• File

Сергій

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, HR-менеджер, Начальник охорони, Оператор виробничої лінії, Інженер з нормування, Координатор
Age:
35 years
City:
Mukachevo

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Русин Сергій Васильович
(Serhii. V. Rusyn)

Дата народження: 23.05.1989
Місто: Мукачево
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

вересень 2007 р. – червень 2011 р., УжНУ м. Ужгород, факультет «ІТФ», спеціальність «Приладобудування», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
вересень 2014 р. – червень 2016 р., УжНУ м. Ужгород, факультет «Післядимломної освіти», спеціальність «Фізична реабілітація», диплом спеціаліста (ФПО).
Досвід роботи:

Налагоджувальник

05/15/2012. – 03/01/2013. БРЗ «Радіозавод», м. Берегово.
Функціональні обов’язки:
— налаштування напівавтоматичної лінії поверхневого нанесення компонентів;
— технічне обслуговування ліній;
— технічна підтримка для інженерного складу;

Управління активами обладнання, координатор керування основних засобів

03/01/2013– 01/08/2015 ЗАВОД "ФЛЕКСТРОНІКС ТЗОВ" м.Мукачево

Функціональні обов’язки:
— Надання консультаційних послуг в сфері обладнання;
— Експорт/Імпорт обладнання;
— Керування активами в системі D7I;
— Облік обладнання;
— Фінансовий облік, амортизація обладнання
Інженер відділу підготовки виробництва

04/01/2015– 10/01/2018. ЗАВОД "ФЛЕКСТРОНІКС ТЗОВ" м.Мукачево
Функціональні обов’язки:
— Розрахунки потужностей людського, машинного ресурсу напівавтоматичної виробничої лінії поверхневого нанесення компонентів;
—Розробка та підтримка системи обліку часу людського та машинного ресурсу для складських ділянок;
— Створення та підтримка системи моніторингу загрузки та пропускної здатності виробничих ліній;
— Створення та підтримка системи аналізу пріоритезації ліній відповідних продуктів;
— Проекти покращення та збереження коштів виробничих процесів підприємства та питання організації виробничих ділянок;
— Координатор LEAN виробництва від інженерного відділу;
Менеджер з ощадливих процесів/ BE Leader L3

04/01/2015– 10/01/2018. ЗАВОД "ФЛЕКСТРОНІКС ТЗОВ" м.Мукачево

Функціональні обов’язки:
— Аудит виробничих, логістичних, та офісних ділянок, розрахунок премій по організації та впорядкуванні робочих місць, процесів та ділянок;
—Розробка та підтримка системи обліку часу людського та машинного ресурсу для складських ділянок;
— Керівник-координатор фахівців по розмітці на всіх ділянках заводу;
— Аналіз план-схем виробничих та логістичних ділянок, надання рекомендацій по вимогам охорони праці, пожежної безпеки, екологічних норм;
— Проекти покращення та збереження коштів щодо виробничих процесів підприємства та питання організації виробничих ділянок;
— Надання рекомендацій по організації та підготовці ліній перед та після здачі в експлуатації; — Комунікація з виробничими та логістичними керівниками на предмет покращення процесів та здешевлення процесів створення готової прродукції; — Координатор процесу закупівель відділу(aQuire), повна комунікація та організація процесів з несерійнмим постачальниками/партнерами від формування специфікації до доставки товарів та послуг; — Глибокий аналіз проблем, аналіз кореневих причин, надання рекомендацій по змінам, введення змін до стадії завершення, поетапний алгоритм всіх кроків; — Аналіз проблем організації офісних приміщень, надання послуг покращень на всіх етапах змін; — Організація прийому нових працівників на всіх етапах адаптування до щодо посади; — Керування людським ресурсом в різноманітних проектах покращення(офіс, виробництво, логістика, навколишнє хазяйство, столова); — ведення обліку робочого часу (1С табелювання, відпустки ітд); — Система організації відпочинку офісних робітників(надання оцінки робочих місць, система розрахунку коштів для дозвілля, підписання та контроль командного відпочинку); — Керування підрядними організаціями для надання різноманітних послуг на всіх етапах робіт; — Аналіз та рекомендації для нестандартних підходів під час вирішення проблем в різних сферах. — Ведення близлко 100-тні проектів покращень. — Проведення навчань для широкої аудиторії, діалог з майбутніми працівниками, ретренінги з постійними працівниками . — Навчання для виробничих та логістичних керівників по основам Lean/ 7 Waste/ 5S/ самоаудит та самоконтроль над покращеннями бізнесу.

Професійні навички:
Автоматизовані системи:
1. Microsoft Office; 2. AutoCAD прочитка креслень, розуміння, створення та редагування простих ескізів; 3. 1C елементарний 4. BaaN 5; 5. aQuire 6. SiPlace

— знання норм охорони прації, пожежної безпеки, екології;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення, забезпечення організації та підтримки процесів;
— навички керування проектною командою;
— досвід керування підрядниками, та штатними працівниками;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання нормативних документів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень(Pre-Intermediate SB).

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність. Саморганізаційність, відвертість, самокритичність, цілеспрямованість, обєктивність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений, 1а дитина
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: ні.
Можливість відряджень: так.

Хобі:
- професійний спорт, силове триборство, тренер у вільний час
- організація заходів дозвілля
- створюю різного типу проекти для довкілля, з власного досвіду та на основі навиків.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: