• PRO

Софія

Асистент флориста, 17 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
21 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 04.2023 to 08.2024 (1 year 4 months)
SushiZoom, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

У моєму досвіді роботи адміністратором я відповідала за ефективну організацію робочого простору та управління документацією. Я забезпечувала своєчасну обробку вхідних та вихідних документів, закупівлю товару, спілкування з клієнтами в різних форматах, обслуговування клієнтів, навчання персоналу. Я також успішно вирішувала повсякденні адміністративні завдання, що сприяло підвищенню продуктивності колективу.
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності

Фотограф

from 03.2021 to 12.2021 (9 months)
Mainstream school, Київ (Освіта, наука)

Обов‘язки: комунікація з дітьми, фотозйомка, обробка світлин, робота з програмою Adobe Photoshop
Завдяки цій посаді навчилася легко комунікувати та знаходити спільну мову з людьми, навчилася продавати свої послуги

Менеджер з продажу

from 06.2020 to 08.2020 (2 months)
бест, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

обов‘язки: інформування клієнтів про послуги компанії, рекламування компанії, робота з касою, робота в Excel, робота з фінансовими звітностями
завдяки цій посаді навчилася працювати з програмою Excel, навчилася грамотно працювати з фінансами, покращила комунікативні навички

Education

Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана

ФУПСтаП, економічна та соціальна психологія, Київ
Unfinished higher, from 2022 to 2026 (4 years)

Additional education and certificates

«Як почати власну справу»

7 тижнів
Certificate

Knowledge and skills

  • Самомотивація
  • Комунікабельність
  • Творчий підхід
  • Доброзичливість
  • Чесність
  • Стресостійкість
  • Креативність
  • Акуратність
  • MS Word
  • MS Excel
  • Adobe Photoshop
  • Ведення CRM
  • Зосередженість
  • Емпатичність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Відповідальність
  • Привітність
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • MS Office

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Енергійна та організована людина з досвідом роботи у сфері психології та адміністративної діяльності, а також студентка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, де я здобуваю знання в галузі психології. Маю досвід роботи асистентом психолога, де я організовувала графік консультацій, спілкувалася з клієнтами, вела базу даних та підтримувала комфортну атмосферу. Мої навички включають підготовку матеріалів для сесій, організацію зустрічей, участь у дослідженнях та підтримку документації.

Як адміністратор, я відповідала за організацію робочого простору, документообіг, роботу з CRM-системами та обслуговування клієнтів. Мій досвід фотографа розвинув мої комунікативні навички та вміння працювати з людьми.

Я захоплююся йогою, малюванням, фотографією, бігом, ліпленням з глини та подорожами, що відображає мою любов до творчості та активного способу життя. Я прагну використовувати свої навички та досвід для досягнення успіху в динамічному середовищі, поєднуючи практичний досвід з академічними знаннями.

Базово розуміюся в догляді за квітами та рослинами, володію технікою «спіраль».
• Продаж квітів
• Продаж рослин
Програми: Microsoft Word, Excel, Adobe Photoshop, CRM-система;
вмію конструктивно комунікувати, працювати в команді, працювати з касою та звітностями.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: