- File
Світлана
COO, директор з бізнес-аналітики, керівник автоматизації
- Considering positions:
- COO, директор з бізнес-аналітики, керівник автоматизації, Операційний директор, Керівник департаменту систематизації та оптимізації операційних процес
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Poltava
- Ready to work:
- Bila Tserkva, Cherkasy, Chernihiv, Dnipro, Kryvyi Rih, Kyiv, Lviv, Odesa, Vinnytsia, Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10408186/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Керівник департаменту систематизації та оптимізації операційних процесів
Дніпро, Україна
Готова до переїзду/ віддалена робота або гібридний формат
Телефон: [
Телеграм: @SvitlanaSavchenko
ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
Керівник із більш ніж 15-річним досвідом управління операційною діяльністю,
трансформації бізнесу, оптимізації процесів, управління змінами та побудови ефективних
операцій у великих компаніях.
Успішно реалізувала десятки проєктів з систематизації, оптимізації та автоматизації
бізнес процесів, впровадження CRM/ERP (Bitrix24, Odoo), побудови процесної архітектури
(BPMN, Miro, Camunda) та стандартизації SOP.
Формувала з «нуля» команди, департаменти та бізнес-структури з довготривалим
ефектом зростання прибутковості. Сильна в антикризовому менеджменті, зниженні втрат,
підвищенні обіговості та впровадженні культури постійного вдосконалення (LEAN, ISO).
Здатна трансформувати складні та неструктуровані процеси у прозорі та масштабовані
системи. Позиціоную себе як фахівчиню з системного вдосконалення, здатну навести
порядок навіть у найхаотичніших структурах.
Маю глибоку методологічну експертизу у побудові структур, регламентів, управлінських
моделей, а також у візуалізації процесів через BPMN-нотацію. Здійснюю повний цикл
аналізу процесів — As Is\To Be, з подальшою автоматизацією та впровадженням. Можу як
створити модель з нуля, так і перебудувати вже існуючу систему заради досягнення більшої
ефективності, прозорості та прибутковості.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ТА КОМПЕТЕНЦІЇ
Бізнес-аналітика та опис процесів тта управління якістю: BPMN, BRD/FRD,
впровадження змін через аналіз операційної моделі; створення SOP, регламентів,
планів коригувальних дій; застосування PDCA та ризик-орієнтованого підходу.
Управління змінами та трансформаціями: розробка та реалізація RoadMap змін,
LEAN, ISO, Kaizen, аудит, контролінг.
Автоматизація та цифровізація: Створення, оптимізація та автоматизація бізнес-
процесів, провадження CRM (Bitrix24), ERP (Odoo), дашбордів (Grafana), контроль
якості та звітності, стандартизація процесів.
Навчання: запуск системи onboarding, внутрішні навчальні курси.
Гнучкість і стратегічне мислення: здатність ухвалювати далекоглядні рішення в
умовах нестабільності, адаптивність, ініціативність, здатність до системного
мислення та реалізації змін у складних середовищах.
Управління проектами: Впровадження корпоративних технологій, автоматизація
процесів та інтеграція інструментів для різних бізнес-напрямків.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Салтівський М'ясокомбінат (виробництво та роздрібна торгівля)
Директорка департаменту з трансформації та автоматизації бізнес-процесів
(09.2022 – 07.2025).
Операційний директор філіалу (Полтава) (07.2020 – 09.2022)
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ ТА РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ
Ключові досягнення та реалізовані проєкти на посаді директорка департаменту з
трансформації та автоматизації бізнес-процесів:
Автоматизувала 24 ключових бізнес-процесів компанії з 3000+ співробітниками.
Впровадження CRM, уніфікація процесів та централізована звітність.
Автоматизація процесу обробки заявок технічної підтримки магазинів – усунення
хаосу, підвищення прозорості та контролю (економія 28%).
Централізований контроль HR-процесів – автоматизація найму, контроль статусів,
економія часу та коштів - скорочення термінів закриття вакансій на 20%, зниження
витрат на 15%
Оптимізація відеоспостереження та аудиту – автоматичне створення звітів,
контроль порушень, зниження втрат - зменшила втрати від порушень на 20%.
Централізація закупівель – скорочення витрат на господарські потреби з 1-3% до
0,06% від виручки.
Створення звітності – інтеграція дашбордів у Grafana, підвищення прозорості
даних.
Ключові досягнення на посаді оперційного директора:
Збільшила товарообіг мережі магазинів на 48% протягом року.
Вивела регіон зі збиткового стану до отримання чистого прибутку за 2,5 місяці.
Створила управлінську звітність у регіоні з нуля.
Розробила та впровадила стандарти операційної діяльності та контролю якості у
роздрібних магазинах.
Сформувала нові підрозділи для розширення діяльності регіону.
Успішний запуск мережі магазинів у новому регіоні м. Суми.
Організувала з нуля склад повного циклу в регіоні, включаючи логістику.
Автоматизувала складські операції для підвищення ефективності.
Загальний результат:
Забезпечила значну економію ресурсів, покращення операційної діяльності та централізоване
управління процесами, що сприяло стабільному зростанню рентабельності компанії.
Успішно реалізувала масштабні проєкти, що скоротили операційні витрати компанії на 10+
млн. грн. на рік.
Регіональний директор (роздрібна торгівля)
ООО «Омега» СМ "Варус" (2016 – 2019)
ООО «Український Рітейл» СМ "Брусничка" (2009 – 2016)
Обов’язки:
Управління операційною діяльністю магазинів у підпорядкуванні (продажі, фінанси,
клієнтський сервіс).
Розробка та впровадження стратегій розвитку магазинів для підвищення ефективності
та прибутковості.
Моніторинг ключових показників (товарообіг, витрати, операційна продуктивність).
Співпраця з іншими підрозділами компанії для оптимізації процесів та реалізації
проєктів.
Формування, розвиток та управління командами, забезпечення високого рівня
обслуговування.
Контроль фінансових показників, бюджетування, оптимізація витрат, відкриття нових
магазинів.
Ключові досягнення:
СМ "Варус" (2016 – 2019):
Досягнення планових показників товарообігу, що дозволило збільшити чистий
прибуток на 10%.
Оптимізація процесу прогнозування попиту зменшила втрати товару на 1,5%.
Підвищення продуктивності персоналу на 25% через навчальні програми.
Підвищення індексу задоволеності клієнтів (NPS) на 15%.
Успішне відкриття нових магазинів, які стали прибутковими в перший рік.
СМ "Брусничка" (2009 – 2016):
Збільшила товарообіг мережі на 72%.
Оптимізувала внутрішні процеси, зменшивши втрати на 1,24%.
Досягла LFL зростання 61%, що свідчить про стабільне підвищення прибутковості.
Збільшила відвідуваність магазинів на 22% завдяки ефективному операційному
управлінню.
При закритті мережі в Донецькому регіоні забезпечила мінімальні втрати – 0,63%.
Зменшила оборотність товарів, що скоротило втрати на 0,95%.
Покращила операційні процеси, що призвело до зростання середнього чеку на 10%.
Вивела магазин на беззбитковість за 2 місяці та збільшила товарообіг на 33%.
Реалізувала проєкт ребрендингу та впровадила нові стандарти роботи мережі.
ОСВІТА
Донецький національний технічний університет
Спеціаліст: Охорона навколишнього середовища
1997 – 2002
ДОДАТКОВА ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
ISO 9001:2015 Implementation & Auditing — сертифікований курс (Udemy), наразі
проходжу навчання.
" Retail CEO" – Кирило Куницький, Бізнес-конструктор, 2024
"AI Контент Мейкер", "Нейросетолог" – міжнародний університет "LIFT", 2024
"Оптимізація бізнес-процесів" – Олег Зубченок, 2023
"Project Manager (LEAN Management + Kaizen Tools)" – Павло Харіков, 2022
"Фінансове обґрунтування управлінських рішень" – М. Колісник, 2022
"Стратегічне мислення"– М. Крікунов, 2022
"Критичне мислення" – М. Крікунов, 2022
"Управління проектами від ініціації до завершення" – О. Шарова, 2021
"Розвиток клієнтоорієнтованості персоналу роздрібної мережі", 2020
"Основи ефективного менеджменту" – Манжос Є., 2019
"Навички ефективних комунікацій", 2019
"Фінанси для нефінансових керівників" – Є. Решетняк, 2017
"Ефективне планування магазинів" – Рубен та Кіра Кананян, 2016
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
Процесний підхід та моделювання: аналіз As Is / To Be, побудова процесної
архітектури, моделювання процесів за допомогою BPMN, створення схем у Miro
та Camunda.
Управління якістю та стандартизація: Побудова QMS відповідно до ISO
9001:2015, створення політик, процедур, SOP, аудит, управління
невідповідностями, застосування принципів PDCA та ризик-орієнтованого
мислення.
CRM-системи: HubSpot, Pipedrive, ActiveCampaign, Bitrix24, Odoo.
Автоматизація процесів: Make, Zapier
Бізнес-аналітика та візуалізація: Whimsical, Miro, Grafana.
AI: Створення AI агентів.
Мови: Українська (рідна), англійська (А1-А2) - продовжую навчання
Відповіді на запитання.
1. Чому Вам цікавий саме такий виклик?
Тому що він резонує з моїм внутрішнім призначенням. Мені важливо не просто "керувати", а
створювати простір, у якому компанія може масштабуватися, а люди — рости. Це саме той
формат роботи, в якому я реалізуюсь найповніше: створення системи з нуля, фокус на
прибуток та ефективність, а не «процеси заради процесів.
Я знаю, як зробити складне — простим, хаос — структурою, а процеси — точками прибутку.
Цей виклик для мене — як логічне продовження мого професійного шляху та можливість
створити реальну цінність, впливаючи на розвиток компанії стратегічно.
2. Який найкрутіший проєкт Ви систематизували?
Мій найпотужніший проєкт — централізація закупівель і нормування для господарських
потреб у роздрібній мережі з понад 700 + торговими точками.
Я створила систему «з нуля»: розробила єдині норми споживання, стандартизувала
асортимент, централізувала замовлення й доставку, впровадила автоматизовану систему
контролю та звітності. Результатом стала економія на рівні 45% у закупівлях і 35% — у
логістиці. Це дозволило знизити витрати на господарські потреби до 0,06% від виручки, а
валовий прибуток від РФМ покривав 64% цих витрат.
У цьому проєкті я повністю реалізувала себе як стратег і процесний архітектор: від аналітики
As-Is/To-Be до моделювання, інструкцій, навчання персоналу, супроводу впровадження.
Завдяки чітким процесам, аналітиці та контролю побудувала стійку систему, яка працює
навіть в умовах змінного середовища.
Завдяки цим змінам зменшено втрати на мільйони гривень і підвищено керованість бізнесу.
Це був повністю авторський підхід, побудований «під ключ».
3. Що б Ви зробили насамперед на цій позиції?
1. Провела діагностику існуючих процесів (інтерв'ю, спостереження, аналіз втрат).
2. Виділила зони росту та побудувала Road Map змін.
3. Почала б з тих процесів, які дають найшвидший фінансовий ефект або знімають
операційний хаос.
4. Паралельно — сформувала команду та створила базу знань / систему навчання.
Similar candidates
-
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Операційний директор
Dnipro, Kyiv , more 3 cities -
Операційний директор
Kyiv, Other countries -
Директор підприємства
Lviv -
Генеральний директор
Kyiv -
Генеральний директор
Kyiv, Ternopil