розвиватись, кому нестрашно підкорювати нові вершини та досягати ще більших результатів.
Амбітність інвестора у господарській діяльності - це один з важливих аспектів розвитку себе, а вміння якісно виконати чітко поставлене завдання - це вже справа для команди, у якій кожен професіонал своєї справи.
Завжди є вихід з будь – якої важкої робочої ситуації, але окрім як знайти винну особу у зриві робочого процесу, потрібно забезпечити безперебійність такого робочого процесу.
Кожен працівник є важливим елементом діяльності такої компанії і звичайно йому про це потрібно знати та постійно нагадувати, кожен працівник є неповторним але аж ніяк незамінним. Спілкування з командою та підлеглими дає розуміння найближчого майбутнього того чи іншого працівника.
У своїй діяльності рішення не завжди приймаються легкі, але завжди їх потрібно приймати обдумано, раціонально та швидко. Потрібно бути «лікарем» робочого процесу та зрозуміти, як влаштувати його збалансовану роботу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: