• File

Ольга

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Приймальник відділення
City:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Калмикова Ольга Олександрівна

Дата народження: 10.07.1983
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
Заміщення вакантної посади

Досвід роботи:

Серпень 2010 р. – серпень 2022 р.
Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в
місті Києві державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст відділу допомог та компенсацій.
Посадові обов’язки:
- прийом документів у громадян та подальше їх опрацювання для
призначення усіх видів соціальних допомог, компенсацій та субсидій.
- консультація громадян на «гарячих лініях» згідно чинного
законодавства;
- робота на ресепшині та видача довідок.

Травень 2009 р. – вересень 2009 р.
ТОВ Агентство нерухомості «Park Lane».
Посада: агент з оренди нерухомості.
Посадові обов’язки:
- підбір об'єкту нерухомості для клієнтів компанії;
- супровід в оформленні договорів оренди.

Листопад 2007 р. – квітень 2009 р.
Корпорація «Перша ріелторська група».
Посада: рекламіст відділу реклами та маркетингу.
Посадові обов’язки:
- підготовка та оформлення рекламних оголошень з продажу об'єктів
нерухомості для друкованих видань;
- здійснення планування приміщень та обробка фотографій об'єктів
нерухомості в графічних программах для подальшого розміщення їх на вебсайті
компанії.
Серпень 2005 р. – листопад 2007 р.
ТОВ Агентство нерухомості «Благовіст».
Посада: оператор ПК інформаційно-консультаційного відділу.
Посадові обов’язки:
- консультація клієнтів по телефону;
- ведення та корекція бази даних сайту агентства нерухомості.

Липень 2004 р. – вересень 2004 р.
Подільський районний в м. Києві військовий комісаріат.
Посада: діловод.
Посадові обов’язки:
- облік, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної документації.
- систематизація й ведення поточного архіву.

Професійні навички:
- досвід комунікації з клієнтами;
- уміння працювати з базовими програмами MS Offise;
- грамотна усна та письмова мова;
- робота з великим обсягом інформації та документообороту;
- стресостійкість та уважність до деталей;
- швидкість в освоєні нових знань.

Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2004 р., Київський національний університет
культури і мистецтв, спеціальність «Книгознавство, бібліотекознавство і
бібліографія», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:
квітень – травень 2003 р., Курси комп’ютерної графіки, «Бейсік», м. Київ.
грудень – 2018 р., Посвідчення про вільне володіння державною мовою.

Особисті якості:
- відповідальність, пунктуальність, доброзичливість до людей.

Додаткова інформація:

сімейний стан: одружена, дітей немає.
місце проживання місто Ірпінь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: