- PRO
Тетяна
Проєктна координаторка
- Considering positions:
- Проєктна координаторка, Соціальний працівник
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Novovolynsk
- Ready to work:
- Kyiv, Lutsk, Lviv, Novovolynsk, Volodymyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10427327/
Work experience
Координатор проектов
from 05.2024 to 05.2025
(1 year)
БО"БФ"Посмішка ЮА", Нововолинськ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обовязки:
- координація, організація та планування роботи учасників та учасниць проєкту;
- перевірка та контроль звітності;
- збір інформації для здійснення кількісної та описової звітності;
- забезпечення дотримання всіма учасниками проєкту кількісних та якісних показників;
- проведення координаційних, робочих та організаційних зустрічей;
- налагодження комунікацій з керівництвом громад, в яких реалізується проєкт;
- моніторингові візити та супервізія працівників;
- консультування та підтримка за запитом партнерських організацій у відповідних напрямках;
- підготовка власної звітної документації.
Досягнення:
- виконано таргет проєкту;
- зібрано команду фахівців, які неуклінно виконували свої обовʼязки відповідно до договору;
- плідна співпраця з усіма представниками громад, де реалізовано проєкт;
- підвищення власного рівня кваліфікації шляхом навчання, відвідування тренінгів, семінарів та інших видів додаткової освіти;
- підтримка та популяризація роботи благодійного фонду.
Директор підприємства
from 05.2016 to now
(9 years 3 months)
Авдіївський міський центр соціальних служб, Авдіївка (Державні організації)
Обов'язки:
- керівництво діяльністю центру та несення відповідальності за виконання покладених на мене завдань;
- реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення;
- надання соціальних послуг сім'ям, дітям та іншим категоріям населення, які потребують підтримки в дистанційному режимі;
- контроль за якістю надання соціальних послуг;
- взаємодія центру з іншими установами та організаціями;
- управління персоналом центру;
- звіти про результати діяльності центру перед відповідними органами.
Education
Донбаський державний педагогічний університет
Педагогічний, Дошкільна освіта, Слов'янськ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)
Отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Дошкільна освіта" та здобула кваліфікацію магістр дошкільної освіти, викладач дошкільної педагогіки та психології
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Ведення документації
- Тактовність
- Робота в команді
- Знання законів соц сфери
- Якісне виконання завдань
- Ввічливість
- Пунктуальність
- Доброзичливе ставлення до оточення
- Користувач ПК
- Цілеспрямованість
- MS Excel
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Здатність до навчання
- Робота з великим обсягом інформації
- Ведення архіву документів
- MS Word
- Неконфліктність
- Грамотна усна та письмова мова
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Norwegian — average
Additional information
До 2022 року проживала в місті Авдіївка, Донецької області. З 2016 року займаю посаду директора Авдіївського міського центру соціальних служб. Працювала з вразливим верствами населення та надавала соціальні послуги відповідно до Закону України “Про соціальні послуги”.
Через повномасштабне вторгнення була вимушена евакуюватися за кордон, а саме в Норвегію. Вчила мову та працювала в школі з дітьми з України, як асистент вчителів з різних предметів (рівень норвезької мови В1). В колективі мала теплі відносини. Легко знаходила спільну мову з дітьми і їх батьками.
Після повернення в Україну надавала послуги, як проєктна координаторка одному з БФ України. Працювала в Волинській та Рівненській областях в 5-х громадах. Наразі проєкт завершився.
Маю відкритий ФОП 3 групи. Можу працювати віддалено. Гарантую вчасне та якісне виконання поставлених завдань. Можу обробляти великі об'єми інформації, зводити звіти, надавати офісні адміністративні послуги та ін.